Cerbex Sp. z o.o. Zapytanie nr 4458

Wybrana oferta firmy: Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej im. Józefa Tuliszkowskiego Państwowy Instytut Badawczy
Do dnia 15.09.2021 do 00:00 do Zamawiającego wpłynęła tylko jedna oferta. Złożona oferta była kompletna i spełniała kryteria wyboru wskazane w zapytaniu ofertowym.
Wybrana oferta spełniała wszystkie warunki udziału w postępowaniu i Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę.
Opis usługi
Przedmiotem zamówienia jest ocena i weryfikacja stałości właściwości użytkowych wyrobu - przeciwpożarowego wyłącznika prądu CX2004, wykorzystywanego do wyłączenia zasilania budynku – instalacji użytkowych podczas pożaru.
Funkcja, jaką pełni przeciwpożarowy wyłącznik prądu (PWP) w obiektach budowlanych, została określona w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz.U. 2019 poz. 1065). Zgodnie z wymaganiami urządzenie to powinno odcinać dopływ energii elektrycznej do wszystkich odbiorników z wyjątkiem obwodów zasilających instalacje i urządzenia, których funkcjonowanie jest niezbędne podczas pożaru. W §183 ust. 3 ww. rozporządzenia określono miejsce instalowania przeciwpożarowego wyłącznika prądu: „Przeciwpożarowy wyłącznik prądu powinien być umieszczony w pobliżu głównego wejścia do obiektu lub złącza i odpowiednio oznakowany”.
Załącznik do rozporządzenia Ministra Infrastruktury i budownictwa z dnia 17 listopada 2016 roku, w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (z późniejszymi zmianami) określa, że przeciwpożarowy wyłącznik prądu (PWP) może stanowić zestaw.
Firma Cerbex Sp. z o.o. jest wynalazcą przeciwpożarowego wyłącznika prądu CX2004 działającego w myśl w/w rozporządzenia, przeznaczonego do współpracy z urządzeniami uruchamiającymi innych producentów, które to dostępne są na rynku i posiadają stosowne dopuszczenia.

Usługa składa się z następujących etapów:
Etap I:
1.Przeprowadzenie badań laboratoryjnych dla przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla których laboratorium posiada możliwości badawcze.
Zamawiający dostarcza Wykonawcy niezbędną dokumentacje oraz próbkę do badań – przeciwpożarowy wyłącznik prądu, którego badania mają dotyczyć.
2.Opracowanie sprawozdania z badań.
Na tym etapie oczekiwanym produktem jest: sprawozdanie z badań. Czasochłonność około 20 tygodni.
Etap II
3. Przeprowadzenie postępowania w sprawie wydania Krajowej Oceny Technicznej. W przypadku braku możliwości zrealizowania badań przez laboratorium wykonawcy lub gdy wyniki badań z etapu I będą negatywne, wtedy zamawiający dostarczy brakujące, pozytywne wyniki badań.
Na tym etapie oczekiwanym produktem jest: Krajowa Ocena Techniczna. Czasochłonność około 10 tygodni.
Etap III:
4.Przeprowadzenie postępowania w sprawie wydania Krajowego Certyfikatu Stałości Właściwości Użytkowych.
Na tym etapie oczekiwanym produktem jest: Krajowy Certyfikat Stałości Właściwości Użytkowych. Czasochłonność około 10 tygodni.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi około 40 tygodni od dnia podpisania umowy tj. 280 dni kalendarzowe liczone od dnia następującego po dniu podpisania umowy, nie później niż do 30.06.2022r.

W ramach usługi nie planuje się zakupu środków trwałych. Usługa polega na opracowaniu i wdrożeniu usprawnień w firmie, co pozwoli na rozwój działalności biznesowej przedsiębiorstwa. Usługę planuje się zakończyć wdrożeniem. Produktem fazy wdrożenia będzie Plan Wdrożenia. Poprzez otrzymanie rezultatu końcowego usługi (Krajowego Certyfikatu Stałości Właściwości użytkowych), urządzenie – przeciwpożarowy wyłącznik prądu, będzie mógł być wprowadzony do obrotu na rynku krajowym (etap wdrożenia).
Usługa, na którą zgłaszamy zapotrzebowanie jest usługą specjalistyczną i musi być wykonana przez firmę, która posiada doświadczonych specjalistów oraz odpowiednie uprawnienia do jej wykonania, dlatego nie jesteśmy w stanie wykonać jej samodzielnie, we własnym zakresie.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
a) Wykonawcza powinien posiadać widzę i doświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 2 usługi w zakresie Krajowych Ocen Technicznych, badań oraz certyfikacji. Wykonawca powinien wykazać spełnienie warunku na podstawie np. referencji lub innych dokumentów, na podstawie których można stwierdzić jego spełnienie.


2. Nie jest dopuszczalne podwykonawstwo niezgodne z definicją usługi rozwojowej w ramach projektu PPWB (czyli „realizowane przez podmiot inny niż osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą”). Link do Regulaminu: https://ppwb.pl/news/show/42/zmiany-w-regulaminie-udzielenia-wsparcia-dla-msp-w-ramach-projektu-podkarpacka-platforma-wsparcia-biznesu

3. Sposób przygotowania oferty:
a) Zaleca się, aby Wykonawcy do sporządzenia oferty wykorzystali Załącznik stanowiące integralną część Zapytania Ofertowego. Dopuszcza się sporządzenie własnych formularzy z zastrzeżeniem dokonywania jakichkolwiek zmian merytorycznych w stosunku do wzorów.
b) Oferty zaleca się sporządzić pismem maszynowym lub komputerowym.
c)Oferty należy złożyć z ceną wyrażoną w Polskich Złotych (PLN) lub walucie obcej. W przypadku złożenia oferty z ceną wyrażoną w walucie innej niż PLN Zamawiający dokona przeliczenia tej ceny na PLN z zastosowaniem kursu średniego NBP z dnia otwarcia ofert. Powyższe ma na celu zapewnienie porównywalności cen.

4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.



Kryteria oceny oferty wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

Kryterium 1

Opis kryterium:
Cena (C)

Waga punktowa / procentowa
Cena (C)

Opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia.
2. Wykonawca określi cenę oferty z VAT w złotych,
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do 1 grosza, to znaczy z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający dokona oceny kryterium wg następującego wzoru:

C=CMIN / CB x 80 pkt

C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium Cena
CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
CB – zaproponowana cena oferty badanej

8. Wartości punktowe w kryterium zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.


Kryterium 2

Opis kryterium:
Czas wykonania zlecenia (CZ)

Waga punktowa / procentowa
Czas wykonania zlecenia (CZ)

Opis sposobu przyznawania punktacji
Wykonawca, który wykona zlecenie do 30.04.2021 r. otrzyma maksymalnie 20 pkt.
Wykonawca, który wykona zlecenie do 31.05.2022 r. otrzyma 10 pkt.
Wykonawca, który wykona zlecenie w podanym terminie realizacji umowy, czyli do 30.06.2022 r otrzyma 0 pkt. w tym kryterium.


Łączna liczba punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach wyliczoną wg wzoru:

P = C + CZ

P - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium Cena
CZ - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium czas wykonania zlecenia

Maksymalna liczba punktów wynosi 100. Zamawiający dokona wszystkich obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów.

Termin składania oraz otwarcia ofert: 2021-09-15 00:00:00
Sposób składania oraz otwarcia ofert: Oferty należy składać poprzez dedykowany Moduł Zamówień w stronie Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu (obowiązkowo i niezależnie od ceny usługi)
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy)
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie, o ile są one zgodne z Regułą konkurencyjności.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Termin wykonania usługi może zostać przedłużony w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona (np. negatywne wyniki badań bądź niedostarczenie wymaganej dokumentacji przez zamawiającego).


Informacja o możliwości składania ofert częściowych (o ile zamawiający taką możliwość przewiduje)
Zamawiający nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny (jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie)
Zamawiający nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Informacja o planowanych zamówieniach, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5 Wytycznych, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone (o ile zamawiający przewiduje udzielenie tego typu zamówień) .
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5 Wytycznych,
Dodane przez
Cerbex Sp. z o.o.

6842364444

ul. Powstańców Warszawskich 14, Krosno 38-400

2021-08-20 14:45:20

2021-09-15 00:00:00

Osoba do kontaktu ws. usługi

Beata Magierowska

13 4368399

lp.xebrec@aksworeigam.b

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.