Cena brutto (zł)
Liczba wariantów: 39
Czas realizacji
(miesiące)
Rating
Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)
Usługa opracowania i wdrożenia zaawansowanych działań promocyjnych w firmie -usługa specjalistyczna
Usługa zawiera rozbudowane produkty, które są zaawansowane i posiadają etap opracowania i wdrożenia. Celem usługi jest opracowanie oraz wykonanie działań związanych z budową wizerunku firmy oraz promujących firmę, jej produkty czy usługi w zakresie sprzedaży, rozpoznawalności oraz budowania lojalności klientów. Z uwagi na indywidualny charakter usługa każdorazowo będzie odrębnie zaprojektowania dla każdego klienta. Prowadzenie działań marketingowo-reklamowych dopasowanych do profilu działalności firmy oraz specyfiki branży. Poprzez działania marketingowo-reklamowe rozumie się pozycjonowanie strony, działania w social mediach, reklama w Google Ads i w mediach społecznościowych, prowadzenie internetowego marketingu szeptanego, zbudowanie strategii marketingowej.
Efektem mierzalnym usługi będzie utworzona i wdrożona usługa promocyjna, która pozwoli na zwiększenie rozpoznawalności firmy i jej obrotów. Mierzyć powyższy efekt można np. poprzez wzrost zasięgów firmy. Oprócz stworzenia samej kampanii/promocji przez okres trwania usługi będą prowadzone działania ulepszające i monitorujące stan rzeczy.
Zgłoszona usługa jest usługą nową, ponieważ jej zakres obejmuje działania, które do tej pory nie były realizowane w firmie IBRE Testin.pl. Posiadamy potencjał kadrowy i techniczny umożliwiający realizację tej usługi.
Etap opracowania:
1. Wykonanie wstępnej analizy zapotrzebowania na rodzaj i ilość działań promocyjnych
2. Przeprowadzenie audytu widoczności w Internecie:
Działanie w ramach którego może znajdować się:
- sprawdzenie, na jakich pozycjach w wyszukiwarce wyświetlana jest strona/sklep internetowy firmy
- sprawdzenie, jak wygląda sytuacja wizerunku konkurencji w sieci, jakie frazy są najlepsze przy budowaniu treści, jak wygląda widoczność (wyszukiwanie) treści
- analiza dostosowania poszczególnych elementów strony pod kątem SEO;
- opracowanie wskazówek dotyczących poprawy optymalizacji poszczególnych elementów;
3. Wybranie najlepszych dla firmy działań promocyjnych, w których mogą znajdować się:
- pozycjonowanie strony internetowej - opracowanie działań, które zwiększą widoczność w sieci, słów kluczowych, analiza nasycenia słów kluczowych na stronie/w sklepie internetowym, optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych;
- promocja w social mediach - czyli opracowanie działań, które służą budowaniu dobrego wizerunku firmy i jej produktów/usług, zachęcają do kupna/skorzystania, budują świadomość konsumenta. Z uwagi na potrzeby firmy i specyfikę branży, działania w social mediach mogą być prowadzone w mediach społecznościowych tj. Facebook, Instagram, LinkedIN, YouTube, TikTok, Pinterest. W zależności od zapotrzebowanie działania mogą polegać na prowadzeniu działań w social mediach (m.in. przygotowanie i publikacja postów, odpowiadanie na wiadomości i komentarze, pomoc w przygotowaniu materiałów foto i video, pomoc w organizacji live’ów), przygotowanie i kontrolowanie przebiegu kampani reklamowych, utworzeniu profilu w mediach społecznościowych, redesign profilu (logo, zdjęcie w tle, zdjęcie ), konfiguracja profilu (np. aktualizacja informacji, układu kart, autoresponder Facebook Messenger), przygotowanie, konfiguracja i/lub kontrola przebiegu płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych;
- kampanie Google Ads - przygotowanie, konfiguracja i/lub kontrola przebiegu kampanii reklamowych.
- internetowy marketing szeptany, czyli opracowanie działań marketingowych mających za zadanie dotarcie z informacją marketingową do odbiorcy za pośrednictwem bezpośredniego, wyglądającego na „spontaniczny” przekazu ustnego i /lub przygotowanie listy grup i forów, na których można stosować marketing szeptany.
4. Opracowanie harmonogramu strategii działań - harmonogram w zależności od wyniku przeprowadzonych analiz może zawierać m.in. rodzaj i częstotliwość publikacji treści, utworzenie kont/a w social mediach lub konfiguracja istniejącego profilu w social mediach, działania w ramach marketingu szeptanego, działania konieczne do optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych;
Lp. | Produkt | Forma |
---|---|---|
1 | Dokument przedstawiający wyniki wstępnej analizy zapotrzebowania na rodzaj i ilość działań promocyjnych | forma elektroniczna lub papierowa |
2 | Dokument przedstawiający wyniki audytu widoczności w Internecie | forma elektroniczna lub papierowa |
3 | Dokument przedstawiający wybranie dla firmy działania promocyjne | forma elektroniczna lub papierowa |
4 | Dokument przedstawiający harmonogram strategii działań | forma elektroniczna lub papierowa |
Wdrożenie nastąpi w ramach usługi
Wdrożenie to realizacja zaleceń i/lub działań wskazanych w harmonogramie strategii działań. Efektem wdrożenia będzie rozwój działalności biznesowej firmy (np. poprzez usprawnienie procesów lub obszaru działania przedsiębiorstwa czy realizację strategii) poprzez m.in. zwiększenie zasięgów publikowanych treści, kreowanie założonego wizerunku i/lub dotarcie do szerszego albo nowego grona odbiorców.
Usługa nie została wpisana do Bazy Usług Rozwojowych. W przypadku powstania w trakcie realizacji usługi wartości niematerialnych i prawnych, praw autorskich lub pokrewnych zostaną one nieodpłatnie przekazane z chwilą podpisania Protokołu Odbioru Realizacji Usługi Dostawcy Usług na rzecz Odbiorcy Usługi. W całej usłudze nie występuje podwykonawstwo.
Lp. | Produkt | Forma |
---|---|---|
1 | Dokument przedstawiający wykaz prac wykonanych w celu optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych | forma elektroniczna |
2 | Teksty wpisów w mediach społecznościowych i/lub tekstów pozycjonerskich | forma elektroniczna |
3 | Dokument zawierający wykaz działań prowadzonych w social mediach | forma elektroniczna |
4 | Grafiki przeznaczone do publikacji w social mediach i/lub na blogu i/lub w ramach kampani reklamowych | forma elektroniczna |
5 | Dokument zawierający wykaz działań prowadzonych wykaz działań prowadzonych w ramach kampanii Google Ads | forma elektroniczna |
6 | Dokument przedstawiający wykaz prac wykonanych w ramach marketingu szeptanego | forma elektroniczna |
8133826252
ul. Kolejowa 1, Rzeszów 35-073
Firma IBRE Testin.pl powstała z zamiarem wsparcia i rozwoju oraz podniesienia efektywności i konkurencyjności firm MŚP. Działania obejmują: badania potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw w zak...
Wizytówka