XM501 Sp. z o.o. Zapytanie nr 3948

Wybrana oferta firmy: Testin Krzysztof Samborski
Wybrana oferta:
Testin Krzysztof Samborski, Rzeszów 35-302, ul. Krakusa 1/16
Wartość oferty netto: 96000zł
Uzasadnienie wyboru:
Złożona oferta była kompletna i spełniała kryteria wyboru wskazane w zapytaniu ofertowym.
Oferta uzyskała największą liczbę punktów.
Opis usługi

Wstęp
W związku z rozwojem przez Zamawiającego produktu Fin4Family oraz chęcią wprowadzenia produktu na rynki zagraniczne (w pierwszej kolejności na rynki anglojęzyczne) chcemy stworzyć wyróżnik rynkowy rozwiązania oraz stworzyć wersję odpowiednią dla rynków anglojęzycznych, które traktujemy jako docelowe.
Z tego powodu nasza firma zgłasza zapotrzebowanie na usługę prowadzenia procesu rozpoznawalności marki na zewnątrz pod kątem działań B2C (w tym działania PR) z wykorzystaniem w tym celu narzędzi koniecznych do realizacji usługi oraz kanałów online i offline.

OPIS USŁUGI
Realizacja usługi składać się będzie z dwóch etapów:
Etap I
Uruchomienie głównych funkcjonalności usługi w tym analiza i ocena efektywności komunikacji marki oraz stosowanych kanałów, m.in.:
1.Ocena efektywności procesów komunikacji zewnętrznej marki.
2.Ocena procesów spójności komunikacji wewnętrznej marki m.in. pod kątem analizy spójności znaków, kolorystyki, czcionek, wartości wizerunkowych marki.
3.Kreacja procesów spójności komunikacji marki niezależnie od rynku.
4.Określenie motywatorów konsumenckich oraz macierzy klientów w ramach realizowanych działań związanych z komunikacją marki.
5.Analiza obszarów możliwych do zagospodarowania przez markę na rynku z wykorzystaniem opracowanego DNA marki i insight marki.
6.Wskazanie działań public relations koniecznych do zbudowania pozycji marki na rynku docelowym.
7.Etap I zakończy się stworzeniem raportu z audytu marki z koniecznymi do wdrożenia procesami marki.
Raport wskaże dalsze rekomendacje i pozwoli na dopasowanie usługi w Etapie II.
Raport ten w szczególności będzie zawierał następujące kwestie:
a.ocena efektywności procesów komunikacji zewnętrznej marki,
b.kreacja procesów spójności komunikacji marki niezależnie od rynku,
c.określenie motywatorów konsumenckich oraz macierzy klientów w ramach realizowanych działań związanych z komunikacją marki,
d.analiza obszarów możliwych do zagospodarowania przez markę na rynku z wykorzystaniem opracowanego DNA marki i insight marki,
e.sporządzenie listy brakujących obecnie działań związanych z budowaniem pozycji marki,
f.wskazanie działań public relations koniecznych do zbudowania pozycji marki na rynku docelowym.

Etap II
Uruchomienie usługi wdrożenia i monitoringu działań związanych z wizerunkiem marki w tym działania PR wdrożeniowe oraz monitoring działań wizerunkowych marki, w tym działania PR dla marki, m.in:
1.Stworzenie narzędzi w postaci strony www oraz profili na portalach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem pozyskania nowego rynku sprzedaży.
2.Prowadzenie działań medialnych o określonej częstotliwości i intensywności, w tym:
a.prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych o określonej częstotliwości i intensywności,
b.monitoring mediów pod kątem wydarzeń związanych z profilem marki o określonej częstotliwości i intensywności.
3.Storytelling marki.
4.Prowadzenie newslettera marki.
5.Świadczenie usług wspierająco doradczych i prowadzenie inicjatyw z zakresu budowania pozycji i wizerunku marki oraz PR wynikłe w trakcie współpracy.
6.Świadczenie usług wspierająco doradczych i prowadzenie inicjatyw z zakresu komunikacji marki wynikające z aktualnych potrzeb, w szczególności:
a.świadczenie usług doradczych i prowadzenie inicjatyw z zakresu budowania pozycji i wizerunku marki oraz PR w odpowiedzi na szanse i zagrożenia, które pojawią się w trakcie współpracy,
b.prowadzenie działań medialnych w tym:
opracowanie i dystrybucja co najmniej 2 informacji prasowych w miesiącu, reagowanie na prośby dziennikarzy, prowadzenie komunikacji i kontaktów z prasą, przygotowywanie cytatów na bazie rozmowy z ekspertami i autoryzacje,
inicjowanie cytatów eksperckich niezależnie od komunikatów prasowych (co najmniej 2 razy w miesiącu),
cotygodniowe raporty aktywności i comiesięczne raporty prasowe.
c.prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych:
współredagowanie postów kanałów społecznościowych (Twitter, LinkedIn, Facebook, YouTube) – co najmniej 6 wpisów miesięcznie na kanał poza YT, gdzie oczekuje się co najmniej dwóch wpisów miesięcznie (istotna jest spójność narracji we wszystkich kanałach), wpisy mają obejmować zarówno tematy od Zamawiającego, jak i samodzielnie inicjowane,
odpowiadanie na komentarze internautów,
reagowanie na wpisy eksperckie z branży marki wraz z redagowaniem wpisów i scenariuszy w kanale YT.
d.świadczenie usług doradczych i prowadzenie inicjatyw z zakresu komunikacji marki. Zakładamy prowadzenie działań dodatkowych, niewymienionych powyżej, wynikających z aktualnych potrzeb. Mogą to być np.:
wsparcie i opiniowanie dla wizualizacji – procesy graficzne i poligraficzne: ulotki (copy, koordynacja druku),
działania podejmowane w reakcji na sytuacje kryzysowe wykraczające poza zakres bieżącej obsługi. Do kalkulacji zakresu świadczenia usług doradczych i prowadzenia inicjatyw z zakresu PR, które pojawią się w trakcie współpracy należy przyjąć do 150 godzin roboczych w całym okresie realizacji zamówienia. Nie stanowi to zobowiązania Zamawiającego do wykorzystania całej puli godzin.
e.monitoring mediów pod kątem wydarzeń związanych z profilem marki. Monitoring realizowany za pomocą narzędzi do tego przystosowanych. Należy przyjąć jako sposób rozliczenia comiesięczny raport wydarzeń z uwzględnieniem źródeł informacji,
f.storytelling marki:
przygotowanie treści eksperckich marki,
przygotowanie personalizowanych treści opisowych marki.
g.prowadzenie newslettera marki.


7.Pozostałe produkty:
a.strona www dedykowana na rynki anglosaskie;
b.korekty komunikacyjne na stronie www polskiej;
c.opracowanie standardów komunikacyjnych związanych z produktem i wdrożenie ich na istniejących oraz nowo powstałych nośnikach komunikacji online wykonanie w formie naniesienia zmian oraz ustandaryzowania z nowo powstałymi pod względem np. kolorystyki , form graficznych, tekstowych;
d.nowe profile w social mediach dla produktu dedykowanego na nowy rynek sprzedażowy;
e.grafiki, infografiki , animacje do MS (media społecznościowe);
f.wiadomości do newslettera oraz ich publikowanie;
g.raporty z analizą rozpoznawalności marki w sieci u klienta B2C, za pomocą narzędzi monitorujących markę;
h.wpisy jako komentarze z wykorzystaniem w marketingu rekomendacyjne w MS;
i.artykuły do czasopism branżowych, grup biznesowych itp. ( sektor finansowy);
j.raporty z monitoringu prasowego przy wykorzystaniu narzędzi np. IMM;
k.utworzenie storytellingu w formie opisowej celem wykorzystywania treści do komunikowania marki;
l.doradztwo i wsparcie w postaci kierowania działaniami w określonym czasie.

Efektem końcowym usługi w Etapie II będzie także przeniesienie przez Wykonawcę na Zamawiającego wszelkich wartości niematerialnych i prawnych dotyczących realizacji usługi, w szczególności raportów uwzględniających kierunki komunikacji, DNA , insight marki, planów i harmonogramów rozwoju marki oraz materiałów związanych rozwojem marki oraz wynikami analiz remarketingowych wypracowanej świadomości marki. Przeniesienie dotyczyć będzie również praw do utworzonych stron internetowych, wszystkich treści, materiałów graficznych, znaków oraz narzędzi komunikacji zawartych w socialmediach.

Termin realizacji zamówienia
1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia: niezwłocznie po podpisaniu umowy z Zamawiającym, nie później niż po 15 dniach.
2. Zakończenie realizacji Etapu I zamówienia: w okresie do 60 dni od podpisania umowy z Zamawiającym.
3. Zakończenie realizacji całości zamówienia: w okresie do 120 dni od zakończenia Etapu I.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Wykonawca musi spełniać łącznie 3 warunki:
I. Wykonał co najmniej 2 podobne projekty w okresie ostatnich 3 lat przed złożeniem oferty.
PODOBNY PROJEKT (tutaj oraz w kolejnych wystąpieniach) oznacza taki projekt, który zakresem obejmował co najmniej usługę:
Obszar A) audytu marki; analizy grup docelowych marki; analizy DNA marki, insight marki; budowania wizerunku marki;
Obszar B) wykonania strony internetowej; prowadzenia komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych skierowanej do odbiorców z rynków zagranicznych.
Dwie referencje mogą dotyczyć obszarów A i B w ramach jednego projektu. Można także przedstawić po dwie referencje dla każdego ze wskazanych obszarów.
Referencje powinny być dostarczone w postaci pisemnej, wyszczególniać zakres usług i być podpisane przez klienta, do którego Wykonawca przekaże kontakt w celu weryfikacji. Referencje mogą dotyczyć Wykonawcy lub zatrudnionych u niego na umowę o pracę pracowników.
II. Posiada potencjał techniczny w postaci oprogramowania licencjonowanego lub udostępnionego, koniecznego do realizacji usługi w obszarach:
Monitoring mediów - narzędzie do monitorowania wzmianek na temat produktów i usług; Monitoring świadomości marki- narzędzie umożliwiające przesyłanie powiadomień na temat komentarzy użytkowników; Analityka marketingowa - narzędzie zawierające atrybucje przychodów i wskaźniki wydajności kampanii; Grafika komputerowa – narzędzie do projektowania grafik na potrzeby reklam, stron internetowych, optymalizacja grafik pod SEO; Analiza fraz – narzędzie pozwalające na dobór słów kluczowych pasujących do zakresu działalności klienta; Optymalizacja kampanii internetowych- narzędzie optymalizujące koszty prowadzenia promocji w Internecie; Marketing rekomendacyjny- narzędzie do reklamowania usług Klienta w ramach rekomendacji internetowej.
Należy wykazać nazwy narzędzi realizujące działania we wskazanym obszarze oraz udokumentowany zakup licencji lub zakup dostępu na okres realizacji usługi.
III. Posiada pracowników z udokumentowanym doświadczeniem, którzy brali udział w minimum jednym Podobnym Projekcie:
- koordynatora/specjalista ds. PR,
- koordynatora/specjalista ds. zarządzania projektami.
Przez UDOKUMENTOWANE DOŚWIADCZENIE (tutaj oraz w kolejnych wystąpieniach) rozumie się minimum 2 letnie doświadczenie na powyższym stanowisku potwierdzone przedłożonymi referencjami, umowami o pracę, umowami cywilnoprawnymi lub umowami o dzieło.
Kryteria oceny oferty wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

Kryterium 1

Opis kryterium:
Cena netto w PLN – maksymalnie 70 punktów.
Przez kryterium „Cena netto w PLN” Zamawiający rozumie określoną przez Wykonawcę cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie.

Waga punktowa / procentowa
Cena netto w PLN – maksymalnie 70 punktów. Przez kryterium „Cena netto w PLN” Zamawiający rozumie określoną przez Wykonawcę cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie.

Opis sposobu przyznawania punktacji
Ocena w ramach kryterium „Cena netto w PLN” (KC) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru Kc= (Cn/Co)*70 (maksymalna liczba punktów), gdzie:
Cn- najniższa zaproponowana cena netto
Co- cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto w PLN”
Punkty będą przyznawane według powyższego wzoru do jednego miejsca po przecinku (bez zaokrągleń.)


Kryterium 2

Opis kryterium:
Zasoby osobowe – maksymalnie 30 pkt.
Poprzez kryterium „zasoby osobowe” Zamawiający rozumie pracowników z Udokumentowanym Doświadczeniem w realizacji Podobnych Projektów, które Oferent wydeleguje do realizacji projektu.
Oprócz wymienionych w Warunkach Udziału specjalistów/koordynatorów ds. PR oraz zarządzania projektami skład zespołu do realizacji projektu powinien obejmować co najmniej następujących specjalistów: specjalista ds. social mediów, analityk marketingowy, copywriter, ghost copywriter, grafik komputerowy.
Dopuszcza się możliwość pełnienia maksymalnie dwóch funkcji przez jedną osobę w ramach projektu.

Waga punktowa / procentowa
Zasoby osobowe – maksymalnie 30 pkt. Poprzez kryterium „zasoby osobowe” Zamawiający rozumie pracowników z Udokumentowanym Doświadczeniem w realizacji Podobnych Projektów, które Oferent wydeleguje do realizacji projektu. Oprócz wymienionych w Warunkach Udziału specjalistów/koordynatorów ds. PR oraz zarządzania projektami skład zespołu do realizacji projektu powinien obejmować co najmniej następujących specjalistów: specjalista ds. social mediów, analityk marketingowy, copywriter, ghost copywriter, grafik komputerowy. Dopuszcza się możliwość pełnienia maksymalnie dwóch funkcji przez jedną osobę w ramach projektu.

Opis sposobu przyznawania punktacji
Punktacja :
- specjalista ds. social mediów – min. 3 Podobne Projekty – 6 pkt.
- analityk marketingowy – min. 2 Podobne Projekty – 6 pkt.
- copywriter – min. 2 Podobne Projekty – 6 pkt.
- ghost copywriter – min. 2 Podobne Projekty – 6 pkt.
- grafik komputerowy – min. 3 Podobne Projekty – 6 pkt.

Termin składania oraz otwarcia ofert: 2021-05-19 23:59:00
Sposób składania oraz otwarcia ofert: Oferty należy składać poprzez dedykowany Moduł Zamówień w stronie Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu (obowiązkowo i niezależnie od ceny usługi)
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Informacja o możliwości składania ofert częściowych (o ile zamawiający taką możliwość przewiduje)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny (jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Dodane przez
XM501 Sp. z o.o.

8133748747

Aleksandra Zelwerowicza 50B, Rzeszów 35-601

2021-05-11 14:58:33

2021-05-19 23:59:00

Osoba do kontaktu ws. usługi

Marek Bieniasz

601 54 78 68

lp.105mx@atzcop

Załączniki

BRAK PLIKÓW

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.