Zapytanie archiwalne. Data wygaśnięcia: 2021-03-22 10:00:00
Kryterium 1
Opis kryterium:
Cena
Waga punktowa / procentowa
Cena
Opis sposobu przyznawania punktacji
Całkowita cena netto za realizację przedmiotu zamówienia;
Max 40 pkt
Cena oferty przedmiotu zamówienia ustalona zostanie w następujący sposób:
Liczba punktów = (Cena najniższa/Cena oferty badanej) x 40
Kryterium 2
Opis kryterium:
Portfolio, Design
Waga punktowa / procentowa
Portfolio, Design
Opis sposobu przyznawania punktacji
Max ilość punktów: 30 pkt
Punkty = ( Liczba punktów przyznanych badanej ofercie / Najwyższa punktacja osiągnięta dla tego kryterium spośród złożonych ofert) x 30
Punkty zostaną przyznane na podstawie załączonego do Oferty portfolio Wykonawcy w postaci linków lub prezentacji. Kryterium to zostanie ocenione przez komisję składającego się z minimum dwóch członków. Z ocen zostanie wyciągnięta średnia.
Ocenie podlegać będą:
- kreacja graficzna portfolio - od 1 do 15 pkt – ocenie podlegać będzie oryginalność kreacji, nowoczesność kompozycji, czytelne i przejrzyste powiązanie tekstu z elementami graficznymi, odpowiednie rozmiary zgodnie ze standardami platform społecznościowych i grafik online prezentowanych w serwisach www.
- niepowtarzalne portfolio - od 1 do 15 pkt. – ocenie podlegać będzie wyjątkowość oraz unikalności w podejściu do prezentowanych opracowań graficznych.
Kryterium 3
Opis kryterium:
Doświadczenie zespołu
Waga punktowa / procentowa
Doświadczenie zespołu
Opis sposobu przyznawania punktacji
Doświadczenie zespołu w realizacji kampanii marketingowych posiadającej conajmniej 3-letnie doświadczenie (CV lub link do profilu na Linkedin).
Max 20 pkt.
Ocena punktowa poszczególnych ofert dokonana zostanie w następujący sposób:
Liczba punktów =(ilość realizowanych kampanii marketingowych zespołu potwierdzone wyciągiem z Manadżera FB i Google Ads/największa liczba realizowanych projektów kampanii marketingowych przez zespół potwierdzone wyciągiem z Manadżera FB i Google Ads) x 20
Ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie wyżej przedstawionych kryteriów, powinna zostać wybrana przez Zamawiającego, co zostanie sfinalizowane podpisaniem umowy z Wykonawcą. Jeżeli minimum dwie oferty otrzymają taką samą liczbę punktów, Wykonawcy tych ofert będą zobowiązani do przygotowania ofert dodatkowych. Ceny w ofertach dodatkowych nie mogą być wyższe niż we wcześniej przygotowanej ofercie. Jedna oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Kryterium 4
Opis kryterium:
Spotkania konsultacyjne
Waga punktowa / procentowa
Spotkania konsultacyjne
Opis sposobu przyznawania punktacji
Ilość spotkań konsultacyjnych co najmniej dwugodzinnych, zostanie ocenione wg następującego wzoru:
• 6 i więcej spotkań konsultacyjnych – 10 punktów
• 3 spotkania konsultacyjne – 5 punktów,
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
5170397766
JULIUSZA SŁOWACKIEGO 24 /67, RZESZÓW 35-060
2021-03-12 10:32:11
2021-03-22 10:00:00