STRATEGIA E-MARKETINGOWA FIRMY

Powrót
23 985 - 23 985

Cena brutto (zł)

w tym 23% VAT

-

Dofinansowanie
(max. 20 tys. zł)

3

Czas opracowania

(miesiące)

-

Czas wdrożenia

(miesiące)

3

Czas sumaryczny

(miesiące)

Wielkość przedsiębiorstwa:

mikro małe średnie

Typ innowacji:

handel

Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):


Nie przewiduje się modyfikacji wariantu.


Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:

Strategia e-marketingowa przeznaczona jest dla firm z obszaru MŚP

Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.