Cena brutto (zł)
Liczba wariantów: 2
Czas realizacji
(miesiące)
Rating
Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)
Usługa rozwojowa: „Kompleksowy audyt działań informacyjno-promocyjnych wraz z przygotowaniem i wdrożeniem strategii (w branży turystycznej i gastronomicznej)” zostanie poprzedzona szczegółowym wywiadem z przedstawicielami przedsiębiorstwa celem skonkretyzowania potrzeb MŚP.
Opracowanie usprawnień pozwalających na rozwój działalności biznesowej przedsiębiorstwa:
1. Przygotowanie audytu.
Przeprowadzenie audytu polegać będzie na identyfikacji danych wyjściowych (wywiad indywidualny, audyt). Identyfikacja będzie dotyczyć obiektu, produktów, oferty, klientów, rynku, personelu, wystroju, konkurencyjności działań marketingowych (w tym sprzedażowych): marketingu tradycyjnego i marketingu internetowego (strony www oraz mediów społecznościowych, ruchów na stronie). Audyt pozwoli zweryfikować stan wyjściowy obecnej sytuacji obiektu oraz stan działań marketingowych, a także kierunek rozwoju jaki jest wskazany.
2. Przeprowadzenie badania „tajemniczy klient”.
Działanie obejmuje przeprowadzenie kilkudniowych badań jakościowych typu „mystery client” wraz z elementami sprzedażowymi istniejących produktów i oferty. Badanie metodą Mystery Guest (Mystery Shopping) pozwala na obserwacje bierną i uczestniczącą wg scenariusza - jest na wszystkich etapach obsługi gościa i na każdym stanowisku we wszystkich działach mających kontakt z klientem. Pozwoli to uzyskać informacje nt. jakości obsługi klienta, oceny oferty, marketingu, podejścia pracowników do potrzeb lub życzeń klienta.
3. Przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych, w tym strategii nowych produktów / nowych ofert bądź udoskonalenie istniejącej oferty/ usług. Strategia będzie opracowywana w dwóch wariantach. Wariant I będzie dotyczyć branży gastronomicznej, wariant II branży turystycznej.
Strategia będzie zawierać m.in. koncepcje/ opracowania poszczególnych działań informacyjno - promocyjnych:
a) Działania informacyjno - promocyjne dla branży gastronomicznej:
- opracowanie ulotki - 1 szt.,
- koncepcja niezbędnych zmian wystroju i wyposażenie wnętrz - 1 szt.,
- opracowanie karty menu i karty win - 1 szt.,
- opracowanie karty stałego klienta - 1 szt.,
b) Działania informacyjno - promocyjne dla branży turystycznej:
- opracowanie ulotki - 1 szt.,
- opracowanie zmian na stronie www - 1 szt.,
- opracowanie koncepcji pakietów pobytowych - 1 szt.,
- opracowanie koncepcji kalendarza eventów w obiekcie - 1 szt.,
- opracowanie oferty programu lojalnościowego - 1 szt.
Działanie obejmuje przygotowanie strategii marketingowej z kompleksowym planem marketingowym. Uwzględnia skuteczne oraz nowoczesne kanały marketingowe (różne grupy docelowe: baby boomers, pokolenie XYZ, millenialni, seniorzy, osoby w wieku pracującym). Istotnym elementem oferty jest stworzenie nowych produktów / nowych ofert bądź udoskonalenie istniejącej oferty/ usług. Ponadto, określone zostaną cele długo i krótkoterminowe oraz harmonogram działań ze względu na sezonowość branży i cykl życia oferty/ usługi.
Usługa „Kompleksowy audyt działań informacyjno-promocyjnych wraz z przygotowaniem i wdrożeniem strategii (w branży turystycznej i gastronomicznej)” dostarczy zainteresowanym:
- bogatego źródła wiedzy na temat aktualnej sytuacji swojego obiektu w kontekście konkurowania na rynku lokalnym i regionalnym,
- informacji na temat słabych i silnych stron oferty swojego obiektu oraz sposobu w jaki jest on postrzegany przez odbiorców,
- rekomendacji na temat możliwych do wdrożenia rozwiązań podnoszących skuteczność działań marketingowych oraz jakość świadczonych usług,
- informacji na temat sposobu dostosowania swojej oferty do potrzeb wyspecjalizowanych segmentów odbiorców.
Usługa ukierunkowana jest na podmioty, które poszukują właściwego kierunku działania, odświeżenia/ustalenia wizji oraz ustalenia jasno zdefiniowanego planu działania.
Lp. | Produkt | Forma |
---|---|---|
1 | Raport z przeprowadzonego audytu. Raport będzie zawierał stan zastany obecnej sytuacji obiektu, stan działań marketingowych a także kierunki rozwoju. | elektroniczna |
2 | Raport końcowy z wnioskami i rekomendacjami dotyczy badania "Tajemniczy klient". Raport będzie zawierał informacje na temat jakości obsługi klienta, oceny oferty, marketingu, podejścia pracowników do potrzeb klientów. | elektroniczna |
3 | Strategia z zaleceniami i elementami wdrożenia. Strategia będzie zawierać kompleksowy plan marketingowy tj. udział w targach, promocja w prasie, radiu, telewizji, serwisach internetowych, social mediach, Google Ads. W strategii będą zawarte również cele długo i krótkoterminowe oraz harmonogram działań. | elektroniczna |
Wdrożenie nastąpi w ramach usługi
Wdrożenia opracowanych usprawnień (wdrożenie usługi)
Realizacja strategii działań informacyjno-promocyjnych oraz strategii wdrożenia nowych produktów /nowych ofert bądź udoskonalenie istniejącej oferty/ usług będzie dostosowana do danej branży: gastronomicznej i turystycznej.
1) Pierwszy pakiet będzie skierowany dla przedstawicieli branży gastronomicznej. Pakiet będzie zawierał następujący katalog działań:
- tłumaczenie ulotki na język angielski - 1 szt.
- druk ulotek w dwóch językach pl/en - 1000 szt.
- pozycjonowanie poprzez kampanie Google Ads - 7 szt.
- prowadzenie profili w socjal mediach (Facebook, Instagram, YouTube) - 6 m-cy,
- wdrożenie zmian wystroju i wyposażenie wnętrz (nadzór) - 6 m-cy,
- tłumaczenie karty menu i karty win - 1 szt
- druk karty menu i karty win po 50 szt.- 100 szt łącznie,
- druk karty stałego klienta - 1000 szt.
2) Drugi pakiet będzie skierowany dla przedstawicieli branży turystycznej. Pakiet będzie zawierał następujący katalog działań:
- tłumaczenie ulotki na język angielski - 1 szt.,
- druk ulotek w dwóch językach pl/en - 1000 szt.,
- wdrożenie koncepcji strony www - 6 m-cy,
- prowadzenie profili w socjal mediach (Facebook, Instagram, YouTube) - 6 m-cy,
- wdrożenie pakietów pobytowych - 6 m-cy;
- druk kalendarza eventów w obiekcie - 1000 szt.,
- wdrożenie oferty programu lojalnościowego - 6 m-cy.
Najważniejszym etapem jest skuteczne wdrożenie stworzonej strategii działań i strategii wdrożenia produktów / ofert (nowe bądź udoskonalone), bo tutaj mierzone są efekty. W ramach tego etapu wykonane będą działania informacyjno-promocyjne. Działania te będą prowadzone w kanałach określonych wcześniej w audycie, badaniu, strategii (etap 1) i będą w pełni dostosowane do potrzeb oraz preferencji firmy.
2.Ewaluacja działań wdrożeniowych wraz z rekomendacjami.
Działanie polega na ewaluacji elementów wdrożeniowych, weryfikacji efektywności, śledzeniu opinii wśród klientów (opnie w Internecie, ankiety w obiektach) oraz rekomendacji celem udoskonalenia.
Lp. | Produkt | Forma |
---|---|---|
1 | Raport z ewaluacji działa wdrożeniowych wraz z rekomendacjami. Raport będzie zawierał weryfikacje efektywności, śledzeniu opinii wśród klientów oraz rekomendacje celem udoskonalenia. | elektroniczna |
8133343915
Rynek 16/1, Rzeszów 35-064
Stowarzyszenie „Pro Carpathia” działa na rynku od 2004 r. Realizuje działania przede wszystkim w sektorze MŚP, w tym: sektor rolno-spożywczy, rozwój turystyki,rozwój zasobów ludzkich związany z rynkie...
Wizytówka