Cena brutto (zł)
w tym 23% VAT
Dofinansowanie
(max. 20 tys. zł)
Czas opracowania
(miesiące)
Czas wdrożenia
(miesiące)
Czas sumaryczny
(miesiące)
Wielkość przedsiębiorstwa:
mikro małe średnie
Typ innowacji:
inne
Opis (czy wariant przewiduje modyfikacje zakresu podstawowego):
Wariant zawiera opracowanie strategii e-marketingowej firmy zgodnie z opisem usługi.
Nie przewiduje się modyfikacji wariantu.
Usługa związana ze stworzeniem strategii e-marketingowej opiera się założeniach podanych w opisie usługi , które są w istocie opisem działań jakie podejmie wykonawca w celu przygotowania strategii oraz opisem jakie zostaną osiągnięte efekty.
Usługa w tym wariancie jest przeznaczona dla firm z każdego sektora działalności i nie wymaga modyfikacji.
W wyniku opracowanej strategii klient otrzymuje indywidualnie wykonana strategię, dostosowaną do jego potrzeb i celów a opracowaną wg założeń opisanych w specyfikacji usługi.
Charakterystyka Odbiorcy Wsparcia, dla którego przeznaczony jest ten wariant:
Strategia e-marketingowa przeznaczona jest dla firm z obszaru MŚP