anmur Paweł Murjas Zapytanie nr 4071

Wybrana oferta firmy: DPS Software Sp. z o.o.
Ogłoszenie zostało rozstrzygnięte na bazie konkurencyjności
Opis usługi
Przedmiotem zamówienia jest usługa rozwojowa prowadząca do usprawnienia procesu projektowania i wytwarzania wyrobów niestandardowych dla branży morskiej / pontonowej i polegająca na opracowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego wspomagającego projektowanie, archiwizację i obieg dokumentacji projektowej 3D i okołoprojektowej w firmie, co wpłynie na rozwój przedsiębiorstwa, zwiększając jego konkurencyjność na rynku oraz budując rozpoznawalność w kraju i za granicą.

Usługa będzie podzielona na dwa etapy: (i) etap opracowania usprawnienia i (ii) etap wdrożenia usprawnienia.

(i) OPIS ETAPU OPRACOWANIA
W etapie opracowania oczekuje się wykonania i dostarczenia przez Wykonawcę następujących działań i produktów:

1. raport z analizy przedwdrożeniowej, diagnozujący potrzeby firmy w zakresie projektowanego systemu oraz wskazujący na szczegółowy zakres wdrożenia, z zachowaniem określonego niżej zakresu minimalnego;

2. specyfikacja techniczna systemu informatycznego, wspomagającego projektowanie, archiwizację i obieg dokumentacji projektowej 3D i okołoprojektowej w firmie, którego minimalny zakres wymaganych parametrów i funkcji wygląda następująco:

a) w obszarze projektowania system powinien umożliwiać:
- modelowanie parametryczne bryłowe, powierzchniowe, bryłowo – powierzchniowe urządzeń;
- tworzenie części oraz edycji w kontekście złożenia modeli 3D ;
- automatyczne generowanie listy materiałów z uwzględnieniem właściwości masowych zaprojektowanych modeli 3D;
- automatyczne generowanie wariantów części i złożeń modeli 3D,
- projektowanie przy współpracy biblioteki standardowych części, które są całkowicie zintegrowane ze środowiskiem projektowym;
- tworzenie wysokiej jakości fotograficznie realistycznych obrazy modeli 3D potrzebnych w zakresie wyboru kierunków aktywności promocyjnej, marketingowej, kooperacyjnej czy wyboru rynków dużej szansy dla firmy;
- analizy strukturalne wytrzymałościowe w zakresie liniowym (MES) dla części zintegrowane bezpośrednio ze środowiskiem projektowym;
- uproszczonj analizye przepływu (CFD) dla części CAD.

b) w obszarze wytwarzania system powinien umożliwiać/posiadać:
- generowanie kodu NC;
- funkcję Kreator raportów;
- funkcję Menadżer Projektu – zarządzanie projektem;
- funkcję Menadżer automatyzacji (dla większej ilości danych);
- nesting na podstawie geometrii oraz ścieżki narzędzia usprawniający pracę wytwarzania;


(ii) OPIS ETAPU WDROŻENIA

W etapie wdrożenia oczekuje się

1. wdrożenia w firmie Zamawiającego i skonfigurowania produktu informatycznego w postaci oprogramowanie do Projektowania Wspomaganego Komputerowo oraz Wytwarzania o następujących minimalnych parametrach i funkcjach:
-zapis w formacie *.sldasm i *.sldprt,
-modelowanie parametryczne bryłowe, powierzchniowe, bryłowo – powierzchniowe;
- posiada możliwość edycji części z poziomu złożenia,
- posiada możliwość tworzenia części w kontekście złożenia,
- automatyczne generowanie listy materiałów z uwzględnieniem właściwości masowych,
- automatyczne generowanie wariantów części i złożeń,
- posiada możliwość odczytu i zapisu wielu formatów elektronicznych plików, między innymi ACIS (SAT), CADKEY, CGR, HCG, DXF/DWG, HOOPS, IDF, IGES, JPEG, Parasolid, STEP, STL, TIFF, VDA-FS,
posiada moduł biblioteki standardowych części, które są całkowicie zintegrowane ze środowiskiem projektowym; obsługiwane normy międzynarodowe to między innymi ANSI, BSI, CISC, DIN, ISO i JIS. Pliki dostarczane w ramach biblioteki to: łożyska, śruby, krzywki, koła zębate, nakrętki, wkładki PEM, kołki, pierścienie ustalające, wkręty, koła łańcuchowe, kształtowniki konstrukcyjne, koła pasowe, podkładki,
- posiada możliwość tworzenia wysokiej jakości fotograficznie realistyczne obrazy modeli,
- uproszczone analizy przepływu (CFD) dla części,
- umożliwia wgląd do wszystkich projektów oraz przedstawia zadania w formie wykresu, opcje aktualnej listy zadań, raporty swojej pracy dostępne bezpośrednio z oprogramowania CAD,
- posiada indywidualny kalendarz prac projektowych dostępny bezpośrednio z oprogramowania CAD,
- umożliwia tworzenie listy zadań przydzielonych do konkretnego użytkownika dostępna bezpośrednio z oprogramowania CAD,
- umożliwia monitorowanie oraz zarządzanie zasobami osobowymi czy też materiałowymi mającymi wpływ na wykorzystanie budżet danego projektu,
- posiada możliwość generowania zaawansowanych raportów; opóźnień projektowych, wykonania prac, zajętości zasobów, konfliktu zasobów bezpośrednio z oprogramowania CAD,
- posiada możliwość frezowania 2.5D : frezowanie spiralne, obróbka trochoidalna, wiercenie, gwintowanie, obróbka zgrubna i wykańczająca, splajnu i polilinii,
- posiada funkcje symulacji: wykrywanie kolizji, analiza naddatku,
- posiada możliwość zaawansowanego nestingu : nesting automatyczny, pół-automatyczny lub ręczny oraz możliwość informacji o procentowym wykorzystaniu arkusza,
- posiada możliwość zaawansowanego frezowania 3D np. spiralnie , promieniowo, obróbka resztówek, prowadzące krzywe, płaski obszar,
- posiada możliwość bezpośredniego eksportu plików do rozszerzeń: VDA-FS, STL, WMF, EMF,
- posiada możliwość rozpoznawania cech modelu takich jak: otworów do wiercenia, kieszeni,
- posiada środowisko programistyczne umożliwiające tworzenie nowych funkcji wewnątrz lub integrację z zewnętrznymi aplikacjami,
- posiada możliwość projektowania: rysunków 2D i warstw,
- posiada możliwość importowania Clipart’ów 3D oraz modeli siatkowych,
- posiada możliwość definiowania kształtów 3D przy użyciu wektorów,
- posiada możliwość interaktywnego rzeźbienia i nadawania kształtów,
- posiada możliwość generowania powierzchni 3D z obrazów,
- posiada możliwość zespolenia wielu komponentów w jeden przy pomocy nowego polecenia Bake,
- posiada możliwość importowania/eksportowania w 16-bitowej skali szarości obrazów.
- licencja umożliwiająca korzystanie z programu bezterminowo,
- bezpłatna aktualizacja programu do nowszych wersji przez okres minimum 12 miesięcy,

2. przygotowanie dla Zamawiającego związanej z wdrożonym rozwiązaniem Strategii Rozwoju Działań na wybranym rynku i/lub w wybranych kierunkach technologicznych produktów niestandardowych w branży. Strategia może ujmować np. udział w wybranych wystawach, targach, wizyty czy spotkania b2b czy b2c na wybranych rynkach.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
1. O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą się ubiegać Dostawcy, którzy spełniają zdolność do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Dostawca posiadają niezbędny potencjał, wiedzę i doświadczenie oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, określonych w niniejszym rozdziale, według formuły spełnia / nie spełnia - w oparciu o analizę treści oświadczeń i dokumentów, jakie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu dostarczą Oferenci.

I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Dostawca ma obowiązek załączyć do oferty następujące dokumenty:
a) Wypełniony druk „Formularz ofertowy + Specyfikacja” ( zał. nr 1).
b) Oświadczenie (zał. nr 2), że Dostawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Dodatkowo posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy potwierdzić poprzez załączenie do oświadczenia referencji potwierdzających rzetelne wykonanie co najmniej 3 dostaw i wdrożeń systemu informatycznego wspomagającego proces projektowania i wytwarzania w przedsiębiorstwie. Warunkiem koniecznym jest by dostawy i wdrożenia były wykonane w okresie nie dłuższym niż 1 rok.
c) Oświadczenie wykonawcy o niepozostawaniu w stosunku powiązania z zmawiającym– (zał. nr 3)
d) Aktualny odpis KRS

II. Zamawiający informuje, iż podmioty powiązano z nim kapitałowo i osobowo zostaną wykluczone z postępowania i zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania nie zostanie im udzielone. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy, a Dostawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w Spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Kryteria oceny oferty wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

Kryterium 1

Opis kryterium:
CENA ( C )

Waga punktowa / procentowa
CENA ( C )

Opis sposobu przyznawania punktacji
Oferta najtańsza uzyskuje maksymalną liczbę punktów. Ilość punktów pozostałych ofert liczona będzie według następującego wzoru:
C= (Cn/Cb)x70

gdzie:
C - ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę za kryterium ceny
Cn - cena netto najtańszej oferty ( PLN )
Cb - cena netto badanej ofert ( PLN )

Cena ofertowa to wartość netto wyrażona w złotych polskich, za którą Oferent zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa powinna być określona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.


Kryterium 2

Opis kryterium:
OKRES GWARANCJI ( G )

Waga punktowa / procentowa
OKRES GWARANCJI ( G )

Opis sposobu przyznawania punktacji
Gwarancja zostanie oceniona w następujący sposób:
Jeżeli wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone oprogramowanie na okres:
Co najmniej 12 miesięcy: 10 pkt
Co najmniej 18 miesięcy: 20 pkt
Co najmniej 24 miesięcy: 30 pkt

Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru oprogramowania, bez zastrzeżeń.
W przypadku niewypełnienia przez wykonawcę w Formularzu ofertowych pola określającego proponowany termin gwarancji ( wyrażony w miesiącach ) będzie to równoznaczne z przyjęciem przez Zamawiającego, że termin gwarancji wynosi poniżej 12-mcy gwarancji, za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.

Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach danej oferty zostaną do siebie dodane wg. wzoru:

W=C+G
gdzie:
W - łączna ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę za wszystkie kryteria ( ocena końcowa ),
C - przyznane punkty w ramach kryterium cena,
G - przyznane punkty w ramach kryterium gwarancja .

Termin składania oraz otwarcia ofert: 2021-09-06 23:59:00
Sposób składania oraz otwarcia ofert: Oferty należy składać poprzez dedykowany Moduł Zamówień w stronie Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu (obowiązkowo i niezależnie od ceny usługi)
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy)

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów oraz zakresu jej
wykonania w następujących okolicznościach:
a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany
przepisów prawa;
b) wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie
niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości
zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie
mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą
starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) –
w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
c) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których
nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i
doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie
dostosowania do celu zmiany;
d) wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i/lub poszczególnych etapów – w
zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności 9
spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią
spowodowanych.
2. Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez
Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.-
Informacja o możliwości składania ofert częściowych (o ile zamawiający taką możliwość przewiduje)
Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny (jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty wariantowe zostaną odrzucone.
Informacja o planowanych zamówieniach, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5 Wytycznych, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone (o ile zamawiający przewiduje udzielenie tego typu zamówień) .
Zamawiający nie przewiduje udzielenia tego typu zamówień.
Dodane przez
anmur Paweł Murjas

5170189341

Ustrzycka 259, Rzeszów 35-213

2021-08-25 10:25:37

2021-09-06 23:59:00

Osoba do kontaktu ws. usługi

Paweł Murjas

666593999

lp.rumna@rumna

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.