MULTIFARB Sp. z o.o. jest jedną z największych polskich sieci hurtowni i sklepów – z blisko 30. letnim doświadczeniem w branży – która oferuje farby przemysłowe, farby dekoracyjne, materiały budowlane i wykończeniowe na terenie województwa podkarpackiego.
Specjalizujemy się w kompleksowym zaopatrzeniu firm w sektorach: metalowym, samochodowym i meblowym, a także w bezpośredniej sprzedaży do sklepów w regionie. Jesteśmy także producentem opakowań tekturowych.
Multifarb Sp. z o.o. to firma w całości oparta na polskim kapitale. Dzięki sprawnemu zarządzaniu oraz pełnemu zaangażowaniu solidnie wykształconej kadry zdobyliśmy zaufanie szerokiego grona klientów, do których docieramy dzięki doskonale rozwiniętej sieci dystrybucji. Posiadamy hurtownię w Rzeszowie oraz Centra Sprzedaży Multifarb w Rzeszowie, Jaśle, Mielcu , Jarosławiu, Kolbuszowej, Dębicy oraz Sanoku. Bierzemy czynny udział w ogólnopolskim programie opracowanym przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „KARTA DUŻEJ RODZINY”w systemie zniżek dla rodziny 3+
Zaufało nam już ponad 10.000 klientów!
Przedmiotem Zamówienia jest: „Opracowanie strategii marketingowej oraz opracowanie i wdrożenie planu kampanii reklamowej”. Usługa składają się z następujących etapów:
Etap I. Opracowanie usprawnień:
1. Przygotowanie od podstaw strategii komunikacji marketingowej w zakresie sprzedaży online. Firma potrzebuje strategii, która wyznaczy wewnętrzny system marketingowy. Koniecznym jest przeprowadzenie analizy rynku, konkurencji oraz segmentacji klientów celem podjęcia najefektywniejszych działań marketingowych. Zależy nam na ustaleniu właściwej komunikacji marki z rynkiem oraz ustalenie wyróżników na tle konkurencji. W dobie pandemii Covid -19 i tak szybko zmieniających się procesów rynkowych potrzebna jest strategia, która wskaże odpowiednie kierunki działań marketingowych.
Obecnie firma nie posiada takiej strategii. Strategia powinna zawierać opis działań marketingowym w szerokim ujęciu, wyznaczać kierunki działań marketingowych, pokazać jak budować markę i przewagę konkurencyjną w Internecie, a w szczególności obejmować:
a) cele marki na podstawie planowanego pozycjonowania,
b) projektowanie i pozycjonowanie marki,
c) insight/takeout,
d) wartości, osobowość, benefity i RTB,
e) propozycja marki, is/isn’t
Potwierdzeniem wykonanych prac będzie 1 dokument: „Strategia marketingowa”
Termin wykonania: 1 miesiąc
2. Napisanie planu kampanii reklamowej jako kluczowego dla zaplanowania całości kampanii, obejmującego:
a) określenie pomysłów,
b) określenie metod,
c) określenie kosztów kampanii,
d) konkretne analizy odnoszące się do najbliższej kampanii:
I - grupy docelowej,
II - przewag konkurencyjnych,
III - języka komunikacji,
IV - celów krótkofalowych i długofalowych,
e) propozycje narzędzi reklamowych,
f) kluczowe wskaźniki,
g) harmonogram,
h) budżet prac.
Potwierdzeniem wykonania tych prac będzie 1 dokument: „Plan kampanii reklamowej”
Termin wykonania: 1 miesiąc
Etap II. Wdrożenie usprawnień:
1. Wdrożenie planu kampanii reklamowej powinno obejmować:
a) konfigurację wybranych narzędzi,
b) setup kampanii,
c) integrację narzędzi,
d) konfigurację celów analitycznych,
e) przygotowanie kluczowych kreacji treści, grafik,
f) założenie profili i kont dla poszczególnych narzędzi i kanałów komunikacji - minimum 2 kanały komunikacji
Potwierdzeniem wykonania tych prac będzie 1 raport zawierający min. opis wykonanych prac, screeny kont, grafik, treści.
Termin wykonania: 1 miesiąc
2. Optymalizacja kampanii reklamowej w oparciu o wybrane na podstawie analiz narzędzia. Głównym celem tego etapu ma być rozwój sprzedaży. Potrzebujemy działań Google Ads, Face Ads za pomocą reklam z katalogiem produktów, aby umożliwić znalezienie marki i wspierać ścieżkę zakupową. Chcielibyśmy wykorzystać kampanie marketingowe, żeby zmniejszać koszty ruchu i poprawiać współczynnik konwersji. Kampania będzie prowadzona lokalnie na rynku Podkarpacia w okresie 6 miesięcy.
Potwierdzeniem tych prac będzie 6 raportów comiesięcznych.
Termin wykonania: 6 miesięcy
Cała usługa powinna być wykonana w okresie 8 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi wskazanego w umowie.
Rozliczenie - w formie częściowej - będzie następować w cyklach miesięcznych po zakończeniu prac nad konkretnym punktem etapu pierwszego oraz w cyklach miesięcznych w trakcie trwania etapu drugiego.
1. O realizację usługi może ubiegać się podmiot prowadzący działalność gospodarczą mający możliwość realizacji całej usługi, a nie tylko wybranych części (sposób udokumentowania: aktualny wydruk z KRS/CEDiG).
2. Podmioty, które będą chętne do współpracy powinny prowadzić działalność w obszarze przedmiotu usługi (weryfikacja na podstawie PKD w KRS).
3. Oferent powinien posiadać niezbędne doświadczenie w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, potwierdzone referencjami lub protokołami odbioru poświadczającymi rzetelne wykonanie usługi wskazywanej jako poświadczenie doświadczenia (weryfikacja na podstawie wypełnionego Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2).
4. Oferent powinien być w korzystnej sytuacji ekonomiczno-finansowej umożliwiającej bezproblemową realizację usługi, (weryfikacja na podstawie oświadczenia wskazanego z załączniku nr 1)
5. Oferent powinien posiadać co najmniej (weryfikacja na podstawie uzupełnionego załącznika nr 4; jedna osoba może zostać przyporządkowana tylko do jednego spośród poniżej wymienionych obszarów):
- zespół min 4-osobowy, posiadający 4 letnie doświadczenie w obszarach: Koordynacja projektów, Marketing, Strategie marki,
- przynajmniej 4 osoby z 2 letnim doświadczeniem w obszarach: Projektowanie graficzne, Reklama internetowa Google Ads, Media społecznościowe, Marketing automation.
6. Oferent powinien posiadać 2 z 3 statusów: Google Partner, Facebook Markering Partner, Sales Manago Premium Partner lub równoważny. (weryfikacja na podstawie oświadczenia wskazanego z załączniku nr 1)
7. Oferent nie może być w żaden sposób powiązany z Multifarb (weryfikacja na podstawie załącznika nr 3).
8. Oferent, nie może zlecić wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom innym niż osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą.
9. Oferent, nie może w ramach usługi zakupić środków trwałych ani ponieść żadnych kosztów niekwalifikowalnych zgodnie z definicją usługi rozwojowej zawartej w Regulaminie udzielania wsparcia w ramach PPWB - link do Regulaminu: https://ppwb.pl/news/show/42/zmiany-w-regulaminie-udzielenia-wsparcia-dla-msp-w-ramach-projektu-podkarpacka-platforma-wsparcia-biznesu
SPOSÓB PRZYGOTOWYWANIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTOWY. Tylko oferty kompletne, złożone na załączonym wzorze będą podlegały ocenie. Oferty złożone w inny niż wskazany w niniejszym punkcie sposób zostaną odrzucone z przyczyn formalnych. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej lub elektronicznej, w języku polskim, wypełniając czytelnie, nieścieralnym długopisem lub komputerowo.
2. Do FORMULARZA OFERTOWEGO (załącznik nr 1) należy dołączyć:
Aktualny wydruk z KRS/CEDiG.
Załącznik nr 2. Wykaz doświadczenia
Załącznik nr 3. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
Załącznik nr 4. Skład proponowanego zespołu.
W przypadku gdy osoba podpisująca ofertę nie posiada odpowiedniego upoważnienia, należy dołączyć pełnomocnictwo.
3. Ofertę powinna podpisać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawca. (obligatoryjnie)
4. Oferta powinna zawierać cenę netto, brutto oraz podatek VAT i być podana w PLN.
5. Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisanym w pkt. 6.5.2. 22) lit. b) – e) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 jak również w zakresie terminu realizacji usługi.
Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy nastąpi:
1. Zmiana terminu realizacji, w tym np. modyfikacja dotychczasowego harmonogramu projektu. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:
● decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej, a konieczne wyniki ekspertyz, itp.),
● zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
● zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego,
● opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
2. Zmiana przedmiotu zamówienia spowodowana:
● zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia,
3. Zmiana wynagrodzenia określonego w umowie z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.
4. Zmiany o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji ich przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności.