Opracowanie procesów biznesowych obejmujących zaprojektowanie sklepu internetowego wraz z wdrożeniem

Powrót
27 398 - 27 398

Cena brutto (zł)

w tym 23% VAT

-

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

2

Czas opracowania

(miesiące)

1

Czas wdrożenia

(miesiące)

3

Czas sumaryczny

(miesiące)

Wielkość przedsiębiorstwa:

mikro małe średnie

Typ innowacji:

produkcja usługi handel inne

Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):

Wariant zawiera zakres opisany w punkcie B.2. - wariant nie przewiduje modyfikacji zakresu przedstawionego w punkcie B.2.

Wariant zawiera następujące elementy
1.Wykonanie wstępnej analizy zapotrzebowania
2.przygotowanie mapy sklepu oraz listy produktów oferowanych w sklepie
3.przygotowanie treści na stronę główną i/lub podstrony
4.przygotowanie projektu graficznego sklepu internetowego
5.zakodowanie projektu graficznego w językach programowania
6.dopasowanie projektu do urządzeń mobilnych
7.umieszczenie projektu graficznego do systemu zarządzania treścią
8.podłączenie systemu płatności online
9.przeniesienie kompletnego projektu na docelową domenę internetową

Funkcjonalność oraz specyfikacja usług sklepu będącego efektem wdrożenia to m.in.:
- Zarządzanie produktami
- Automatyczne skalowanie zdjęć dodanych prod.
- Katalog prod.
- Sortowanie produktów
- Wyróżnianie produktów (Promocje, Nowości)
- Możliwość wyświetlania produktu ze starą/nową ceną
- Możliwość przypisania jednego produktu do wielu kategorii
- Definiowanie wariantów prod. powiązanych ze stanami magazynowymi
- Możliwość konfiguracji alertu,jeśli dany towar kończy się na magazynie
- Eksport produktów do plików HTML
- Import bazy produktów (opisy + zdjęcia) w formacie CSV, XML
- Zaawansowany system przydzielania rabatów
- system kontroli i obsługi zamówień.
- przechowywanie i analiza zamówień ze sklepu.
- drukowanie zamówień
- możliwość nadawania statusu zamówieniu przez administratora (oraz zmiany treści statusów)
- możliwość sprawdzania statusu zamówienia przez klienta/kupującego w sklepie
- powiadomienia na email o zamówieniach
- zarządzanie stanami magazynowymi przez określonych administratorów
- łatwe powiązanie stanów magazynowych z właściwościami typu: rozmiar, kolor
- automatyczne blokowanie sprzedaży w przypadku gdy stan magazynowy dla danego produktu wynosi 0
Użytkownicy
- obsługa sklepu przez wiele osób, zaawansowany system przydzielania uprawnień administratorom
- zarządzanie użytkownikami panelu
Koszyk
- koszyk zakupów
- obsługa koszyka (z logowaniem lub bez)
Płatności i dostawy
- definiowanie sposobów płatności (pobranie, zaliczka, gotówka, przelew, etc.)
- płatności elektroniczne
- definiowanie sposobów dostawy z automatyczną kalkulacją kosztów
- możliwość ustawiania bezpłatnych dostaw w przypadku jeśli kwota przekracza daną wartość zamówienia.
Statystyki
- sprzedaż netto w danym miesiącu
- liczba zamówień
- najczęściej kupowane
- SEO (m.in. obsługa 404 i htaccess)
Inne
- responsywny panel administracyjny
- możliwość edycji tekstów maili systemowych (potwierdzenie zamówienia, rejestracji, zmiany statusu zamówienia, etc.)

Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:

Mikroprzedsiębiorcy, mali lub średni przedsiębiorcy, posiadający siedzibę główną lub oddział (w przypadku spółek prawa handlowego) albo stałe (główne) miejsce wykonywania działalności gospodarczej (w przypadku osób fizycznych prowadzących indywidualną działalność gospodarczą) na terenie województwa podkarpackiego, którzy chcą zaplanować i wdrożyć profesjonalne działania promocyjne w firmie. Usługa skierowana jest zarówno dla firm usługowych, produkcyjnych i handlowych.

27 730 - 49 815

Cena brutto (zł)

w tym 23% VAT

-

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

2

Czas opracowania

(miesiące)

2

Czas wdrożenia

(miesiące)

4

Czas sumaryczny

(miesiące)

Wielkość przedsiębiorstwa:

mikro małe średnie

Typ innowacji:

produkcja usługi handel inne

Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):

Wariant zawiera zakres opisany w punkcie B.2. rozszerzony o dodatkowe funkcjonalności. W ramach dodatkowych funkcjonalności Odbiorca Wsparcia może wybrać od 1 do 12 funkcjonalności, które zostały osobno wycenione. Na cenę wariantu składa się cena usługi opisanej w punkcie B.2 +cena wybranych dodatkowych funkcjonalności.

Wariant zawiera następujące elementy
1.Wykonanie wstępnej analizy zapotrzebowania
2.przygotowanie mapy sklepu oraz listy produktów oferowanych w sklepie
3.przygotowanie treści na stronę główną i/lub podstrony
4.przygotowanie projektu graficznego sklepu internetowego
5.zakodowanie projektu graficznego w językach programowania
6.dopasowanie projektu do urządzeń mobilnych
7.umieszczenie projektu graficznego do systemu zarządzania treścią
8.podłączenie systemu płatności online
9.przeniesienie kompletnego projektu na docelową domenę internetową

W wyniku wskazanego wariantu może powstać sklep posiadający funkcjonalności oraz specyfikacje usług tj.
- Zarządzanie produktami
- Automatyczne skalowanie zdjęć dodanych prod.
- Katalog prod.
- Sortowanie produktów
- Wyróżnianie produktów (Promocje, Nowości)
- Możliwość wyświetlania produktu ze starą/nową ceną
- Możliwość przypisania jednego produktu do wielu kategorii
- Definiowanie wariantów prod. powiązanych ze stanami magazynowymi
- Możliwość konfiguracji alertu,jeśli dany towar kończy się na magazynie
- Eksport produktów do plików HTML
- Import bazy produktów (opisy + zdjęcia) w formacie CSV, XML
- Zaawansowany system przydzielania rabatów
- system kontroli i obsługi zamówień.
- przechowywanie i analiza zamówień ze sklepu.
- drukowanie zamówień
- możliwość nadawania statusu zamówieniu przez administratora (oraz zmiany treści statusów)
- możliwość sprawdzania statusu zamówienia przez klienta/kupującego w sklepie
- powiadomienia na email o zamówieniach
- zarządzanie stanami magazynowymi przez określonych administratorów
- łatwe powiązanie stanów magazynowych z właściwościami typu: rozmiar, kolor
- automatyczne blokowanie sprzedaży w przypadku gdy stan magazynowy dla danego produktu wynosi 0
Użytkownicy
- obsługa sklepu przez wiele osób, zaawansowany system przydzielania uprawnień administratorom
- zarządzanie użytkownikami panelu
Koszyk
- koszyk zakupów
- obsługa koszyka (z logowaniem lub bez)
Płatności i dostawy
- definiowanie sposobów płatności (pobranie, zaliczka, gotówka, przelew, etc.)
- płatności elektroniczne
- definiowanie sposobów dostawy z automatyczną kalkulacją kosztów
- możliwość ustawiania bezpłatnych dostaw w przypadku jeśli kwota przekracza daną wartość zamówienia.
Statystyki
- sprzedaż netto w danym miesiącu
- liczba zamówień
- najczęściej kupowane
- SEO (m.in. obsługa 404 i htaccess)
Inne
- responsywny panel administracyjny
- możliwość edycji tekstów maili systemowych (potwierdzenie zamówienia, rejestracji, zmiany statusu zamówienia, etc.)

Dodatkowa funkcjonalność:
1.Promocje standardowe/zaawansowane; wyszukiwarka(podstawowa/rozbudowana); możliwość wystawiania FV
2.Produkty powiązane (np.inni klienci kupili również); Oflagowanie graficzne prod. promocyjnych
3.Porównywanie produktów
4.Sprzedaż łączona/pakiety (np.sprzedaż wiązana z rabatem); Wydzielona sekcja dla produktów najczęściej kupowanych /nowości /towarów z określoną ceną/promocji
5.Prezentacja załączników w postaci plików(np.instrukcje)
6.Logowanie poprzez Facebook; przechowalnia prod.;
7.Zamienniki-pobieranie z systemu ERP informacji o zamiennikach/tabeli kompatybilności z innymi produktami;opcja szukaj zamienników
8.przyjęcie jednostek (np. szt./ opakowanie/ paleta); ograniczenia zamawianej ilości (wszystkich/wybranej gr.prod.)
9.sekcja ocen i komentarzy; możliwość publikowania i edycji newsów
10.Profil klienta:zapamiętanie danych profilowych i/lub finansowych; inf amówień historycznych;monitorowanie i powiadamianie o zmianie danych (np.cena, dostępność,promocje) obserwowanych prod.
11.Dodawanie do ulubionych/obserwowanych
12.Wielowalutowość

Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:

Mikroprzedsiębiorcy, mali lub średni przedsiębiorcy, posiadający siedzibę główną lub oddział (w przypadku spółek prawa handlowego) albo stałe (główne) miejsce wykonywania działalności gospodarczej (w przypadku osób fizycznych prowadzących indywidualną działalność gospodarczą) na terenie województwa podkarpackiego, którzy chcą kreować swoje produkty w sieci poprzez sklepy internetowe. Usługa skierowana jest zarówno dla firm usługowych, produkcyjnych i handlowych.

53 302 - 53 302

Cena brutto (zł)

w tym 23% VAT

-

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

2

Czas opracowania

(miesiące)

2

Czas wdrożenia

(miesiące)

4

Czas sumaryczny

(miesiące)

Wielkość przedsiębiorstwa:

mikro małe średnie

Typ innowacji:

produkcja usługi handel inne

Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):

Wariant zawiera zakres opisany w punkcie B.2. rozszerzony o dodatkową funkcjonalność (moduł Kalendarium)

Wariant zawiera następujące elementy
1.Wykonanie wstępnej analizy zapotrzebowania
2.przygotowanie mapy sklepu oraz listy produktów oferowanych w sklepie
3.przygotowanie treści na stronę główną i/lub podstrony
4.przygotowanie projektu graficznego sklepu internetowego
5.zakodowanie projektu graficznego w językach programowania
6.dopasowanie projektu do urządzeń mobilnych
7.umieszczenie projektu graficznego do systemu zarządzania treścią
8.podłączenie systemu płatności online
9.przeniesienie kompletnego projektu na docelową domenę internetową

Wariant zawiera makietę strony (UX Design) i prototypowanie.
W wyniku wskazanego wariantu może powstać sklep posiadający funkcjonalności oraz specyfikacje usług tj.
- Zarządzanie produktami
- Automatyczne skalowanie zdjęć dodanych prod.
- Katalog prod.
- Sortowanie produktów
- Wyróżnianie produktów (Promocje, Nowości)
- Możliwość wyświetlania produktu ze starą/nową ceną
- Możliwość przypisania jednego produktu do wielu kategorii
- Definiowanie wariantów prod. powiązanych ze stanami magazynowymi
- Możliwość konfiguracji alertu,jeśli dany towar kończy się na magazynie
- Eksport produktów do plików HTML
- Import bazy produktów (opisy + zdjęcia) w formacie CSV, XML
- Zaawansowany system przydzielania rabatów
- system kontroli i obsługi zamówień.
- przechowywanie i analiza zamówień ze sklepu.
- drukowanie zamówień
- możliwość nadawania statusu zamówieniu przez administratora (oraz zmiany treści statusów)
- możliwość sprawdzania statusu zamówienia przez klienta/kupującego w sklepie
- powiadomienia na email o zamówieniach
- zarządzanie stanami magazynowymi przez określonych administratorów
- łatwe powiązanie stanów magazynowych z właściwościami typu: rozmiar, kolor
- automatyczne blokowanie sprzedaży w przypadku gdy stan magazynowy dla danego produktu wynosi 0
Użytkownicy
- obsługa sklepu przez wiele osób, zaawansowany system przydzielania uprawnień administratorom
- zarządzanie użytkownikami panelu
Koszyk
- koszyk zakupów
- obsługa koszyka (z logowaniem lub bez)
Płatności i dostawy
- definiowanie sposobów płatności (pobranie, zaliczka, gotówka, przelew, etc.)
- płatności elektroniczne
- definiowanie sposobów dostawy z automatyczną kalkulacją kosztów
- możliwość ustawiania bezpłatnych dostaw w przypadku jeśli kwota przekracza daną wartość zamówienia.
Statystyki
- sprzedaż netto w danym miesiącu
- liczba zamówień
- najczęściej kupowane
- SEO (m.in. obsługa 404 i htaccess)
Inne
- responsywny panel administracyjny
- możliwość edycji tekstów maili systemowych (potwierdzenie zamówienia, rejestracji, zmiany statusu zamówienia, etc.)

Dodatkowa funkcjonalność: moduł Kalendarium, który będzie zawierał funkcjonalności:
- możliwość rejestracji, logowania
- zapisy w kalendarium
- rezerwacja terminu
- interaktywne formularze z potwierdzeniem rezerwacji
- dostosowanie terminu, miejsca lub innych opcji do rezerwacji

Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:

Mikroprzedsiębiorcy, mali lub średni przedsiębiorcy, posiadający siedzibę główną lub oddział (w przypadku spółek prawa handlowego) albo stałe (główne) miejsce wykonywania działalności gospodarczej (w przypadku osób fizycznych prowadzących indywidualną działalność gospodarczą) na terenie województwa podkarpackiego, którzy chcą kreować swoje produkty w sieci poprzez sklepy internetowe. Usługa skierowana jest zarówno dla firm usługowych, produkcyjnych i handlowych.

71 734 - 71 734

Cena brutto (zł)

w tym 23% VAT

-

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

2

Czas opracowania

(miesiące)

3

Czas wdrożenia

(miesiące)

5

Czas sumaryczny

(miesiące)

Wielkość przedsiębiorstwa:

mikro małe średnie

Typ innowacji:

produkcja usługi handel inne

Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):

Wariant zawiera zakres opisany w punkcie B.2. rozszerzony o dodatkową funkcjonalność (modułu Portal społecznościowy)

Wariant zawiera następujące elementy
1.Wykonanie wstępnej analizy zapotrzebowania
2.przygotowanie mapy sklepu oraz listy produktów oferowanych w sklepie
3.przygotowanie treści na stronę główną i/lub podstrony
4.przygotowanie projektu graficznego sklepu internetowego
5.zakodowanie projektu graficznego w językach programowania
6.dopasowanie projektu do urządzeń mobilnych
7.umieszczenie projektu graficznego do systemu zarządzania treścią
8.podłączenie systemu płatności online
9.przeniesienie kompletnego projektu na docelową domenę internetową

Wariant zawiera makietę strony (UX Design) i prototypowanie.
W wyniku wskazanego wariantu może powstać sklep posiadający funkcjonalności oraz specyfikacje usług tj.
- Zarządzanie produktami
- Automatyczne skalowanie zdjęć dodanych prod.
- Katalog prod.
- Sortowanie produktów
- Wyróżnianie produktów (Promocje, Nowości)
- Możliwość wyświetlania produktu ze starą/nową ceną
- Możliwość przypisania jednego produktu do wielu kategorii
- Definiowanie wariantów prod. powiązanych ze stanami magazynowymi-
- Możliwość konfiguracji alertu,jeśli dany towar kończy się na magazynie
- Eksport produktów do plików HTML
- Import bazy produktów (opisy + zdjęcia) w formacie CSV, XML
- Zaawansowany system przydzielania rabatów
- system kontroli i obsługi zamówień.
- przechowywanie i analiza zamówień ze sklepu.
- drukowanie zamówień
- możliwość nadawania statusu zamówieniu przez administratora (oraz zmiany treści statusów)
- możliwość sprawdzania statusu zamówienia przez klienta/kupującego w sklepie
- powiadomienia na email o zamówieniach
- zarządzanie stanami magazynowymi przez określonych administratorów
- łatwe powiązanie stanów magazynowych z właściwościami typu: rozmiar, kolor
- automatyczne blokowanie sprzedaży w przypadku gdy stan magazynowy dla danego produktu wynosi 0
Użytkownicy
- obsługa sklepu przez wiele osób, zaawansowany system przydzielania uprawnień administratorom
- zarządzanie użytkownikami panelu
Koszyk
- koszyk zakupów
- obsługa koszyka (z logowaniem lub bez)
Płatności i dostawy
- definiowanie sposobów płatności (pobranie, zaliczka, gotówka, przelew, etc.)
- płatności elektroniczne
- definiowanie sposobów dostawy z automatyczną kalkulacją kosztów
- możliwość ustawiania bezpłatnych dostaw w przypadku jeśli kwota przekracza daną wartość zamówienia.
Statystyki
- sprzedaż netto w danym miesiącu
- liczba zamówień
- najczęściej kupowane
- SEO (m.in. obsługa 404 i htaccess)
Inne
- responsywny panel administracyjny
- możliwość edycji tekstów maili systemowych (potwierdzenie zamówienia, rejestracji, zmiany statusu zamówienia, etc.)

Dodatkowa funkcjonalność: modułu “Portal społecznościowy”, który będzie zawierał funkcjonalności:
- rejestracja / logowanie
- panel odbiorcy
- panel nabywcy
- rozbudowana komunikacja na stronie za pomocą komentarzy i czatów
- forum
- aranżowanie kupna i sprzedaży
- tworzenie własnego portfolio / ofert sprzedaży

Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:

Mikroprzedsiębiorcy, mali lub średni przedsiębiorcy, posiadający siedzibę główną lub oddział (w przypadku spółek prawa handlowego) albo stałe (główne) miejsce wykonywania działalności gospodarczej (w przypadku osób fizycznych prowadzących indywidualną działalność gospodarczą) na terenie województwa podkarpackiego, którzy chcą kreować swoje produkty w sieci poprzez sklepy internetowe. Usługa skierowana jest zarówno dla firm usługowych, produkcyjnych i handlowych.

Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.