Kompleksowy audyt działań promocyjnych w internecie wraz z przygotowaniem i wdrożeniem strategii marketingowej

Parametry usługi
13800 - 99500

Cena netto (zł)

+ 23% VAT

od 3 do 12

Czas realizacji

(miesiące)

-

Rating

75%

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

0

Liczba nabyć
ogółem

0

Liczba nabyć
w bieżącym miesiącu

0

Liczba nabyć
w ciagu 180 dni

Opis usługi
Usługa polega na wykonaniu kompleksowego audytu wszystkich działań promocyjnych w internecie wraz z przygotowaniem strategii marketingowej oraz wdrożeniem jej w przedsiębiorstwie. Usługa składa się z trzech etapów, poprzedzonych szczegółowym wywiadem z przedstawicielami przedsiębiorstwa odpowiedzialnymi za marketing oraz pozyskiwanie klientów.

Etap 1 Przygotowanie audytu dotychczasowych działań w ramach marketingu internetowego.

Pierwszy etap usługi to analiza dotychczasowych działań firmy na płaszczyźnie marketingu internetowego. Audyt pozwoli wykazać, na ile firma obecnie jest widoczna w internecie i jaką skuteczność mają prowadzone działania. Za pomocą opisanych poniżej narzędzi Przedsiębiorca otrzyma informację na temat obecnego ruchu na stronie, pochodzenia tego ruchu, efektywności dotychczasowych działań marketingowych, a także przedstawiona zostanie charakterystyka użytkownika jego strony docelowej.

W ramach audytu:

- przeanalizowana zostanie witryna pod kątem sprzedaży produktów lub usług. W tym celu prześledzone zostanie konto Google Analytics oraz Google Ads (jeśli przedsiębiorca posiada). Wykazane zostaną źródła pozyskiwania ruchu na stronę, sprzedaży i pozyskiwania leadów biznesowych. Przedsiębiorca pozna też charakterystykę klienta docelowego odwiedzającego witrynę. Dowie się również, jaka była skuteczność dotychczasowych działań reklamowych oraz pozna słabe i mocne punkty prowadzonych wcześniej działań.
- za pomocą narzędzi zewnętrznych, takich jak Semstorm czy Senuto strona internetowa zostanie przeanalizowana pod kątem widoczności w wynikach organicznych Google (wynikach naturalnych nie wspieranych przez reklamy). Wykazany zostanie obecny poziom tej widoczności, przedstawiony zostanie również potencjał strony i główne słowa kluczowe, które przynoszą ruch. Dowie się również, jak wygląda sytuacja jego witryn internetowych w Google na tle konkurencji.
- przeanalizowane zostaną media społecznościowe pod kątem użyteczności dla firmy. Przedsiębiorca dowie się, jakie elementy wymagają poprawy na jego koncie i w jaki sposób może zwiększyć świadomość swojej marki wśród klienta docelowego.

Etap 2. Przygotowanie długofalowej strategii marketingowej

W ramach tego etapu klient otrzyma kompleksową strategię marketingową wraz z zaleceniami do wdrożenia. Strategia obejmie cele krótko i długookresowe, informację na temat person (modelowych klientów docelowych), a także kanałów marketingowych, za pomocą których wspomniane wyżej cele zostaną osiągnięte. W ramach strategii klient otrzyma kompleksowy plan marketingowy obejmujący kampanie w sieciach reklamowych Google, koncepcję zbudowania widoczności w wynikach organicznych Google, a także plan na komunikację marki i zwiększenie widoczności w mediach społecznościowych. Jednocześnie zostaną określone ramy czasowe realizacji celów strategii.

Etap 3. Realizacja strategii marketingowej - wdrożenie przedmiotowej usługi rozwojowej.

Najważniejszym etapem usługi będzie wdrożenie stworzonej wcześniej strategii. W ramach tego etapu wykonane będą działania promocyjne według zaplanowanego wcześniej scenariusza. Działania te będą prowadzone w kanałach określonych wcześniej dzięki audytowi (Etap I) i będą w pełni dostosowane do potrzeb oraz preferencji firmy. Na rzecz OW zostaną wykonane następujące usługi (minimum dwie, w zależności od założeń strategii):
1. Kampanie Google Ads w tym kampanie w sieci wyszukiwania (tekstowe i produktowe), kampanie w sieci reklamowej Google, a także w serwisie Youtube i Gmail.
2. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), a także wykorzystywanie tych mediów jako kanałów reklamowych (płatna promocja w ramach profili).
3. Pozycjonowanie stron internetowych przedsiębiorcy w wyszukiwarce Google.
Usługa nie obejmuje zakupu wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych. Produkty wszystkich etapów (audyt, strategia marketingowa oraz raporty kampanii) zostaną przekazane w formie dokumentów elektronicznych na płytach CD/DVD
Wartość dodana usługi dla sektora MŚP
Dziesięć lat doświadczenia w reklamie internetowej nauczyły nas, że sektor małych i średnich przedsiębiorstw cierpi na notoryczny brak dofinansowania pod kątem marketingu. Firmom brakuje czasu, doświadczenia, a także środków finansowych niezbędnych do prowadzenia skutecznego marketingu internetowego. W czasach, gdy większość kampanii reklamowych prowadzona jest w systemie aukcyjnym (płatność za kliknięcia - kto zapłaci większe środki, ten trafia do większej liczby klientów) nie jest możliwa skuteczna konkurencja z dużymi graczami. Ponadto, aby skutecznie prowadzić kampanie reklamowe w kilku kanałach, przy coraz większej specjalizacji w tej branży, niezbędne jest zatrudnienie kilku osób, na co firm po prostu nie stać. W przypadku współpracy z agencją, przedsiębiorstwa mogą korzystać z całości posiadanego przez nią potencjału. Koszty współpracy z agencją są niższe niż w przypadku prowadzenia rozbudowanego działu marketingu. Ponadto, doświadczona agencja marketingowa będzie potrafiła w optymalny sposób zarządzać budżetem marketingowym, a nowoczesne metody promocji pozwalają na ciągłe obniżanie kosztów reklam przy jednoczesnym zwiększaniu zysku. Pozwoli to firmom z województwa podkarpackiego skuteczniej rywalizować w skali kraju z większą konkurencją z silniejszych regionów.
Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.
Dodane przez
Dworakowski Przemysław Be Perfect

6292250697

ul. 3 maja 34 lok. 5, Dąbrowa Górnicza 41-300

Jesteśmy jedną z największych agencji interaktywnych w województwie śląskim. Od 2009 roku zajmujemy się marketingiem internetowym na wszystkich jego płaszczyznach - począwszy od kampanii Google Ads i ...

Wizytówka

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.