Opracowanie procesów komunikacji z klientem poprzez stronę internetową

Parametry usługi
3936 - 11808

Cena brutto (zł)

Liczba wariantów: 0

od 1 do 3

Czas realizacji

(miesiące)

-

Rating

75%

Dofinansowanie
(max. 20 tys. zł)

0

Liczba nabyć
ogółem

0

Liczba nabyć
w bieżącym miesiącu

0

Liczba nabyć
w ciagu 180 dni

Opis etapu opracowania
Usługa jest usługą rozwojową, ponieważ dotyczy procesów biznesowych, które dedykowane są dla każdy zarządzającej w przedsiębiorstwie. Powoduje poprawę procesów biznesowych oraz poprawę konkurencyjności firmy. Efekty są mierzalne i realne do osiągnięcia, ponieważ stronę internetową będzie można w każdym momencie zobaczyć w sieci, a raport który jest częścią usługi będzie sporządzony w formie PDF i przekazany OW. W usłudze nie nastąpi przekazanie wartości niematerialnych i prawnych ani praw autorskich. grafika, teksty, makiety, domena- od początku należą do Odbiorcy Usługi, a Dostawca pracuje na wartościach należących do klienta. Zanim sklep zostanie widoczny jest jego wersja demo, na której wykonuje się prace, które są widoczne dla DU i OW. Wszelkie ewentualne teksty i grafiki są wymieniane pomiędzy stronami za pomocą plików pdf, word lub za pomocą strony w wersji testowej. Wymiana NIE oznacza przekazania wartości niematerialnych i prawnych ani praw autorskich. Oznacza ona wymianę plików/ treści w ramach procesu twórczego. Wszelkie prawa należą do Odbiorcy Wsparcia/ klienta. Etapy, które zawiera usługa to etap opracowania i etap wdrożenia.
Produktami wchodzącymi w etap opracowania usługi są:
- audyt u klienta, czyli spotkanie w którym Dostawca usługi weryfikuje czego klient oczekuje, jakie produkty/ usługi posiada, w jakim celu zakupuje usługę (co jest dla niego najważniejsze), jakie zaplecze techniczne klient posiada a jakie potrzebuje itp.
- opracowanie procesów komunikacji, czyli rozplanowanie struktury strony, podział na zakładki, wygląd strony głównej, wygląd grafiki wchodzącej w skład strony www
-prezentacja makiety i testowanie
- weryfikacja u klienta i dopasowanie według potrzeb, korekty, zmiany
-umieszczenie treści, praca z klientem dotycząca obecnych i nowych treści
- końcowa weryfikacja całości działań
- wdrożenie strony na domenę firmy Odbiorcy usługi
- dopasowanie strony do tabletów, telefonów.
Etap wdrożenia:
- raport z audytu,
- protokół odbioru
- powstanie strony internetowej, dzięki której klient zwiększy zainteresowanie swoimi produktami/ usługami- będzie to weryfikowane na podstawie formularzy zgłoszeniowych, zapytań. Produkty są opisane w sposób pokazujący jak wygląda budowanie strony internetowej, która ma być opracowaniem systemu komunikacji z klientem. Początkowy audyt weryfikuje co klient ma, co potrzebuje i w jakim celu chce realizować usługę. Później następuje tworzenie strony które składa się z elementów wskazanych powyżej. Po umieszczeniu ostatnich treści i poprawek i weryfikacji działać następuje wdrożenie strony na domenę, co powoduje, że jest ona widoczna w sieci i można z niej korzystać. Etap wdrożenia polega na uzyskaniu przez OW końcowego raportu, który będzie wskazywał wyniki prac i etapy jakie przeszła firma wraz z DU. Będzie to usystematyzowanie i ujęcie ostatecznych kwestii i planu wdrożenia. Wdrożenie nastąpi, kiedy strona będzie widoczna w wyszukiwarce i będzie mógł ją widzieć każdy użytkownik Internetu. Jest to końcowe wdrożenie, które jest weryfikowalne. Usługa zostanie też zakończona protokołem odbioru, który zostanie podpisany, gdy firma będzie wiedziała że strona działa. Plan wdrożenia zostanie podany w momencie zakończenia prac nad stroną i w momencie umieszczania strony na domenę. OW otrzyma informację co jest na stronie, jak ona działa, uzyska raport z podsumowaniem działań. OW otrzyma produkty w formie PDF, który będzie przesłany drogą mailową lub na płycie CD oraz w firmie adresu strony www, która będzie działała i będzie widoczna w wynikach wyszukiwania.
Usługa nie obejmuje zakupu/ przekazania środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, praw autorskich oraz nie jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych. Usługa ma charakter rozwojowy, ponieważ skierowana jest do wszystkich firm, które chcą poprawić swoje treści oraz działania marketingowe w sieci.
Produkty, jakie Odbiorca Wsparcia otrzyma w etapie opracowania
Lp. Produkt Forma
brak produktów

Wdrożenie nastąpi w ciągu 18 miesięcy po zakończeniu etapu opracowania na podstawie zatwierdzonego Planu Wdrożenia Usługi

Opis etapu wdrożenia
Produkty, jakie Odbiorca Wsparcia otrzyma / wytworzy w etapie wdrożenia
Lp. Produkt Forma
brak produktów
Wartość dodana usługi dla sektora MŚP
Sektor MŚP otrzyma nową usługę dzięki której będą rozwijane kontakty biznesowe. Klienci będą mieli szerszy dostęp do oferty, a Dostawca będzie mógł w kolejny sposób zdobywać nowych klientów. Jakość i ilość procesów biznesowych zostanie poprawiona i poszerzona. W województwie podkarpackim dzięki tej usłudze powstaną nowe formy współpracy. Dodatkowo sama usługa polega na stworzeniu strony internetowej, co oznacza, że firmy z Podkarpacia będą miały lepszą wizytówkę i większą możliwość rozpowszechniania swoich produktów/ usług.
Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.
Dodane przez
Project-Pro Sp. z o.o.

5170379082

Okulickiego 18/9, Rzeszów 35-206

Firma Project-Pro jest agencją interaktywną. Współpracujemy zarówno z małymi jak i dużymi firmami na terenie całego kraju. Swoją działalność zaczynaliśmy od tworzenia stron www, jednak wraz z upływem ...

Wizytówka

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.