Opracowanie kampanii reklamowej online przedsiębiorstwa oraz jej wdrożenie.

Parametry usługi
19680 - 123000

Cena brutto (zł)

Liczba wariantów: 0

od 3 do 12

Czas realizacji

(miesiące)

4.75

Rating

70%

Dofinansowanie
(max. 100 tys. zł)

16

Liczba nabyć
ogółem

0

Liczba nabyć
w bieżącym miesiącu

3

Liczba nabyć
w ciagu 180 dni

Opis etapu opracowania
Reklama online na świecie nie tylko wyprzedziła już reklamę telewizyjną, ale zrobiła to w imponującym stylu. W ubiegłorocznym raporcie „Global Entertainment & Media Outlook” analitycy firmy PwC szacowali, że rynek reklamy internetowej był o około 15 miliardów dolarów większy niż rynek reklamy telewizyjnej. W tym roku różnica ta niemal się podwoiła, ponieważ reklama internetowa - przy prawie 100 miliardach dolarów - jest o blisko 30 miliardów dolarów większa niż reklama telewizyjna (71 miliardów dolarów).
Polska gospodarka na koniec roku 2018 zanotowała ok. 5 proc. wzrostu mierzonego PKB, a to m.in. dzięki wzrostowi wydatków na inwestycje, w tym także na reklamę. Według szacunków agencji Starcom, przełoży się̨ to na 13,3 proc. zwiększenia nakładów na promocję internetową rok do roku. Wydatki reklamowe z 4,6 – 4,8 mld złotych za rok 2018, a wzrosną w 2019 roku aż 5,4-5,6 mld zł.
Wymienione statystyki wskazują na to, że reklama online ma coraz większy wpływ na rozwój przedsiębiorstw, co z kolei przekłada się na pozyskiwanie nowych klientów oraz większy przychód firm. Wykorzystanie Internetu to jedno z najszybszych oraz relatywnie najtańszych źródeł pozyskiwania klientów z całego świata. Przygotowana usługa kierowana jest do właścicieli oraz kadry zarządczej przedsiębiorstwa, pozwala na usprawnienie i automatyzację procesów marketingowych, pozyskiwania danych nowych potencjalnych klientów oraz sprzedaży. A zatem proponowane rozwiązania mogą przyczynić się do restrukturyzacji przedsiębiorstwa, zmiany dotychczasowego procesu handlowego i marketingowego oraz do wyeliminowania przestarzałych i nieefektywnych metod tym zakresie.

Usługa zostanie zrealizowana w następujących etapach:
ETAP I. Opracowanie planu kampanii reklamowej
Zadanie 1. Analiza grupy docelowej kampanii reklamowej
Zadanie 2. Analiza przewag konkurencyjnych przedsiębiorstwa,
Zadanie 3. Analiza języka komunikacji używanego w trakcie kampanii reklamowej,
Zadanie 4. Określenie celów długofalowych i krótkofalowych,
Zadanie 5. Określenie narzędzi reklamowych, które zostaną wykorzystane do realizacji celów, spośród:
1. Kampanie płatne w Google i Facebook,
2. Obsługa profilu w social media,
3. Pozycjonowanie i content Marketing,
4. E-mail Marketing i Marketing Automation,
5. Sieci afiliacyjne i porównywarki cenowe.
6. Opinie w seci.
Zadanie 6. Określenie kluczowych wskaźników dla poszczególnych narzędzi (KPI)
Zadanie 7. Określenie harmonogramu prac,
Zadanie 8. Określenie budżetu prac.
ETAP II. Wdrożenie planu kampanii reklamowej.
Zadanie 1. Konfiguracja wybranych narzędzi reklamowych (zgodnie z ETAP I, zadanie 5),
Zadanie 2. Przygotowanie treści reklam (zgodnie z ETAP I, zadnia 2 i 3)
Zadanie 3. Uruchomienie kampanii reklamowych (zgodnie z ETAP I, zadania: 7,8)
Zadanie 4. Integracja strony przedsiębiorstwa z narzędziami marketingowymi i analitycznymi.
ETAP III. Wdrożenie planu kampanii reklamowej - dostosowanie kampanii w celu realizacji założonych celów i wskaźników.
Zadnie 1. Dostosowywanie kampanii w celu osiągnięcia celów długofalowych i krótkofalowych, (zgodnie z ETAP I, zadanie 4)
Zadnie 2. Dostosowywanie kampanii w celu osiągnięcia kluczowych wskaźników dla poszczególnych narzędzi (KPI) , (zgodnie z ETAP I, zadanie 6)
Zadanie 3. Obsługa narzędzi zgodnie przyjętymi budżetem oraz harmonogramem prac (zgodnie z ETAP I, zadania 7 i 8).
Usługa specjalistyczna, w ramach usługi każde przedsiębiorstwo otrzyma:
•Indywidualną analizę aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa w kontekście zakresu usługi,
Indywidualnie określone cele, grupę docelową, wskaźniki do osiągniecia,
•Indywidualne zaprojektowane: wyróżnik i sposoby komunikacji,
•Indywidualnie dostosowany plan promocji uwzględniający specyfikę branży przedsiębiorstwa oraz możliwości budżetowe§
W ramach realizacji usługi nie zostaną zakupione środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne.
Produkty, jakie Odbiorca Wsparcia otrzyma w etapie opracowania
Lp. Produkt Forma
brak produktów

Wdrożenie nastąpi w ciągu 18 miesięcy po zakończeniu etapu opracowania na podstawie zatwierdzonego Planu Wdrożenia Usługi

Opis etapu wdrożenia
Produkty, jakie Odbiorca Wsparcia otrzyma / wytworzy w etapie wdrożenia
Lp. Produkt Forma
brak produktów
Wartość dodana usługi dla sektora MŚP
Opracowanie i realizacja kampanii reklamowej online przyniesie bezpośrednie korzyści dla sektora MŚP województwie podkarpacki poprzez:
•zwiększenie rozpoznawalności oraz zapamiętywalności dzięki dostosowaniu narzędzi i metod reklamowych do grupy potencjalnych klientów. Reklamy będą wyświetlane kontekstowo tzn. zgodnie z zainteresowaniami lub tematyką przeglądanych portali internetowych,
•reklama będzie odpowiadać na bezpośrednie potrzeby potencjalnych klientów poprzez dobór odpowiednich fraz kluczowych wyszukiwarce Google oraz będzie kreować intencje zakupowe, co bezpośrednio przełoży się na wzrost sprzedaży a to w konsekwencji na rozwój przedsiębiorstwa oraz zwiększenie przychodów,
•Dzięki zastosowaniu najnowszych i innowacyjnych metod analizy zachowania użytkowników zostaną obniżone koszty pozyskania odwiedzającego stronę WWW przedsiębiorstwa, a także zostaną po znane dokładne schematy zachowania potencjalnych klientów serwisie przedsiębiorstwa co pomoże usprawnić budowę stron internetowych przedsiębiorstwa oraz dostosować metody reklamowe,
•Zostaną zastosowane schematy automatyzacji procesów czasochłonnych i powtarzalnych (np. wysyłania wiadomości e-mail, pozyskiwania danych potencjalnych klientów) co w konsekwencji przełoży się na większą efektywność pracy przedsiębiorstwa,
•Przedstawione metody i narzędzia reklamowe będą odnosiły pozytywne skutki dla przedsiębiorstwa również po zakończeniu realizacji usługi gdyż zbudują pozytywny wizerunek w sieci Internet.
Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.
Dodane przez
Fabryka e-biznesu sp. z o.o.

8133563947

ul. Trembeckiego 11A, Rzeszów 35-234

FEB to rzeszowska agencja marketingowa specjalizująca się rozwijaniu marek i firm poprzez budowanie dodatkowego przychodu. Dzięki praktycznemu i pragmatycznemu podejściu do współpracy z kontrahentem p...

Wizytówka

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.