Janusz Biesiadecki Firma Usługowo-Handlowa JB.BAU Zapytanie nr 4381

Wybrana oferta firmy: Fabryka e-biznesu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wykonawca został wybrany - spełnił wszystkie warunki udziału i uzyskał najwyższą ocenę:
Fabryka e-biznesu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Trembeckiego 11A
35-234 Rzeszów

Wartość oferty 98940,0 PLN netto.
Opis usługi
UWAGA: zmianie uległ pkt. V. Termin składania oraz otwarcia ofert

Firma JB.BAU posiada status mikroprzedsiębiorstwa i powstała w roku 2012. Jak dotychczas zajmowała i zajmuje się kompleksową adaptacją lokali dla potrzeb inwestora od projektu, przez prace budowlane i instalacyjne po końcowe odbiory. W związku z rozwojem i dywersyfikacją działalności firmy, polegającą na rozpoczęciu produkcji antybakteryjnej odzieży medycznej firma potrzebuje specjalistycznej usługi marketingowej, która umożliwi zaoferowanie nowego produktu na rynku polskim. Siedziba firmy znajduje się w Kolbuszowej i obecnie firma nie posiada oddziałów.

OPIS USŁUGI
Przedmiotem Zamówienia jest: Opracowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii marketingowej, składającej się z następujących etapów:

A. OPRACOWANIE USPRAWNIEŃ

Etap przygotowawczy: Opracowanie planu kampanii reklamowej, obejmującego:
1. Analizę grupy docelowej.
2. Analizę konkurencji.
3. Analizę komunikacji, propozycję haseł reklamowych.
4. Określenie celów działań i kluczowych wskaźników.
5. Określenie narzędzi i kanałów komunikacji (Facebook, Instagram).
6. Media plan zawierający harmonogram działań i budżet przeznaczony na działania. 

Efekt działań: Stworzenie planu kampanii reklamowej (w tym harmonogramu oraz budżetu działań).

Sposób udokumentowania: 1 raport stanowiący Plan kampanii reklamowej.

Termin wykonania max 1 m-ąc.

B. WDROŻENIE USPRAWNIEŃ

I Etap wdrożeniowy: Wdrożenie planu kampanii reklamowej obejmuje:
1. Założenie kont reklamowych.
2. Konfiguracja kont reklamowych.
3. Utworzenie reklam tekstowych/graficznych.
4. Przygotowanie kampanii w następujacym zakresie:

a) Social Media: Facebook - Komunikacja na fanpage marki na Facebooku prowadzona w rytmie co najmniej 8
wpisów miesięcznie;
b) Reklama FaceAds - pozyskiwanie nowych fanów oraz budowa zasięgu wpisów (pozyskanie min. 200 fanów /
m-ąc).
c)SEO:
- Audyt SEO - Zbadanie kondycji widoczności i optymalizacji technicznej strony;
- Linki - Zakup linków na potrzeby pozycjonowania (pozyskanie min. 20 linków / m-ąc);
- Obsługa SEO - Pozycjonowanie skoncentrowane na budowie widoczności i ruchu organicznego. Obejmuje
wybór i bieżącą analizę fraz, rozwój treści oraz linków (wypozycjonowanie min. 5 fraz do TOP10 wyników
wyszukiwania na koniec kampanii).
d) Content: Tworzenie treści aktualności – w tym kalendarz redakcyjny oraz 2 wpisy miesięcznie o długości ok
2500 znaków.
e) Reklama internetowa:
- Konfiguracja analityki - Weryfikacja wdrożeń Google analytics;
- Konfiguracja kamapnii - Konfiguracja kampanii FaceAds i Google Ads;
- Obsługa kampanii - Bieżące dopilnowanie kampanii i jej optymalizacja,
- Media - Kampania tekstowa i remarketing graficzny oraz kampania GSP (opcjonalnie FaceAds lead ads)
(Pozyskanie min 100 000 wyświetleń reklam / m-ąc).
f) Treści sponsorowane:
- Przygotowanie miejsc do publikacji, produkcja artykułów;
- Copywriting 3 artykułów na potrzeby zewnętrznych publikacji;
- Media - Artykuły sponsorowane w mediach np. serwisy i blogi parentingowe, bhp, czy dotyczące zdrowia. Małe i
micro serwisy sprowadzające min. 1000 UU/ m-ąc.
g) Opinie w sieci – pozyskiwanie opinii w sieci (min. 150 opinii w całym okresie realizacji usługi)
h) Marketing Automation (min. 5 scenariuszy Marketing Automation).
i) Ambasadorzy o większych i mniejszych zasięgach (min. 1 ambasador o większych zasięgach oraz min. 1
ambasador o mniejszych zasięgach).

Efekt działań: Opracowanie i konfiguracja narzędzi, przygotowanie reklam, wdrożenie analityki.

Sposób udokumentowania: 1 raport obejmujący wykaz wdrożonych prac wynikających z etapu przygotowawczego, a w szczególności z Media Planu.

Termin wykonania max 1 m-ąc.

II Etap wdrożeniowy: Analiza efektów osiąganych przez kampanie reklamowe pod kątem celów oraz wskaźników założonych w planie.

Efekt działań: Otrzymanie informacji, które reklamy są nieefektywne, z których należy zrezygnować, a które doinwestować.

Sposób udokumentowania: comiesięczne raporty zawierające m.in: analizę efektów osiąganych przez kampanie reklamowe, zarządzanie kampaniami, budżetem, zestawienie zmian optymalizacyjnych. 

Termin wykonania max 6 m-cy.


Termin realizacji całego przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 8 m-cy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi wskazanego w umowie z Wykonawcą.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Oferent powinien obligatoryjnie i łącznie spełniać warunki: 

1. Prowadzić działalność gospodarczą (do oferty należy dołączyć aktualny wydruk z CEDiG/KRS)

2. Posiadać niezbędną wiedzę, kwalifikacje w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia: wykazać min. 3 usługi w zakresie opracowania i przeprowadzenia kampanii marketingowej o wartości powyżej 70 000 zł netto. Wykonane usługi należy opisać w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadać uprawnienia do wykonywania działalności opisanej w przedmiocie zamówienia (Oferent powinien potwierdzić spełnienie tego warunku przez zaznaczenie odpowiedniego pola w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

4. Mieć możliwość wyznaczenia do realizacji Zamówienia osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie (dedykowany zespół do realizacji usługi należy opisać w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego):
• przynajmniej 1 osoba, która posiada przynajmniej 3 letnie, potwierdzone doświadczenie na rynku w przygotowywaniu planu kampanii marketingowych oraz ich realizacji;
• przynajmniej 1 osoba, która posiada przynajmniej 3 letnie, potwierdzone doświadczenie na rynku w przygotowywaniu strategii wejścia produktów na rynek;
• przynajmniej 1 osoba, która posiada przynajmniej 3 letnie, potwierdzone doświadczenie na rynku na stanowisku Project Manager;
• przynajmniej 2 osoby, które posiadają przynajmniej 3 letnie, potwierdzone doświadczenie na rynku w prowadzeniu kampanii performance w Google i Facebook potwierdzone certyfikatami;
• 2 osoby, które posiadają możliwości techniczne w celu realizacji obsługi Google Rich Snippet, (Google Feedback providers - Seller ratings) - pozyskiwanie opinii o produktach i usługach wraz z możliwością wyświetlenia reklam z uzyskanymi ocenami i zarządzania tymi reklamami;
• przynajmniej 1 osobę posiadającą doświadczenie w marketingu automation - potwierdzone certyfikatem.

5. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów ze względu na powiązania kapitałowe lub osobowe z firmą JB.Bau, co potwierdzone zostanie przez podpisanie Załącznika nr 3.

6. Posiadać przynajmniej jeden spośród wymienionych certyfikatów: status Google Premier Partner, Facebook Marketing Partner, Status Sales Manago Premium Partner, status certyfikowanego partnera Criteo.

7. Współpracować z oficjalnym partnerem Google ds. pozyskiwania opinii co zagwarantuje łatwą integrację z reklamami produktowymi Google i pozwoli na wyświetlanie rozszerzeń gwiazdkowych (product ratings).

8. Nie zlecać wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom innym niż osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.

9. Nie dokonywać w ramach usługi zakupu środków trwałych oraz nie ponosić żadnych koszty niekwalifikowanych określonych w Regulaminie.


SPOSÓB PRZYGOTOWYWANIA OFERTY:



1. Ofertę sporządzić należy na druku FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 1), w języku polskim, czytelnie, długopisem lub komputerowo.


2. Do FORMULARZA OFERTOWEGO należy dołączyć:

a) Aktualny wydruk z CEDiG/KRS;
b) Wykaz usług w zakresie w zakresie opracowania i przeprowadzenia kampanii marketingowej o wartości
powyżej 70 000 zł netto; Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
c) Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
niniejszego zapytania ofertowego;
d) W przypadku reprezentowania Oferenta przez osoby trzecie, niezbędne jest dołączenie do oferty stosownego
upoważnienia.

3. Oferta winna być opatrzona pieczęcią Oferenta, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez osoby upoważnione do działania w imieniu Oferenta.

4. Cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności świadczonych przez okres i na warunkach określonych w ofercie.

5. Oferta powinna zawierać cenę netto, podatek VAT, i cenę brutto i powinna być podana w PLN.
Kryteria oceny oferty wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

Kryterium 1

Opis kryterium:
Cena netto za wykonanie usługi: "Opracowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii marketingowej"

Waga punktowa / procentowa
Cena netto za wykonanie usługi: "Opracowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii marketingowej"

Opis sposobu przyznawania punktacji
Całkowita cena netto usługi podana przez Oferenta w Formularzu Ofertowym.

Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 punktów

Gdzie:

Cmin - najniższa cena netto spośród wszystkich ofert (spełniających warunki określone w zapytaniu ofertowym)

Cof – cena netto podana w ocenianej ofercie,


Oferent może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

Zostanie wybrany Oferent, który spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów. W przypadku, gdy kilku Oferentów otrzyma taką samą liczbę punktów – zostaną podjęte negocjacje z tymi Oferentami, poprzez zaproszenie ich do ponownego złożenia ofert. Oferenci składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
W sytuacji, kiedy Oferent, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający ma prawo podpisać umowę z Oferentem, którego oferta jest najkorzystniejsza spośród pozostałych, poddanych ocenie ofert.

Termin składania oraz otwarcia ofert: 2021-08-18 23:59:00
Sposób składania oraz otwarcia ofert: Oferty należy składać poprzez dedykowany Moduł Zamówień w stronie Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu (obowiązkowo i niezależnie od ceny usługi)
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy)
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie:

1. Dotyczącym zaistnienia okoliczności wskazanych postanowieniami pkt. 6.5.2. 22) lit. b) – e) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

2. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;

3. Terminu realizacji umowy.

Termin rozpoczęcia oraz zakończenia prac realizowanych w ramach przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:


a) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;


b) zmiany poszczególnych części harmonogramu, w szczególności zakresów i terminów, jeśli są one uzasadnione z punktu widzenia interesu gospodarczego Zamawiającego;


c) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem „Siły Wyższej” (klęska żywiołowa, działania militarne, działania wrogów publicznych, działania rządowe, ograniczenia eksportu i importu, pożary, powodzie, epidemie, ograniczenia dotyczące kwarantanny, strajki, lockout’y, spory pracownicze, zamieszki lub niepokoje społeczne, akty terroryzmu lub szczególne działania terrorystyczne, ograniczenia w zakresie transportu lub energii, embarga transportowe, awarie energetyczne, nieprzewidziane awarie komponentów i zastoje w produkcji lub awarie systemów pocztowych, itp.);



Opóźnienia, o których mowa wyżej, muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez obie strony. W/w przypadkach strony ustalają nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi tych opóźnień.

Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.

Poza przypadkami określonymi w treści umowy i zapytania ofertowego, zmiany umowy będą mogły być wprowadzone w związku z zaistnieniem okoliczności, których Zamawiający i Wykonawcy nie mogli przewidzieć w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

Powyższe zmiany nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.
Informacja o możliwości składania ofert częściowych (o ile zamawiający taką możliwość przewiduje)
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny (jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie)
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Informacja o planowanych zamówieniach, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5 Wytycznych, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone (o ile zamawiający przewiduje udzielenie tego typu zamówień) .
Nie dotyczy
Dodane przez
Janusz Biesiadecki Firma Usługowo-Handlowa JB.BAU

8141120756

Różana 10, Kolbuszowa 36-100

2021-08-01 20:03:24

2021-08-18 23:59:00

Osoba do kontaktu ws. usługi

Sebastian Biesiadecki

+48666049196

moc.duolci@ikcedaiseibnaitsabes

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.