Cena brutto (zł)
Liczba wariantów: 2
Czas realizacji
(miesiące)
Rating
Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)
Opis etapu opracowania systemu zarządzania jakością, polityki jakości i celów jakościowych - ISO 9001:2015 w przedsiębiorstwie:
- zapoznanie się z procesami funkcjonującymi w danej organizacji, które będą stanowić podstawę działań do wykonania w ramach tych procesów;
- uporządkowanie poszczególnych obszarów w danej organizacji: kadr, infrastruktury, bhp i narzędzi pomiarowych;
- zgromadzenie wiedzy dotyczącej szkoleń, wewnętrznej komunikacji i nadzoru nad dokumentami w danej organizacji;
- określenie procedur związanych następującymi obszarami: z planowaniem, obszarem kontaktu z klientem, obszarem technicznym, zaopatrzeniem, procesami wykonawczymi i kontrolnymi;
- opracowanie niezbędnych procedur ISO / instrukcji ISO (Stopień szczegółowości dokumentacji ISO 9001, liczba opracowanych procedur ISO będzie zależeć od wielkości organizacji i jej procesów, specyfiki działania, kompetencji i świadomości personelu);
- przeprowadzenie audytu otwarcia – przegląd systemu w firmie, określenie - co trzeba zrobić w zakresie ISO 9001:2015;
- sporządzenie raportu z audytu;
- określenie zakresu audytu, stworzenie mapy procesów, kontekstu organizacji i stron zainteresowanych;
- stworzenie polityki jakości;
- określenie zasad obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracowników;
- określenie ryzyka i szans w procesach firmy i celów jakości;
- określenie mierników do oceny procesów oraz zasad badania zadowolenia klienta;
- przeprowadzenie audytu wewnętrznego i przeglądu zarządzania;
- określenie zasad prowadzenia działań korygujących i ciągłego doskonalenia systemu.
Lp. | Produkt | Forma |
---|---|---|
1 | Dokumentacja ISO 9001. Do procedur i instrukcji będą załączone formularze, czyli wzory dokumentów niezbędnych do uzupełniania w codziennych działaniach, które potwierdzają wykonanie działań i zgodność postępowania z ustalonymi zasadami systemu zarządzania jakością w organizacji i zgodność z wymaganiami normy ISO 9001. | elektroniczna |
2 | Raport z audytu wewnętrznego | elektroniczna |
3 | Raport z działań korygujących | elektroniczna |
Wdrożenie nastąpi w ramach usługi
Etap wdrożenia będzie składał się z:
- dostosowania systemu do opracowanej dokumentacji;
- certyfikacji przeprowadzonej przez podmiot zewnętrzny;
- udziału DU w audycie certyfikującym.
Lp. | Produkt | Forma |
---|---|---|
1 | przystąpienie do certyfikacji | elektroniczna |
8170005093
Chopina 18, Mielec 39-300
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. funkcjonuje na rynku od ponad 25 lat. Jest prężnie działającą instytucją otoczenia biznesu. Stanowi platformę dialogu i współpracy pomiędzy przedsiębiorcam...
Wizytówka