Zapytanie archiwalne. Data wygaśnięcia: 2021-05-19 23:59:00
Kryterium 1
Opis kryterium:
Cena netto w PLN – maksymalnie 70 punktów.
Przez kryterium „Cena netto w PLN” Zamawiający rozumie określoną przez Wykonawcę cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie.
Waga punktowa / procentowa
Cena netto w PLN – maksymalnie 70 punktów.
Przez kryterium „Cena netto w PLN” Zamawiający rozumie określoną przez Wykonawcę cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie.
Opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena w ramach kryterium „Cena netto w PLN” (KC) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru Kc= (Cn/Co)*70 (maksymalna liczba punktów), gdzie:
Cn- najniższa zaproponowana cena netto
Co- cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto w PLN”
Punkty będą przyznawane według powyższego wzoru do jednego miejsca po przecinku (bez zaokrągleń.)
Kryterium 2
Opis kryterium:
Zasoby osobowe – maksymalnie 30 pkt.
Poprzez kryterium „zasoby osobowe” Zamawiający rozumie pracowników z Udokumentowanym Doświadczeniem w realizacji Podobnych Projektów, które Oferent wydeleguje do realizacji projektu.
Oprócz wymienionych w Warunkach Udziału specjalistów/koordynatorów ds. PR oraz zarządzania projektami skład zespołu do realizacji projektu powinien obejmować co najmniej następujących specjalistów: specjalista ds. social mediów, analityk marketingowy, copywriter, ghost copywriter, grafik komputerowy.
Dopuszcza się możliwość pełnienia maksymalnie dwóch funkcji przez jedną osobę w ramach projektu.
Waga punktowa / procentowa
Zasoby osobowe – maksymalnie 30 pkt.
Poprzez kryterium „zasoby osobowe” Zamawiający rozumie pracowników z Udokumentowanym Doświadczeniem w realizacji Podobnych Projektów, które Oferent wydeleguje do realizacji projektu.
Oprócz wymienionych w Warunkach Udziału specjalistów/koordynatorów ds. PR oraz zarządzania projektami skład zespołu do realizacji projektu powinien obejmować co najmniej następujących specjalistów: specjalista ds. social mediów, analityk marketingowy, copywriter, ghost copywriter, grafik komputerowy.
Dopuszcza się możliwość pełnienia maksymalnie dwóch funkcji przez jedną osobę w ramach projektu.
Opis sposobu przyznawania punktacji
Punktacja :
- specjalista ds. social mediów – min. 3 Podobne Projekty – 6 pkt.
- analityk marketingowy – min. 2 Podobne Projekty – 6 pkt.
- copywriter – min. 2 Podobne Projekty – 6 pkt.
- ghost copywriter – min. 2 Podobne Projekty – 6 pkt.
- grafik komputerowy – min. 3 Podobne Projekty – 6 pkt.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
8133748747
Aleksandra Zelwerowicza 50B, Rzeszów 35-601
2021-05-11 14:58:33
2021-05-19 23:59:00
BRAK PLIKÓW