Oferta spełnia wszystkie warunki, które są wymagane w celu przystąpienia do realizacji zamówienia oraz jest zgodna z zapytaniem ofertowym.
Wykonawca oferty: Agencja Interaktywna InteractiveVision Mariusz Trzeciak, NIP: 5170138177, Jasionka 36-002, Jasionka 563.
Przedstawiona oferta przez Agencja Interaktywna InteractiveVision Mariusz Trzeciak, otrzymała 100 punktów, co stanowi maksymalną ocenę, możliwą do otrzymania.
Zaproponowana cena w ofercie mieści się w zaplanowanej do wydatkowania na ten cel wysokości środków oraz jest zgodna z szacowaniem rynkowym.
Z wybranym przedsiębiorstwem zostanie podpisana umowa.
Oferta została złożona w określonym terminie wraz z kompletem poprawnie wypełnionych dokumentów, które należy dołączyć wraz z oświadczeniem o braku powiązań.
Usługa rozwojowa: Audyt i badanie tożsamości wizualnej, działań marketingowych oraz działań biznesowych firmy, prowadzący do powstania nowej identyfikacji wizualnej, strony internetowej oraz strategii marketingowej, zakładającej określoną promocje.
CEL:
Celem opisywanego projektu jest stworzenie strategii marketingowej firmy, która pozytywnie wpłynie na promocję i zwiększenie jej zasięgów. Opracowana strategia marketingowa wpłynie na spójną komunikację marki, która ma na celu pozyskanie nowych klientów oraz wyróżnienie się wsród konkurencji. Działania zostaną poprzedzone audytem, w którym zostanie zbadana grupa docelowa wraz z konkurencją na rynku. Zostaną również zdefiniowane oczekiwania firmy, jej wartości, cel, misja oraz wizja.
Na podstawie wniosków wyciągniętych z audytu zostanie zaprojektowana strona internetowa, prezentująca usługi firmy Patryk M. Olszowy PPF;. Serwis zawierać będzie rozwiązanie do procesowania i archiwizacji zapytań uwzględniając procesy biznesowe przedsiębiorstwa.
Nowa strona internetowa ułatwi kontakt klienta z przedstawicielami firmy, zwiększy wiarygodność firmy oraz zapewni profesjonalną obsługę. Informacje zawarte na stronie potwierdzą wiedzę specjalistów z zakresu doradztwa finansowego, co wpłynie na postrzeganie marki jako solidną, autentyczną i godną zaufania. Dodatkowo w ramach usługi stworzona zostanie identyfikacja wizualna marki. Dla firmy, która dopiero startuje na rynku, identyfikacja wizualna jest niezbędna do zaistnienia w świadomości odbiorców.
Kolejnym etapem działań, są usługi marketingowe, których celem będzie wypromowanie firmy w social mediach (za pośrednictwem portalu Facebook) oraz w wyszukiwarce Google (Google Ads).
Firma o formie prawnej: mikroprzedsiębiorstwo, zajmuje się doradztwem i pośrednictwem finansowym, głównie wyszukiwaniem, objaśnianiem i porównywaniem najlepszych ofert produktów finansowych dla klientów.
OPRACOWANIE:
- analiza misji oraz wizji firmy
- badanie konkurencji na rynku ogólnopolskim
- badanie grupy docelowej odbiorców w oparciu o zgromadzone dane i przeprowadzone analizy
- analiza SWOT
- przygotowanie strategii marketingowej
- analiza i opracowanie kampanii reklamowej, zakładającej promocję firmy za pośrednictwem portalu Facebook oraz wyszukiwarki Google
- opracowanie specyfikacji technicznej i graficznej, na podstawie której zostanie stworzona witryna internetowa na etapie wdrożenia
- stworzenie identyfikacji wizualnej
- przygotowanie raportu z wynikami przeprowadzonego etapu opracowania
WDROŻENIE:
- przeprowadzenie działań marketingowych na portalu Facebook
- opracowanie spójnej prezentacji wizualnej dla materiałów promocyjnych udostępnianych w Internecie,
- przygotowanie rozkładu informacji na stronie oraz makiet UX,
- opracowanie projektu wizualnego oraz funkcjonalnego strony, na podstawie specyfikacji, zaakceptowanej makiety i działalności firmy,
- wykonanie specjalistycznych prac programistycznych,
- uruchomienie serwisu na serwerze,
- podstawowa optymalizacja SEO,
- przetestowanie działania serwisu, pod kątem poprawności, szybkości wczytywania i użyteczności witryny,
- przygotowanie projektu graficznego logo
PRODUKTY:
1. Strategia marketingowa -1 kpl. zawierający min. 50 str analizy.
- Audyt marketingowy marki
- Wyobrażenie o marce, cele ogólne i szczegółowe
- Opracowanie planu marketingowego
- Wdrażanie strategii
2. Nowa identyfikacja wizualna
Opracowanie logo do 3 koncepcji + 2 poprawki (do wybranego wariantu) oraz innych elementów tożsamości wizualnej.
3. Projekty graficzne strony internetowej wraz z kodowanie strony internetowej - 1 dedykowany serwis
I. PROJEKT GRAFICZNY LAYOUTU: Opracowanie wizualne układu strony, zawierające koncepcję umiejscowienia treści tekstowych oraz graficznych. Usługa dotyczy wykonania indywidualnych projektów graficznych ślą wszystkich podstron, które będą spójne z identyfikacją wizualną firmy - 10 szt.
II. PROGRAMOWANIE (FRONTEND ORAZ BACKEND): Proces programowania uwzględniający cięcie i stylowanie grafiki oraz dopasowanie jej pod urządzenia mobilne (programowanie frontend) oraz implementacja szablonu dowersji CMS (programowanie backend - 1kpl.
III. WDROŻENIE ANIMACJI: W projekcie zostaną uwzględnione interaktywne animacje, zastosowane na stronie przy elementach takich jak: menu, linki, przyciski, zmieniarki
IV. WYPEŁNIENIE STRONY TREŚCIĄ: wdrożenie tekstów w serwisie - 1 kpl.
V. TESTOWANIE: Weryfikacja funkcjonalności i użyteczności serwisu internetowego na różnych przeglądarkach, w celu sprawdzenia jej poprawności wyświetlania, szybkości wczytywania
VI. INSTALACJA STRONY INTERNETOWEJ NA SERWERZE - 1 kpl.
Struktura serwisu powinna odzwierciedlać działalność z uwzględnieniem rozwiązań:
- Start (streszczenie całej witryny)
- Firma (opis firmy wraz z zdjęciami)
- Oferta (opis poszczególnych usług, na które składa się oferta w postaci listy usług wraz z odnośnikiem do szczegółów usługi)
- Blog (publikacja wielu artykułów na jednej stronie w postaci listy artykułów wraz z odnośnikiem do szczegółów artykułu)
- Podstrony tekstowe (nieograniczona ilość podstron)
- Pliki do pobrania (publikacja kategoryzowanych plików)
- Referencje (prezentacja referencji w formie opisu lub galerii zdjęć)
- Kontakt (adres, dane kontaktowe, formularz, mapka)
Rozwiązania oparte o system CMS:
- Rejestr zapytań - Udostępnienie wszystkich zapytań, które zostały zarejestrowane w serwisie.
- Moduł z referencji - Możliwość dodawania przez administratora nowych realizacji oraz referencji w formie galerii zdjęć lub treści
- Moduł aktualności - Możliwość dodawania nowych artykułów w formacie: tytuł, automatyczna lub ręczna data dodania, zdjęcie, opis
- Moduł podstron tekstowych - Możliwość dodawania nieograniczonej ilości podstron tekstowych
- Słownik – Umożliwiający edycję wybranych elementów strony
- Konfiguracja strony
WYMAGANIA OGÓLE:
- System zarządzania treścią CMS dla wybranych rozwiązań, który będzie dawał możliwość wprowadzania zmian przez panel administracyjny
- Panel administracyjny powinien być dostępny w j. polskim
- Serwis musi być wykonany w technologii RWD
- Powinien poprawnie się wyświetlać w 3 najpopularniejszych przeglądarkach internetowych w Europie (wg ogólnodostępnych standardów
- Serwis powinien być zgodny z Page Speed Insights
WYMAGANIA FUNKCJONALNE:
- Wykonywanie podstawowych czynności związanych z obsługą redakcyjną i administracyjną dla wybranych rozwiązań
- Automatyczne generowanie linków do stron SEO-friendly zgodnie z wymaganiami Google (konstrukcja typu /index.php?page=3&article=87b jest niedopuszczalna)
- Automatycznie aktualizowana mapa serwisu (po każdej zmianie struktury, wyłącznie dla elementów opublikowanych) w formacie xml zgodnym ze standardem (sitemaps.org) oraz wyświetlana w wybranym miejscu platformy
- Pełna obsługa szyfrowania HTTPS w części ogólnodostępnej i w panelu administracyjnym (grafiki, skrypty JS/CSS, pliki do pobrania, itd.) wraz z zapewnieniem szyfrowanej komunikacji z bieżącymi zasobami firmy
- Możliwość podglądu artykułu przed jego publikacją (w postaci wygenerowanej strony, niemożliwej do zindeksowania przez roboty i nie podlegającej wyszukaniu)
- Możliwość pojedynczego ukrywania, ukazywania, usuwania podstron
- Moduł redakcyjny WYSIWYG dla podstron umożliwiający m.in. cofanie ostatnich zmian, usunięcie formatowania zaznaczonej zawartości oraz dodawanie, edycję i usuwanie następującej zawartości (z możliwością jej dowolnego ułożenia)
4. Wspierające Działania Marketingowe
- UTWORZENIE PROFILI: Utworzenie kont w mediach społecznościowych oraz dodanie przygotowanych grafik, treści, usług oraz wymaganych danych - min. 4 konta, min. 7 grafik
- KREACJE SOCIAL MEDIA DESIGN I GOOGLE DESIGN - min. 10 szablonów
- OPRACOWANIE PLANU DZIAŁANIA MARKETINGOWYCH: gromadzenie i badanie posiadanych materiałów; przygotowanie harmonogramu prac i linii tematycznych do wdrożenia na obsługiwanych kontach - 1 kpl.
- OPRACOWANIE POSTÓW NA PORTALE SOCIAL MEDIA - min. 10 szt.
- DZIAŁANIE NA GRUPACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: promowanie oferty firmy w grupach tematycznych i ogłoszeniowych w formie postów, poleceń informacji dla członków grupy - 2 kpl.
- INTERAKCJE ZA POMOCĄ PLATFORMY MESSENGER ORAZ W KOMENTARZACH
- RAPORTOWANIE ORAZ KONSULTACJE - 3 szt.
- TWORZENIE I ANALIZA KAMPANII REKLAMOWYCH:. Kreowanie kampanii w mediach społecznościowych (Facebook) oraz w wyszukiwarce GOOGLE, których celem jest zwiększenie popularności, zaangażowania i wpłynięcie na większy ruch na stronie oraz rozbudowanie bazy klientów min. 1 szt
- OKREŚLENIE OPTYMALNEGO BUDŻET REKLAMOWEGO FACEBOOK ADS I GOOGLE ADS
- KONFIGURACJA TECHNICZNA: kont analitycznych oraz reklamowych na wybranych platformach Google, aby jak najlepiej zoptymalizować kampanie reklamowe w internecie min. 5 narzędzi
5. Raporty - 4 szt.
6. Spotkania konsultacyjne - min. 3 co najmniej dwugodzinnych spotkań w trakcie realizacji usługi.
1. Zarówno Wykonawca, jak i pracownicy, którymi dysponuje, są zobowiązani do posiadania uprawień, pozwalających na wykonywanie określonych w zapytaniu prac,
2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na realizację prac określonych w umowie, Wykonawca nie jest postawiony w stan likwidacji lub upadłości,
3. Zespół projektowy posiada wiedzę i doświadczenie w pracach objętych umową oraz potencjał techniczny - zespół składający się z min. 3 osób z doświadczenie przy realizacji serwisów internetowych (opis doświadczenia poszczególnych osób z uwzględnieniem min. 3 projektów powyżej 15 000 zł netto dla każdej z osób), potwierdzone referencjami dla wykonawcy wraz z CV lub odnośnikiem do profilu na Linkedin każdej z osób.
4. Wykonawca wykonana usługę w terminie realizacji (umowy).
SPOSÓB PRZYGOTOWYWANIA OFERTY:
Oferent jest zobowiązany do poniesienia kosztów przygotowania oferty. W wycenie zamówienia powinny być uwzględnione wszystkie dodatkowe koszty, m.in.: wykupienie licencji na oprogramowanie, motywy graficzne, elementy wizualne. W Ofercie powinna się również znaleźć informacja na temat planowanego autorskiego systemu CMS.
FORMULARZ OFERTOWY jest szablonem, na podstawie którego powinna zostać przedstawiona usługa. Wzór stanowi załącznik formularza-oferty-m-olszowy, dodany do niniejszego zapytania. Oferta powinna być opisana w języku polskim w formie elektronicznej.
W Załączniku 1, który stanowi integralną część do Formularza Ofertowego powinny się znajdować informacje na temat Oferenta, metodyki wdrożeniowej zapewniającej efektywne zarządzanie projektem, skład jego zespołu, który będzie uczestniczył w realizacji zamówienia , planowany harmonogram prac, cenę (z uwzględnieniem informacji dotyczących sposobu rozliczeń, terminów, warunków itp.), projekt umowy, portfolio.
Dodatkowo do FORMULARZA OFERTOWEGO formularza-oferty-m-olszowy; powinny zostać dołączone:
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - według wzoru oświadczenia do niniejszego zapytania ofertowego;
- Upoważnienie (w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez osoby trzecie),
- Dokumenty potwierdzające warunki pozwalające Wykonawcy na realizację usługi
Ważność oferty potwierdza podpis Wykonawcy lub osoby ją reprezentującej.
Kryterium 1
Opis kryterium:
Cena
Waga punktowa / procentowa
Cena
Opis sposobu przyznawania punktacji
Całkowita cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia;
Max 40 pkt
;
Zostanie wybrana oferta, która uzyskała w ocenie całkowitej (suma kryterium) największą liczbę punktów.
Cena oferty przedmiotu zamówienia ustalona zostanie w następujący sposób:
Liczba punktów = (Cena najniższa/Cena oferty badanej) x 40
Maksymalną ocenę 40 pkt. w kryterium cenowym otrzyma oferta z najniższą ceną. Pozostałe oferty z wyższymi cenami zostaną ocenione według powyższego wzoru.
Kryterium 2
Opis kryterium:
Spotkania konsultacyjne
Waga punktowa / procentowa
Spotkania konsultacyjne
Opis sposobu przyznawania punktacji
Max 30 pkt;
Opis sposobu przyznawania punktacji
Ilość spotkań konsultacyjnych co najmniej dwugodzinnych zrealizowanych w trakcie realizacji usługi, zostanie ocenione wg następującego wzoru:
• 6 i więcej spotkań konsultacyjnych – 30 punktów
• 3 spotkania konsultacyjne – 15 punktów,
Kryterium 3
Opis kryterium:
Portfolio
Waga punktowa / procentowa
Portfolio
Opis sposobu przyznawania punktacji
Punkty w kryterium zostaną przyznane na podstawie załączonego do Oferty portfolio Wykonawcy w postaci linków lub prezentacji.
Elementy, które zostaną ocenione, to:
Portfolio - kreacja graficzna - możliwie przyznanie od 1 do 15 punktów. Ocenie zostaną poddane: przejrzystość i czytelność kompozycji graficznych, jej innowacyjność, spójność tekstu i obrazu, zgodność rozmiaru według standardów platform społecznościowych.
Unikatowość i oryginalność portfolio - możliwie przyznanie od 1 do 15 punktów. Ocenie zostanie poddany nieszablonowy sposób przekazania treści za pomocą środków wizualnych.
Komisja oceniająca oferty składać się będzie z 2 osób i każdy z nich przydziela punkty. Z ocen wyciągnięta zostanie średnia.
W umowie jest przewidziana możliwość dokonania zmian w zakresie dotyczącym zaistnienia okoliczności wskazanych postanowieniami pkt. 6.5.2. 22) lit. b) – e) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz w zakresie terminu realizacji umowy.
W przypadku opóźnień wynikających ze strony Zamawiającego, zmian poszczególnych części harmonogramu prac (szczególnie zakresu i terminów), zjawisk wynikających z działania sił przyrody, działań wojennych lub z innych operacji sił zbrojnych, działań władzy państwowej, którym nie może sprzeciwić się jednostka, niecodziennych zachowań społeczeństwa można dokonać zmian w umowie. Powodem opóźnienia mogą być również przypadki, o których podmioty umowy nie mogły wiedzieć w dniu jej zawierania ani nie można było ich przewidzieć, jednak nie mogą być one spowodowane działaniem Wykonawcy, Zamawiającego oraz ewentualnych osób upoważnionych do reprezentowania stron.
Jeżeli w związku z wymienionymi wyżej przypadkami, dojdzie do opóźnienia, należy to udokumentować i potwierdzić w protokole, który musi być podpisany przez obie strony. Należy wtedy ustalić nowy termin realizacji umowy.
Opóźnienia, które mogą się pojawić, nie są jednak bezwzględnym powodem przesunięcia terminu zakończenia prac. Nie są również powodem roszczeń.