Nazwa usługi: Mikro testy w kampanii e-marketingowej z wykorzystaniem narzędzi Big Data ukierunkowane na zwiększenie liczby makro konwersji i optymalizację wskaźnika ROAS

Parametry usługi
19500 - 97500

Cena netto (zł)

+ 23% VAT

od 1 do 3

Czas realizacji

(miesiące)

-

Rating

75%

Dofinansowanie

Opis usługi
Standardowe kampanie e-marketingowe nie skupiają się na testach mniejszych elementów całości, a jedynie na bezpośredniej realizacji większych celów. Czasem jednak mylne założenia w kampaniach potrafią skutecznie utrudnić osiągnięcie dodatniego zwrotu z inwestycji w reklamę, a późniejsze działania idą w złym kierunku z powodu błędów u podstaw. Podejście z zastosowaniem mikro testów bezpośrednio na stronie jak również poza stroną w kanałach SEO/SEM pozwala zoptymalizować poszczególne mniejsze elementy działań promocyjnych i tym samym poprawić docelowe wskaźniki efektywnościowe w tym ROAS. Mikro testy wykorzystujące szereg danych pozyskanych z narzędzi Big Data sięgają do podstaw, na których budowana powinna być szersza strategia e-marketingowa. Wyniki poszczególnych testów wskażą kierunek w jakim powinny pójść: modyfikacja strony klienta, jej treści oraz zmiany w kanałach reklamy internetowej,

Typ: usługa rozwojowa (specjalistyczna). Usługa wymaga odrębnego zaprojektowania i istotnych modyfikacji w zależności od potrzeb konkretnego klienta.


Etapy realizacji usługi:
1.Analiza biznesu i oczekiwań klienta
a)Analiza branży, w której działa klient
b)Ocena konkurencyjności branży, w której działa klient
c)Analiza produktów lub usług oferowanych przez klienta
d)Określenie celów oraz wyników, które oczekuje klient


2.Analiza techniczna strony pod kątem UX i SEO
a)Analiza zachowań użytkowników strony internetowej, przewidywanie zagrożeń i możliwości rozwoju strony firmy w perspektywie działań klientów.
b)Analiza koszyka zakupów, która umożliwi określenie kombinacji dodatkowych produktów lub usług, towarzyszących procesowi zakupu. Pozwoli to na rekomendację tych produktów lub usług w przyszłości.
c)Analiza doświadczeń związanych z używaniem i poruszaniem się użytkowników w obrębie strony.
d)Analiza słów kluczowych i ocena zgodności z treścią oraz tematyką strony bądź internetowego.
e)Analiza słów kluczowych odpowiadających branży oraz zapewniających najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google.
f)Analiza znaczników meta, takich jak: title, description, keywords, nagłówki (h1,h2,h3, itd.), znaczniki strong.
g)Analiza bezpieczeństwa, w tym zastosowanie protokołu SSL, KTTPS.
h)Analiza poprawności kodu HTML w zakresie wpływającym na komunikację z robotami Google.
i)Analiza historii ruchu organicznego oraz płatnego i widoczności w Google.
j)Analiza pod kątem RWD.

3.Analiza danych Big Data (w Google AdWords, Google Trends, Ahrefs) na podstawie oczekiwań klienta, wt tym zapotrzebowania na jego usługi/produkty.
a)Porównywanie różnych wersji słów kluczowych, jednostek reklamowych, tytułów
b)Analiza trendów oraz wyszukiwań danej frazy
c)Ocena potencjału słów kluczowych oraz contentu znajdującego się na stronie klienta.

4.Mikro testy on-page (bezpośrednio na stronie/sklepie klienta)
a)Testy słów kluczowych i treści alternatywnych pod kątem trafności oraz wyników w wyszukiwarce Google
b)Testy różnych elementów SEO (title, nagłówki, zagęszczenie słów kluczowych),
c)Testy rozmieszczenia i widoczności nowych produktów/usług na stronie,
d)Śledzenie ścieżki zakupowej/generowania konwersji,

5.Mikro testy off-page (w kanałach reklamowych SEO i SEM)
a)Testowanie treści alternatywnych i przekazów reklamowych, pod kątem atrakcyjności oraz zwiększenia współczynnika CTR.
b)Testowanie targetowania na alternatywne grupy docelowe odbiorców.
c)Testy alternatywnych słów kluczowych, pod kątem trafności, jakości oraz zgodności z przekazem reklamowym oraz samą stroną docelową.

6.Zebranie i analiza wyników mikro testów (w tym ocena wyświetleń, kliknięć, konwersji) w tym zestawienie najbardziej efektywnych oraz optymalnych pod kątem kosztów działań i poddziałań w zakresie marketingu internetowego.

7.Wdrożenie zmian wynikających z mikro testów – w oparciu o harmonogram wdrażania.

Produktem końcowym zrealizowanej usługi na rzecz MŚP będzie raport z wynikami mikro testów w kampanii e-marketingowej.
Wartość dodana usługi dla sektora MŚP
Mikro testy w kampanii e-marketingowej z wykorzystaniem narzędzi Big Data, to działania prowadzone przez specjalistów SEO/SEM i Content Marketingu. Usługa będzie miała na celu przeprowadzić analizę i testy oraz na postawie uzyskanych wyników wprowadzić odpowiednie zmiany. Dlaczego analiza kampanii e-marketingowych jest ważna? E-marketing to działania mające na celu poprawę widoczności strony internetowej bądź sklepu internetowego w Internecie oraz zwiększenie jej wartości w wyszukiwarkach takich jak np. Google, a w efekcie zwiększenie przychodów.

Umiejętne korzystanie z kampanii AdWords, to szansa trafienia potencjalnego klienta na ofertę danej firmy w sieci. Z wyszukiwarki Google korzysta aż 97% internautów, co daje w Polsce około 17 milionów osób. Dzięki reklamom AdWords możliwe jest precyzyjnie kierowanie oferty na docelową grupę, a nawet określenie ich lokalizacji. Ponadto oferuje bogaty sposób prezentowania oferty. Kreacje reklamowe mogą przybierać formę tekstową – wyświetlaną na górze i dole wyników wyszukiwania, graficzną, produktową, a także filmików wyświetlanych między treściami w YouTube. Jedną z największych zalet reklam AdWords jest szybki proces działań oraz uzyskiwania pożądanych wyników. Ponadto informacje o prowadzonych kampaniach są dostępne na bieżąco, a także przedstawione w przyjaznej formie, ułatwiającej jej zmierzenie i porównanie. Dodatkowo działania AdWords można w każdym momencie wstrzymać, bądź nanieść zmiany w celu ograniczenia lub intensyfikacji niektórych z nich.
(https://rocketmedia.pl/blog/ppc-i-adwords/najwazniejsze-zalety-google-adwords/)

Natomiast dzięki pozycjonowaniu strona WWW. zajmuje wyższe pozycje w wyszukiwarce, a tym samym: odwiedza ją zdecydowanie więcej osób. Ta usługa to idealny sposób na dotarcie do nowych klientów, którzy normalnie nie mieliby szans na znalezienie adresu strony i zapoznanie się z ofertą. Promocja strony w wyszukiwarce znacznie zwiększa liczbę odwiedzin na stronie.
Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.
Dodane przez
REFIX Daniel Markowski

5170134162

Ul. Podhalańska 2/10, Rzeszów 35-622

Agencja Interaktywna REFIX działa na rynku od roku 2010. Prowadzi działania z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego na terenie całego kraju oraz za granicą. Zatrudnia certyfikowanych spe...

Wizytówka

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.