Analiza i opracowanie zaawansowanych działań promocyjno - marketingowych wraz z wdrożeniem

Parametry usługi
25 978 - 106 235

Cena brutto (zł)

Liczba wariantów: 39

od 4 do 9

Czas realizacji

(miesiące)

4.98

Rating

-

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

Opis etapu opracowania

Usługa opracowania i wdrożenia zaawansowanych działań promocyjnych w firmie -usługa specjalistyczna 

Usługa zawiera rozbudowane produkty, które są zaawansowane i posiadają etap opracowania i wdrożenia. Celem usługi jest opracowanie oraz wykonanie działań związanych z budową wizerunku firmy oraz promujących firmę, jej produkty czy usługi w zakresie sprzedaży, rozpoznawalności oraz budowania lojalności klientów. Z uwagi na indywidualny charakter usługa każdorazowo będzie odrębnie zaprojektowania dla każdego klienta. Prowadzenie działań marketingowo-reklamowych dopasowanych do profilu działalności firmy oraz specyfiki branży. Poprzez działania marketingowo-reklamowe rozumie się pozycjonowanie strony, działania w social mediach, reklama w Google Ads i w mediach społecznościowych, prowadzenie internetowego marketingu szeptanego, zbudowanie strategii marketingowej.

Efektem mierzalnym usługi będzie utworzona i wdrożona usługa promocyjna, która pozwoli na zwiększenie rozpoznawalności firmy i jej obrotów. Mierzyć powyższy efekt można np. poprzez wzrost zasięgów firmy. Oprócz stworzenia samej kampanii/promocji przez okres trwania usługi będą prowadzone działania ulepszające i monitorujące stan rzeczy. 

Zgłoszona usługa jest usługą nową, ponieważ jej zakres obejmuje działania, które do tej pory nie były realizowane w firmie IBRE Testin.pl. Posiadamy potencjał kadrowy i techniczny umożliwiający realizację tej usługi.

Etap opracowania: 

1. Wykonanie wstępnej analizy zapotrzebowania na rodzaj i ilość działań promocyjnych 

2. Przeprowadzenie audytu widoczności w Internecie:

Działanie w ramach którego może znajdować się:

- sprawdzenie, na jakich pozycjach w wyszukiwarce wyświetlana jest strona/sklep internetowy firmy 

- sprawdzenie, jak wygląda sytuacja wizerunku konkurencji w sieci, jakie frazy są najlepsze przy budowaniu treści, jak wygląda widoczność (wyszukiwanie) treści

- analiza dostosowania poszczególnych elementów strony pod kątem SEO;

- opracowanie wskazówek dotyczących poprawy optymalizacji poszczególnych elementów;

3. Wybranie najlepszych dla firmy działań promocyjnych, w których mogą znajdować się:

- pozycjonowanie strony internetowej - opracowanie działań, które zwiększą widoczność w sieci, słów kluczowych, analiza nasycenia słów kluczowych na stronie/w sklepie internetowym, optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych;

- promocja w social mediach - czyli opracowanie działań, które służą budowaniu dobrego wizerunku firmy i jej produktów/usług, zachęcają do kupna/skorzystania, budują świadomość konsumenta. Z uwagi na potrzeby firmy  i specyfikę branży, działania w social mediach mogą być prowadzone w mediach społecznościowych tj. Facebook, Instagram, LinkedIN, YouTube, TikTok, Pinterest. W zależności od zapotrzebowanie działania mogą polegać na prowadzeniu działań w social mediach (m.in. przygotowanie i publikacja postów, odpowiadanie na wiadomości i komentarze, pomoc w przygotowaniu materiałów foto i video, pomoc w organizacji live’ów), przygotowanie i kontrolowanie przebiegu kampani reklamowych, utworzeniu profilu w mediach społecznościowych, redesign profilu (logo, zdjęcie w tle, zdjęcie ), konfiguracja profilu (np. aktualizacja informacji, układu kart, autoresponder  Facebook Messenger), przygotowanie, konfiguracja i/lub kontrola przebiegu płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych;

- kampanie Google Ads - przygotowanie, konfiguracja i/lub kontrola przebiegu kampanii reklamowych.  

- internetowy marketing szeptany, czyli opracowanie działań marketingowych mających za zadanie dotarcie z informacją marketingową do odbiorcy za pośrednictwem bezpośredniego, wyglądającego na „spontaniczny” przekazu ustnego i /lub przygotowanie listy grup i forów, na których można stosować marketing szeptany.

4. Opracowanie harmonogramu strategii działań - harmonogram w zależności od wyniku przeprowadzonych analiz może zawierać m.in. rodzaj i częstotliwość publikacji treści, utworzenie kont/a w social mediach lub konfiguracja istniejącego  profilu w social mediach, działania w ramach marketingu szeptanego, działania konieczne do optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych;



Produkty, jakie Odbiorca Wsparcia otrzyma w etapie opracowania
Lp. Produkt Forma
1 Dokument przedstawiający wyniki wstępnej analizy zapotrzebowania na rodzaj i ilość działań promocyjnych forma elektroniczna lub papierowa
2 Dokument przedstawiający wyniki audytu widoczności w Internecie forma elektroniczna lub papierowa
3 Dokument przedstawiający wybranie dla firmy działania promocyjne forma elektroniczna lub papierowa
4 Dokument przedstawiający harmonogram strategii działań forma elektroniczna lub papierowa

Wdrożenie nastąpi w ramach usługi

Opis etapu wdrożenia

Wdrożenie to realizacja zaleceń i/lub działań wskazanych w harmonogramie strategii działań. Efektem wdrożenia będzie rozwój działalności biznesowej firmy (np. poprzez usprawnienie procesów lub obszaru działania przedsiębiorstwa czy realizację strategii) poprzez m.in. zwiększenie zasięgów publikowanych treści, kreowanie założonego wizerunku i/lub dotarcie do szerszego albo nowego grona odbiorców.


Usługa nie została wpisana do Bazy Usług Rozwojowych. W przypadku powstania w trakcie realizacji usługi wartości niematerialnych i prawnych, praw autorskich lub pokrewnych zostaną one nieodpłatnie przekazane z chwilą podpisania Protokołu Odbioru Realizacji Usługi Dostawcy Usług na rzecz Odbiorcy Usługi. W całej usłudze nie występuje podwykonawstwo.



Produkty, jakie Odbiorca Wsparcia otrzyma / wytworzy w etapie wdrożenia
Lp. Produkt Forma
1 Dokument przedstawiający wykaz prac wykonanych w celu optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych forma elektroniczna
2 Teksty wpisów w mediach społecznościowych i/lub tekstów pozycjonerskich forma elektroniczna
3 Dokument zawierający wykaz działań prowadzonych w social mediach forma elektroniczna
4 Grafiki przeznaczone do publikacji w social mediach i/lub na blogu i/lub w ramach kampani reklamowych forma elektroniczna
5 Dokument zawierający wykaz działań prowadzonych wykaz działań prowadzonych w ramach kampanii Google Ads forma elektroniczna
6 Dokument przedstawiający wykaz prac wykonanych w ramach marketingu szeptanego forma elektroniczna
Wartość dodana usługi dla sektora MŚP
Promocja to bardzo ważna i znacząca część działań w firmie. Zrealizowana usługa pomoże w wykreowaniu i zwiększeniu rozpoznawalności firmy. Usługa zwiększy świadomość przedsiębiorstw w zakresie znaczenia promocji online co do ogółu działań marketingowych w firmach. Usługa pozwoli podkarpackim przedsiębiorstwom mocniej zaistnieć w sieci, co przyczyni się do zwiększenia ich konkurencyjności oraz rozpoznawalności. Będzie to miało pozytywny wpływ dla sektora MŚP w województwie. Rozpoznawalność w sieci to obecnie jeden z głównych elementów marketingowych. Po wdrożeniu działań promocyjnych zrealizowanych przy pomocy produktów wskazanych w usłudze firmy mocniej rozprzestrzenią swoje usługi/ produkty i zyskają pozytywny wizerunek w sieci.
Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.
Dodane przez
Instytut Badań i Rozwoju E-commerce Testin.pl Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

8133826252

ul. Kolejowa 1, Rzeszów 35-073

Firma IBRE Testin.pl powstała z zamiarem wsparcia i rozwoju oraz podniesienia efektywności i konkurencyjności firm MŚP. Działania obejmują: badania potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw w zak...

Wizytówka

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.