Zapytanie archiwalne. Data wygaśnięcia: 2021-08-06 23:59:00
W odpowiedzi na udostępnione zapytanie, wygrała oferta firmy:
Agencja Interaktywna InteractiveVision Mariusz Trzeciak
NIP: 5170138177
Jasionka 36-002, Jasionka 563
Oferta spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym i uzyskała największą liczbę punktów według kryterium oceny zapytania.
I. NAZWA USŁUGI
Kompleksowe działania marketingowe bazujące na wynikach opracowanego audytu tożsamości marki, skupione na rozbudowie działań sprzedażowych online, w tym optymalizacji sklepu internetowego oraz wprowadzeniu marki na nowe rynki zbytu i dotarciu do nowych grup docelowych.
II. OPIS USŁUGI
Głównym celem projektu jest wprowadzenie nowej linii produktów, otworzenie się na nową grupę docelową - klientów instytucjonalnych i architektów oraz poszerzenie działań marketingowych online o kolejne kanały wspierające sprzedaż - Pinterest. Działania te będą możliwe dzięki przeprowadzeniu strategii marketingowej poprzedzonej audytem. Zostaną zrealizowane kompleksowe działania reklamowe. Strategia marketingowa, rozpocznie się od audytu i analizy rynku. Zostanie określona konkurencja oraz grupa docelowa z uwzględnieniem nowej bazy klientów wraz z przeprowadzeniem analizy SWOT. Następnym etapem strategii marketingowej będzie analiza pozycji rynkowej oraz jej kontaktu z klientem - badanie sklepu internetowego oraz kanałów społecznościowych. Realizacja projektu umożliwi firmie Gmyrex wejście na szerszy rynek, co oznacza poszerzeniem bazy klientów i tym samym otworzenie się na nowych. Dodanie nowej linii produktowej, obejmującej meble z charakterystycznymi złotymi zdobieniami w stylu glamour potwierdzi profesjonalizm firmy oraz podkreśli jej indywidualność, oryginalność oraz chęć podążania za trendami. Rozszerzenie działań marketingowych online wpłynie na pozytywne postrzeganie firmy i jej kontakt z klientami. Jesteśmy mikroprzedsiębiorstwem, realizującym sprzedaż produktów i usług przez sklep internetowy. Nasz asortyment uatrakcyjniają wyjątkowo korzystne ceny - dzięki temu, że jesteśmy bezpośrednim producentem, nasi klienci mogą mieć pewność, że otrzymają meble wysokiej klasy w atrakcyjnej cenie.
1. OPRACOWANIE
- Sformułowanie głównych wartości marki, określenie jej wizji i scharakteryzowanie oferty produktowej
- Analiza rynku, grup odbiorców (opracowaniem person i map empatii). Określenie uwarunkowań demograficznych wraz z danymi dotyczącymi grup docelowych, analiza czynników ekonomicznych oraz społecznych
- Charakterystyka branży i prognoz dotyczących trendów rynkowych
- Zidentyfikowanie najważniejszych konkurentów z analizą prowadzonych przez nich działań marketingowych, z naciskiem na działania online
- Zdefiniowanie zmian w zachowaniach konsumenckich w odniesieniu do czasu pandemii z wyszczególnieniem informacji dotyczących grup docelowych
- Analiza dotychczasowej komunikacji marki Gmyrex, jej identyfikacji wizualnej i dotychczasowych działań marketingowych
- Przeprowadzenie audytu sklepu online z uwzględnieniem aspektów związanych z pozycjonowanie marki w sieci
- Analiza działań marki w Social Media
- Zdefiniowanie kluczowych problemów i zagrożeń dla marki. Zaproponowanie rozwiązań. Analiza SWOT
- Określenie wyobrażeń o marce. Opracowanie celów
- Opracowanie planu marketingowego i harmonogramu proponowanych działań
2. WDROŻENIE
Etap realizowany zostanie jako wynik etapu opracowanie w ramach usługi rozwojowej finansowanej w projekcie PPWB.
- Optymalizacja sklepu online w oparciu o przeprowadzony audyt SEO
- Przygotowanie landing page’y dla poszczególnych grup odbiorców
- Implementacja narzędzi analitycznych na potrzeby kampanii marketingowych online na nowo utworzonych landing page’ach, tj. Google Analytics, Facebook Pixel, Google Tag Manager
- Opracowanie kompleksowej kampanii reklamowej z wykorzystaniem kanałów marketingowych online, tj. Facebook, Instagram i Google
- Projekt pakietów grafik reklamowych
- Testowanie konfiguracji reklamowych, kreacji graficznych wraz z ich modyfikacją w trakcie trwania kampanii, w celu uzyskania jak najlepszych wyników
- Raportowanie wyników realizowanych kampanii marketingowych
3. PRODUKTY
I. Strategia marketingowa - działania specjalistyczne, tj.: audyt marki- 1 kpl. , plan działania - 2 szt. , raport - 5 szt.
II. Kampanie Marketingowe (od 5 do 15 kampanii reklamowych na Facebooku oraz Instagramie na miesiąc i od 5 do 10 kampanii reklamowych Google na miesiąc)
III. Projekty graficzne wykorzystane w kampanii marketingowej - 5 kpl. ( 1 kpl. zawierać powinien min. 30 kreacji graficznych)
IV. Landing Page - projekty graficzne, programowanie, instalacja, powiązanie z kampaniami marketingowymi - 2 szt.
V. Aktualizacja obecnej strategii na podstawie zmian ekonomicznych w branży wnętrzarskiej - 1 kpl.
Wymagania ogólne w ramach współpracy:
- Komunikacja w mediach społecznościowych - stworzenie i przeprowadzenie strategii działań marketingowych na wybranych wspólnie z Klientem profilach społecznościowych: Facebooku, Instagram, Pinterest - 1 kpl.
- Działania w social mediach będą mieć przede wszystkim na celu wzbudzenie potrzeby zakupowej u aktualnych oraz przyszłych fanów profilów (min. 18 publikacji postów na Social Media/ misięcznie)
- Rozszerzenie działań na nowe grupy odbiorców - klienci instytucjonalni oraz architekci wnętrz.
Realizacja celów głównych i pośrednich:
- wzmocnienie rozpoznawalności i sprzedaży produktów marki Gmyrex oraz budowanie świadomości o marce wśród nowych odbiorców;
- dotarcie z aktualną ofertą marki Gmyrex do osób o charakterystycznym zachowaniu i zainteresowaniach, które chcą lub będą chciały zakupić produkty z oferty marki. Wygenerowanie wartościowego ruchu na stronie www i dedykowanych akcjom promocyjnym landing page’ach. Wygenerowanie 100 tys. odsłon miesięcznie.
- wyodrębnienie najbardziej efektywnych grup docelowych dla produktów marki Gmyrex;
pozyskanie nowych fanów, followersów i docelowo klientów.
- Content marketing - przygotowanie treści sprzedażowych, tekstów na grafiki i dedykowanych kampaniom reklamowym, które będą wzbudzać zainteresowanie i umacniać wizerunek firmy jako eksperta. Dopasowanie komunikatu do obecnej i nowej grupy docelowej oraz wybranych kanałów dystrybucji treści (opracowanie 18 postów w social media/ miesięcznie), opracowanie treści na Landing page, opracowanie treści na grafiki (150 szt.), opracowanie treści na relacje w Social Media).
- Wsparcie kreatywne i tworzenie zaawansowanych kompleksowych kampanii, spójnych z innymi kanałami dystrybucji treści.
- Kreacje Facebook i Google Ads Design - przygotowanie dedykowanych i spójnych estetycznie szablonów graficznych, zdjęć, animacji dla kampanii reklamowych zgodnych z najlepszymi praktykami reklamowymi dla wybranych kanałów. (opracowanie 1 kpl. grafik na miesiąc, 1 kpl. powinien zawierać min. 30 kreacji graficznych)
- Konfiguracja techniczna kont w mediach społecznościowych, kont analitycznych oraz reklamowych na wybranych platformach Google w celu jak najlepszej optymalizacji kampanii reklamowych w internecie (min. 7 narzędzi).
- Implementacja niezbędnych narzędzi analitycznych w witrynie Gmyrex, których wyniki beda częścią składową kompleksowego badania funkcyjności oraz wydajności witryny (implementacja min. 7 narzędzi).
- Moderowanie efektów kampanii reklamowych - monitorowanie efektów wdrażanych kampanii reklamowych, ich bieżąco optymalizacja mająca na celu osiągniecie jak największej efektywności reklam oraz wprowadzanie koniecznych korekt ( moderowanie od 5 do 15 kampanii reklamowych na Facebooku oraz Instagramie na miesiąc i od 5 do 10 kampanii reklamowych Google na miesiąc).
- Działania remarketingowe do osób, które poznały już markę Gmyrex, co pomaga w zwiększeniu sprzedaży, pozwala pozyskać wartościowych klientów, przyśpiesza zbieranie bazowych informacji pod dalsze działania reklamowe (min 4 kampanie remarketingowe)
- Wykorzystanie zróżnicowanych i specjalistycznych narzędzi, które pozwolą na maksymalne dopasowanie komunikatu do jego odbiorców, przeprowadzenie testów preferencji danych grup docelowych (min. 10 specjalistycznych narzędzi)
Wykonawcami zamówienia mogą zostać osoby, które:
1. Uprawnione są do wykonywania prac założonych w zapytaniu ofertowym w przypadku obowiązku posiadania takich uprawnień nałożonych przepisami prawa
2. Nabyły wiedzę, która jest niezbędna do realizacji zapytania oraz wykonania prac określonych w umowie, co oznacza, że o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej trzy usługi z których każda polegała na kompleksowym przeprowadzeniu kampanii informacyjnej/promocyjnej/społecznej/marketingowej, których wartość brutto (każdej z nich osobno) wynosiła nie mniej niż 61500,00 PLN.
3. Zespół posiada wiedzę i doświadczenie w pracach objętych umową oraz potencjał techniczny (doświadczenie zespołu składającego się z min. 3 osób, przy realizacji kampanii marketingowych, potwierdzone CV lub odnośnikiem do profilu na Linkedin).
4. Ich sytuacja ekonomiczna i finansowa jest wystarczająca do realizacji umowy, nie znajdują się oni w stanie likwidacji albo upadłości.
Powyższe warunki powinny być przedstawione w Załącznik nr 1, który stanowi uzupełnienie informacji do pliku formularza-oferty-gmyrex.
SPOSÓB PRZYGOTOWYWANIA OFERTY:
Wycena powinna uwzględniać wszelkie dodatkowe koszty, w tym wykupienie odpowiednich licencji na oprogramowania, motywy graficzne i inne.
Ofertę należy sporządzić na szablonie FORMULARZ OFERTOWY (według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego), w języku polskim, w formie elektronicznej.
Do FORMULARZA OFERTOWEGO, o nazwie formularza-oferty-gmyrex należy dołączyć:
a. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - według wzoru (załącznik nr 2) do niniejszego zapytania ofertowego;
b. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez osoby trzecie, niezbędne jest dołączenie do oferty stosownego upoważnienia.
c. Dokumenty potwierdzające warunki potwierdzające wiedzę, doświadczenie i potencjał określone w zapytaniu ofertowym, wskazane poniżej, które stanowić będą Załącznik nr 1 do pliku formularza-oferty-gmyrex.
Formularz ofertowy powinien zawierać dodatkowo Załącznik nr 1, który stanowi uzupełnienie informacji do pliku formularza-oferty-gmyrex.
Załącznik nr 1 powinien zawierać poniższe dane:
1. Informacje o oferencie,
2. Informacje o stosowanej przez Oferenta metodyce wdrożeniowej, zapewniające efektywne zarządzanie projektem,
3. Sugerowany harmonogram prac,
4. Cena w ujęciu: o całkowita cena za wykonanie przedmiotu zapytania w PLN, o warunki handlowe – sposoby rozliczeń, terminy, warunki itd.,
5. Projekt umowy,
6. Skład zespołu Oferenta dedykowanego do realizacji prac – doświadczenie pracowników (CV lub odnośniki do konta na Linkedin)
Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Kryterium 1
Opis kryterium:
Cena
Waga punktowa / procentowa
Cena
Opis sposobu przyznawania punktacji
Całkowita cena netto za realizację zamówienia,
Max ilość pkt: 50 pkt
Zostanie wybrana oferta, która uzyskała w ocenie całkowitej największą liczbę punktów.
Cena oferty przedmiotu zamówienia ustalona zostanie w następujący sposób:
Liczba punktów = (Cena najniższa/Cena oferty badanej) x 50
Max ocenę 50 pkt w kryterium, otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty z wyższymi cenami zostaną ocenione według wzoru.
Kryterium 2
Opis kryterium:
Portfolio
Waga punktowa / procentowa
Portfolio
Opis sposobu przyznawania punktacji
Max ilość punktów: 30 pkt
Liczba punktów = ( Liczba punktów przyznanych badanej ofercie / Najwyższa punktacja osiągnięta dla tego kryterium spośród złożonych ofert) x 30
Punkty w kryterium zostaną przyznane na podstawie załączonego do Oferty
portfolio Wykonawcy w postaci linków
Ocenie podlegać będą:
- kreacja graficzna portfolio - od 1 do 15 pkt – ocenie podlegać będzie przejrzystość
kompozycji, nowoczesność kompozycji, czytelne powiązanie tekstu z elementami graficznymi, odpowiednie rozmiary zgodnie ze standardami platform społecznościowych.
- oryginalność portfolio - od 1 do 15 pkt. – ocenie podlegać będzie wyjątkowość
i niepowtarzalność w podejściu do prezentowanych opracowań graficznych (oryginalność, unikatowość).
Punkty w kryterium zostaną przyznane na podstawie załączonego do Oferty, portfolio Wykonawcy w postaci linków lub prezentacji. Komisja oceniająca oferty składać się będzie z 2 członków i każdy z nich przydziela punkty. Z ocen wyciągnięta zostanie średnia.
Kryterium 3
Opis kryterium:
Ilość spotkań konsultacyjnych
Waga punktowa / procentowa
Ilość spotkań konsultacyjnych
Opis sposobu przyznawania punktacji
Ilość spotkań konsultacyjnych co najmniej dwugodzinnych w siedzibie wykonawcy w etapach wdrożenie i opracowanie, zostanie ocenione wg następującego wzoru:
• 8 i więcej spotkań konsultacyjnych – 20 punktów
• 6 spotkania konsultacyjne – 15 punktów,
• 4 spotkania konsultacyjne – 10 punktów,
• 2 spotkanie konsultacyjne – 5 punktów,
Maksymalna ilość punktów: 20 pkt
Zostanie wybrana oferta, która uzyskała w ocenie całkowitej (suma kryterium) największą liczbę punktów.
Na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wybrana jedna oferta. Warunkiem jej wybrania jest otrzymanie przez nią najwyższej ilości punktów. Finalizacją wyboru będzie podpisanie umowy między Zamawiającym a Wykonawcą. Jeżeli minimum dwóch Wykonawców otrzyma taką samą liczbę punktów, Zamawiający będzie zobligowany do wezwania Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert (ceny w nich przedstawione nie mogą być wyższe niż w ofertach złożonych wcześniej).
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ze strony Zamawiającego istnieje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym zaistnienia okoliczności wskazanych postanowieniami pkt. 6.5.2. 22) lit. b) – e) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Zmianie może ulec również z czas realizacji umowy.
Przypadkami, w których czas realizacji umowy może ulec zmianie, są:
Opóźnienia wynikające z działań Zamawiającego
Modyfikacje planu prac i jego poszczególnych etapów, szczególnie dotyczących zakresu pracy i terminu. Warunkiem zmian na podstawie przedstawionego punktu jest uzasadnienie ich z punktu widzenia interesu gospodarczego Zamawiającego
Zdarzenia mające charakter przypadkowy lub naturalny, ale zawsze o charakterze zewnętrznym w stosunku do człowieka, zdarzenia niemożliwe (lub prawie niemożliwe) do przewidzenia, zdarzenia, którego skutkom nie można zapobiec (klęska żywiołowa, działania militarne, działania wrogów publicznych, działania rządowe, ograniczenia eksportu i importu, pożary, powodzie, epidemie, ograniczenia dotyczące kwarantanny, strajki, lockout’y, spory pracownicze, zamieszki lub niepokoje społeczne, akty terroryzmu lub szczególne działania terrorystyczne, ograniczenia w zakresie transportu lub energii, embarga transportowe, awarie energetyczne, nieprzewidziane awarie komponentów i zastoje w produkcji lub awarie systemów pocztowych, itp.)
W przypadku pojawienia się opóźnień należy dołączyć odpowiednie dokumenty ujęte w protokole, na którym muszą się podpisać obie strony umowy. Następnie należy ustalić nowe terminy (należy pamiętać, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi tych opóźnień).
Przypadki, które zostały wymienione powyżej nie są jednak bezwzględnym powodem do do modyfikacji umowy przez Zamawiającego. Wykonawca nie może również na ich podstawie domagać się roszczeń.
Oprócz przypadków, które zostały określone w zawartości umowy oraz zapytaniu ofertowym powodami do zmiany terminu realizacji usługi mogą być również okoliczności, których ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli przewidzieć w dniu podpisania porozumienia. Okoliczności te nie mogą jednak być spowodowane celowym działaniem żadnej ze stron umowy.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.