Opracowanie strategii i planu e-marketingowego wraz z wdrożeniem

Parametry usługi
47232 - 118080

Cena brutto (zł)

Liczba wariantów: 0

od 2 do 5

Czas realizacji

(miesiące)

-

Rating

75%

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

0

Liczba nabyć
ogółem

0

Liczba nabyć
w bieżącym miesiącu

0

Liczba nabyć
w ciagu 180 dni

Opis etapu opracowania
Oferowana usługa ma charakter specjalistyczny pozwalający na rozwój działalności biznesowej przedsiębiorstwa w tym opracowanie nowych procesów, usprawnienia i automatyzację aktualnych działań oraz realizację celów. Usługa dostosowywana będzie indywidualnie w zależności od potrzeb przedsiębiorcy.

Elementy usługi:
ETAP 1. Analiza działalności - analiza procesów biznesowych w firmie i aktualnie wykorzystywanych metod marketingu internetowego.
1. Analiza aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa:
a. Audyt obecności firmy w Internecie (SEO)
b. Audyt konkurencji działającej w sieci
c. Aktualnie stosowane narzędzia i kanały e-marketingowe (SEM)
e. Analiza opinii o marce w Internecie (SERM)
f. Określenie słabych i mocnych punktów działalności w Internecie
ETAP 2. Plan usługi marketingowej - etap zawiera opracowanie dokumentu strategii obecności i konkurencyjności na rynku oraz plan działań marketingowych.
1. Określenie potrzeb prowadzących do zwiększenia sprzedaży i rozwoju dystrybucji
2. Określenie rynku i zdefiniowanie potencjalnych grup nabywców
3. Wybranie kanałów i narzędzi marketingowych (minimum 3), dopasowując je do specyfiki, potrzeb i możliwości firmy spośród:
a. Obsługa profilu w mediach społecznościowych - prowadzenie profilu na Facebook, przygotowanie materiałów:grafik, haseł reklamowych
b. Kampanie płatne Google Ads i Facebook Ads - dokument planu kampanii, przygotowanie materiałów do promowania, realizacja kampanii
c. Pozycjonowanie w tym kampanie link building SEO- optymalizacja techniczna zawartości strony oraz funkcjonalna, dobieranie właściwych słów kluczowych
d. Monitorowanie fraz obecności marki w Internecie- badanie i analiza co internauci piszą o marce, analiza popularności konkurencji w Internecie
e. Budowanie wizerunku poprzez content marketing- przygotowanie angażujących i tematycznych treści na bloga lub stronę firmową
f. Kreowanie i komunikacja marki poprzez influencer marketing- opiniowanie i zbieranie recenzji o marce w Internecie.
4. Określenie celów i mierzalnych efektów zaproponowanych działań dla każdego z wybranych w/w narzędzi
5. Harmonogram prac oraz plan publikacji treści w Internecie
6. Określenie budżetu na działania promocyjne
ETAP 3. Wdrożenie zaplanowanej strategii i planu działań
1. Przygotowanie wybranych narzędzi e-marketingowych(min.3) zgodnie z założeniami strategii
2. Stworzenie contentu(marketing treści) dla wybranych narzędzi
3. Uruchomienie i realizacja działań e-marketingowych zgodnie z ustalonym budżetem i harmonogramem

ETAP 4. Monitoring prowadzonych działań i optymalizacja kampanii marketingowej
1. Analityka internetowa - diagnostyka słów kluczowych i generowania ruchu (Google Analytics)
2. Mierzenie skuteczności działania wykorzystanych narzędzi
3. Optymalizacja oparta na podstawie danych z monitoringu - usprawnienia w realizacji usługi, np dobór innych słów kluczowych promujących markę, zmiana charakteru lub terminu publikowanych treści w Int.

ETAP 5. Raport z wykonanych prac wraz z podsumowaniem wyników - wnioski i rekomendacje

W ramach usługi odbiorca otrzyma:
Etap 1. Dedykowany raport analizy obecności firmy w Internecie. Wartością dodaną jest określenie USP - wiedza o unikalnej wartości oferty na tle konkurencji
Etap 2. Plan działań dostosowany do danej firmy zapewniający zrealizowanie założeń przychodowych i wizerunkowych
Etap 3. Wybór konkretnych narzędzi (min.3)- uruchomienie i realizacja działań e-marketingowych
Etap 4. Monitoring (raport) w czasie trwania usługi - pozwoli na zapewnienie trafności usług oraz skuteczną realizację usługi rozwojowej
Etap 5. Raporty z wykonanych zadań to transparentność informacji dla firmy korzystającej z usługi rozwojowej. Raport ma na celu umożliwić podejmowanie najbardziej trafnych decyzji w obszarze marketingu internetowego.

W ramach realizacji poszczególnych etapów usługi nie nastąpi sprzedaż środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Usługa nie została wpisana do Bazy Usług Rozwojowych.
Produkty, jakie Odbiorca Wsparcia otrzyma w etapie opracowania
Lp. Produkt Forma
brak produktów

Wdrożenie nastąpi w ciągu 18 miesięcy po zakończeniu etapu opracowania na podstawie zatwierdzonego Planu Wdrożenia Usługi

Opis etapu wdrożenia
Produkty, jakie Odbiorca Wsparcia otrzyma / wytworzy w etapie wdrożenia
Lp. Produkt Forma
brak produktów
Wartość dodana usługi dla sektora MŚP
Odbiorca usługi w rezultacie oprac. usługi i wdrożenia narzędzi (min.3), otrzyma produkty takie jak (opisane wybrane narzędzia):
Obsługa profilu w mediach - Facebook:
- tworzenie i publikacja wpisów
- tworzenie infografik
- tworzenie unik. opisu
- optymal. profilu
- moderacja
- budowanie społeczności
- pozyskiwanie fanów

Kampanie Google i Fb Ads
- analiza celu kampanii i grupy docelowej
- analiza słów kluczowych
- tworzenie logicznej struktury kampanii
- napisanie reklamy (treści)
- mierzenie konwersji i optymalizacja

Pozycjonowanie
- audyt SEO
- analiza i dobór słów kluczowych
- analiza konkurencji
- linkbuilding
- tworzenie treści
- optymalizacja
- dostosowanie strony -> wezwanie do działania (call-to-action)

Content marketing
- tworzenie strategii publikacji
- tworzenie unikalnych treści na stronę
- prowadzenie bloga
- budowanie opinii/recenzji



Do najważn. korzyści należą:
•Oprac. spójnej strategii e-marketing.prowadzącej do zwiększ.enia sprzedaży i zrealizow. założeń przychodu firmy wraz z rozwojem kanałów komunikac. i dystrybucji online
•Zebrane i usyst. celów strategicznych,które przyczynią się do rozwoju firmy
•Wiedza o sytuacji rynkowej, szansach i zagrożeniach
•Wiedza o przewadze konkurencyjnej na temat unikalnej pozycji sprzedażowej (USP) oferowanego produktu na tle konkurencji
•Określenie czynników decydujących o wyborach dokonywanych przez klientów
•Zastosowanie innowac. metod monitoringu pozwoli rozpoznać i przewidzieć zachowania zakupowe konsumentów
•Wskazanie produktów i usług o największym potencjale
•Wzmocnienie rozpoznawaln. marki na lokalnym rynku
- wizerunek wiarygodnej i rzetelnej firmy
- przejrzysta i spójna oferta
- wzrost lojalności klientów uzyskany poprzez wysoki poziom obsługi posprzedażowej
•Usprawnienie procesów marketingowych wewnątrz firmy:
- optymalizacja obiegu informacji w firmie
- uspraw. pracy zespołowej
•Wdrożenie wytycznych i dobrych praktyk uspraw. procesy
Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.
Dodane przez
Grupa WW Sp. z o.o.

8133671625

Plac Jana Kilińskiego 2, Rzeszów 35-005

Grupa WW to internetowa agencja badawczo - marketingowa, która działa na mapie Rzeszowa od 2012 roku. Wspieramy rozwój przedsiębiorstw na każdym etapie: od audytu i analizy po tworzenie strategii i wi...

Wizytówka

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.