Proximo Aero sp. z o.o. Zapytanie nr 4493

Wybrana oferta firmy: AERO TEST SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Złożona oferta spełnia wymogi formalne.
Opis usługi
I.Nazwa Usługi:
Przygotowanie przedsiębiorstwa do audytu certyfikującego AMO przez ULC.

II.Opis usługi
Spółka Proximo Aero posiada status Akredytowanego Laboratorium Wzorcującego pracującego pod nadzorem Polskiego Centrum Akredytacji. Świadczy usługi dla przemysłu lotniczego w zakresie wzorcowania momentu siły, czujników temperatury oraz czujników ciśnienia. Barierą wejścia do rozszerzenia działalności jest brak certyfikatu pozwalającego na świadczenie usług na komponentach przeznaczonych do pracy w powietrzu, to jest częściach statków powietrznych – do tego celu należy posiadać certyfikat Organizacji Obsługowej, tzw. PART145.
Celem usługi jest opracowanie indywidualnego planu oraz przygotowanie Spółki do uzyskania Certyfikatu PART145 nadawanego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Osiągnięcie celu wymaga przygotowania systemu jakościowego poprzez modyfikację istniejących procedur oraz opracowanie nowych instrukcji i procedur jakościowych zgodnych z wymaganiami nadzoru lotniczego. Należy przeprowadzić mapowanie umiejętności personelu oraz opracować plan szkoleń mających na celu osiągnięcie kompetencji według wymagań określonych przez ULC. Następnym krokiem jest wykonanie audytu wewnętrznego który formalnie określi stopień gotowości organizacji do certyfikacji oraz wskaże obszary do poprawy – plan działań naprawczych do realizacji. W wyniku przeprowadzonego procesu przygotowania zostanie przygotowany wniosek certyfikacyjny do Urzędu Lotnictwa Cywilnego, który zainicjuje procedurę nadania Certyfikatu.

Etap I – OPRACOWANIE
a) Opracowanie MOE i związanych procedur
b) Mapowanie kompetencji personelu w obszarach:
• MOE
•czynnik ludzki
•obowiązujące przepisy lotnicze
W rezultacie przeprowadzenia Etapu, stworzone zostaną dokumenty niezbędne do uzyskania certyfikatu oraz raport zawierający opis organizacji, zakres wprowadzonych zmian w zakresie Systemu Zarządzania Jakością oraz ocena Systemu Zarządzania Jakością w kontekście wymagań certyfikacyjnych. Zostanie opracowana mapa kompetencji personelu, plan szkoleń oraz plan uzyskania i utrzymania kompetencji wymaganych przez organ nadzoru.

Etap II - WDROŻENIE
a) Audit wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością
b) Audit procesu obsługi
c) Określenie działań naprawczych po auditach wewnętrznych i nadzór nad ich realizacją
d) Nadzór nad wykonaniem partii kontrolnej
e) Nadzór nad wykonaniem kontroli pierwszej sztuki wyrobu
f) Przygotowanie wniosku o certyfikację do ULC

W wyniku prac w Etapie 2 opracowany zostanie raport z auditu wewnętrznego SZJ i z auditu procesu obsługi oraz arkusz zidentyfikowanych działań naprawczych, które muszą zostać zrealizowane w celu spełnienia wymagań.

Produktem będzie opracowany wniosek o certyfikację przez Urząd Lotnictwa Cywilnego przygotowany po zatwierdzeniu raportu z kontroli pierwszej sztuki wyrobu. Usługa nie obejmuje elementów szkolenia personelu.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni oferenci spełniający poniższe warunki:

1. Posiadający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz uprawnienia niezbędne do wykonania uprawnionych prac lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

2. Brak zaległości w zakresie opłat podatków i ubezpieczenia społecznego. Sytuacja finansowa firmy gwarantująca dobrą jakościowo i terminową realizację zadania.

3. W stosunku do których nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego.

4. Zespół do realizacji usługi składający się z co najmniej 2 ekspertów (warunek do spełnienia łącznie):

a. z co najmniej 10-letnim doświadczeniem w pracy w przemyśle oraz co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zakresie kontroli jakości, auditu lub tworzenia procedur i dokumentacji systemu zarządzają jakością wg wymagań EASA
b. będących zatrudnionymi w organizacjach legitymujących się ważnym certyfikatem PART145 lub PART M

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferenta do przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających doświadczenie i/lub aktualnego zatrudnienia osób wskazanych do realizacji.

Ocena powyższych kryteriów dopuszczających zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i/lub kopii dokumentów stanowiących stosowne załączniki do zapytania ofertowego, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta.

Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty.

W ramach usługi nie zostaną poniesione koszty niekwalifikowane zgodnie z definicją usługi rozwojowej zawartej w Regulaminie udzielania wsparcia w ramach PPWB”: https://ppwb.pl/news/show/44/zmiana-regulaminu-msp-ppwb



• Zamawiający dokona wyboru oferty spośród nieodrzuconych ofert złożonych przez Oferentów spełniających warunki ogłoszenia, kierując się kryterium ceny oraz spełniających warunki formalne i merytoryczne.
• W kompleksowej ofercie cenowej na realizację przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie podstawowe rozwiązania projektowe ze szczególnym uwzględnieniem obowiązujących na terenie Państwa Polskiego przepisów prawa, warunków technicznych oraz norm i obowiązujących standardów.
• Niniejsze zamówienie publiczne, nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i nie zobowiązuje do zawarcia umowy ze strony Zamawiającego.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych.
• Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość przed upływem terminu do składania ofert, zmiany treści zamówienia. W takim wypadku w opublikowanym zapytaniu ofertowym uwzględniona zostanie informacja o zmianie. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli byłoby to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość wycofania zamówienia publicznego, do unieważnienia zamówienia publicznego w każdym czasie bez podania przyczyny.
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nieotrzymania dofinansowania, bądź też powtórzenia czynności albo unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem lub Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
• Zamawiający może odrzucić oferty, których wartość uzna za rażąco niską.
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy z powodu okoliczności, których nie przewidział lub nie mógł przewidzieć udzielenie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego lub z innych przyczyn stało się niecelowe.
Kryteria oceny oferty wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

Kryterium 1

Opis kryterium:
Cena usługi

Waga punktowa / procentowa
Cena usługi

Opis sposobu przyznawania punktacji


C = 100 * najniższa oferowana kwota/kwota rozpatrywanej oferty

Rozpatrywane będą kwoty netto.

Termin składania oraz otwarcia ofert: 2022-02-28 23:59:00
Sposób składania oraz otwarcia ofert: Oferty należy składać poprzez dedykowany Moduł Zamówień w stronie Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu (obowiązkowo i niezależnie od ceny usługi)
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy)
•Zamawiający oświadcza, iż udostępnia ogłoszenie o zamówieniu portalu Baza Konkurencyjności.
•Składający ofertę pozostaje z nią związany do czasu zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
•W przypadku, gdy pomimo właściwego upublicznienia ogłoszenia o zamówieniu publicznym/przekazania zapytań ofertowych nie wpłynie żadna oferta, lub wpłynęły tylko oferty podlegające odrzuceniu, albo wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania lub nie spełnili warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, dopuszczalne jest zawarcie umowy z Oferentem wybranym bez zachowania procedur określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
•W przypadku, gdy wybrana oferta z największą ilością punktów zostanie wycofana przez Oferenta, będzie on podlegał karze pokrycia kosztów rozpisania kolejnego postępowania oraz pokrycia opóźnień projektu z winy potencjalnego Oferenta w kwocie 2% wartości projektu.
•W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym przedstawienia szczegółowych kalkulacji ceny oferty.
•Za nienależyte wykonanie zamówienia publicznego, np. z tytułu opóźnień z winy Oferenta, nieprawidłowej realizacji zamówienia publicznego, niekompletnego wykonania zamówienia publicznego zastosowane mogą zostać kary umowne, które wskazane w umowie zawieranej z Oferentem. W razie niezastosowania kar Zamawiający udokumentuje pisemnie przyczyny ich niezastosowania.
Informacja o możliwości składania ofert częściowych (o ile zamawiający taką możliwość przewiduje)
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Dodane przez
Proximo Aero sp. z o.o.

5170395767

pl. Kilińskiego 2, Rzeszów 35-005

2022-02-20 23:10:30

2022-02-28 23:59:00

Osoba do kontaktu ws. usługi

Piotr Cichosz

737643737

orea.omixorp@ofni

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.