Cena brutto (zł)
w tym 23% VAT
Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)
Czas opracowania
(miesiące)
Czas wdrożenia
(miesiące)
Czas sumaryczny
(miesiące)
Wielkość przedsiębiorstwa:
mikro małe średnie
Typ innowacji:
usługi
Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):
Usługa składa się z:
I) Opracowania usprawnień pozwalających na rozwój działalności biznesowej przedsiębiorstwa:
1. Przygotowanie audytu ( wraz z przeprowadzeniem wywiadu)
2. Przeprowadzenie badania „tajemniczy klient”
3. Przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych, w tym strategii nowych produktów / nowych ofert bądź udoskonalenie istniejącej oferty/ usług
Katalog działań informacyjno – promocyjnych (branża gastronomiczna):
- opracowanie i druk ulotki w dwóch językach pl /en
- pozycjonowanie, zakup kampanii Google Ads
- prowadzenie profili w social mediach
- zaprojektowanie zamiany wystroju i wyposażania wnętrz
- zaprojektowanie nowej karty menu i karty win w dwóch językach pl/en
- projekt karty stałego klienta
II) Wdrożenia opracowanych usprawnień (wdrożenie usługi)
1.Realizacja strategii działań informacyjno-promocyjnych oraz strategii wdrożenia nowych produktów / nowych ofert bądź udoskonalenie istniejącej oferty/ usług.
2.Ewaluacja działań wdrożeniowych wraz z rekomendacjami
Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:
Przedstawiciele sektora MŚP z branży gastronomicznej - gestorzy bazy gastronomicznej (właściciele restauracji, zajazdów, barów, kawiarni, cukierni, winiarni, innych placówek gastronomicznych)
Cena brutto (zł)
w tym 23% VAT
Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)
Czas opracowania
(miesiące)
Czas wdrożenia
(miesiące)
Czas sumaryczny
(miesiące)
Wielkość przedsiębiorstwa:
mikro małe średnie
Typ innowacji:
usługi
Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):
Usługa składa się z:
I) Opracowania usprawnień pozwalających na rozwój działalności biznesowej przedsiębiorstwa:
1. Przygotowanie audytu
2. Przeprowadzenie badania „tajemniczy klient”
3. Przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych, w tym strategii nowych produktów / nowych ofert bądź udoskonalenie istniejącej oferty/ usług
Katalog działań informacyjno – promocyjnych (branża turystyczna):
- opracowanie i druk ulotki w dwóch językach pl /en
- przygotowanie koncepcji strony www z wykorzystaniem tzw. content marketingu (opisanie historii obiektu, jego gospodarzy, miejscowości lub regionu, informacje o okolicznych atrakcjach, lokalne ciekawostki)
- pozycjonowanie, zakup kampanii w Google Ads
- prowadzenie profili w social mediach
- zaprojektowanie zamiany wystroju i wyposażania wnętrz
- opracowanie pakietów pobytowych
- projekt kalendarza eventów, które można przeprowadzić w danym obiekcie
- zaprojektowanie oferty programu lojalnościowego
II) Wdrożenia opracowanych usprawnień (wdrożenie usługi)
1.Realizacja strategii działań informacyjno-promocyjnych oraz strategii wdrożenia nowych produktów / nowych ofert bądź udoskonalenie istniejącej oferty/ usług
2.Ewaluacja działań wdrożeniowych wraz z rekomendacjami
Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:
Przedstawiciele sektora MŚP branży turystycznej: gestorzy bazy noclegowej (m.in. właściciele obiektów agroturystycznych, pensjonatów, moteli, ośrodków szkoleniowo-wypoczynkowych, hoteli, inne obiekty hotelowe, domów wycieczkowych, schronisk, zakładów uzdrowiskowych i innych obiektów noclegowych)