"AIR-PARTNER" KASPRZAK ROBERT Zapytanie nr 3927

Wybrana oferta firmy: RnD.Aero Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Została wybrana oferta nr 1, która uzyskała 100 punktów.
Opis usługi
Opracowanie i wdrożenie procedur organizacji obsługowej SP do masy 5700 kg według przepisów EASA


Wykonanie tej usługi ma rozszerzyć zakres działalności przedsiębiorstwa.

Usługa powinna odbyć się w następujących etapach:
1. Diagnoza stanu organizacji – a w szczególności audyt firmy i wdrożonego SZJ, celem określenia braków i wskazanie potencjalnych usprawnień. Termin wykonania 5 dni od podpisania umowy(audyt na miejscu oraz przekazanie raportu). Wynik etapu: raport.
2. Opracowanie i uzgodnienie planu wdrożenia z kadrą zarządzającą organizacją. Wykonanie w ciągu 1 tygodnia od przekazania raportu.
3. Opracowanie wymaganej dokumentacji. Wykonanie w ciągu 4 tygodni od podpisania umowy. Wynik etapu: Projekt dokumentacji. Dokumentacja powinna być przekazywana paczkami zgodnie z planem wdrożenia z punktu 2.
4. Konsultacje opracowanej dokumentacji. Minimum 40 godzin roboczych przeznaczonych na konsultacje opracowanej dokumentacji z pracownikami organizacji. Wykonanie w ciągu 1 tygodnia od przekazania kompletu opracowanej dokumentacji z punktu 3.
5. Opracowanie finalnej wersji dokumentacji. Wykonanie w ciągu 6 tygodni od podpisania umowy. Wynik etapu: Ostateczna wersja dokumentacji.
6. Udział we wdrożeniu. Minimum 40 godzin pracy na miejscu w organizacji. Wykonanie w ciągu 8 tygodni od podpisania umowy.
7. Udział w audytach. Minimum 40 godzin pracy na miejscu w organizacji. W ciągu 2 tygodni od zakończenia wdrożenia. Raporty z audytów.


Wymagane jest przekazanie pełni praw do powstałych dokumentów.

Usługa ma się zakończyć przygotowaniem firmy do certyfikacji/zatwierdzenia przez ULC najpóźniej w III kwartale 2022 roku.

Wymagana gwarancja: Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej poprawy błędów znalezionych podczas audytów w okresie 1 roku od zakończenia usługi.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Przedstawienie doświadczenia zespołu do realizacji usługi.

Wymagania dla dostawcy usług i osób bezpośrednio wykonujących usługę:
1. znajomość przepisów lotniczych - potwierdzona odbytymi szkoleniami minimum 2 osób z zespołu
2. doświadczenie w doradztwie dla firm lotniczych - przedstawienie referencji minimum z 3 usług doradztwa w zakresie przepisów o organizacjach lotniczych
3. doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji dla organizacji lotniczych - minimum 2 udziały Oferenta w wdrożeniach na terenie Unii Europejskiej z potwierdzonym otrzymania zatwierdzenia organizacji lotniczej od właściwego organu nadzoru

Spełnienie warunków nastąpi na podstawie wypełnienia załącznika nr 3 Oświadczenie o potencjale personalnym i technicznym.

Do oferty należy dołączyć jako załączniki proponowany plan wdrożenia oraz spis procedur


W ramach usługi nie zostaną poniesione koszty niekwalifikowalne zgodnie z definicją usługi rozwojowej zawartej w Regulaminie udzielania wsparcia w ramach PPWB. Regulamin dostępny pod adresem: https://ppwb.pl/news/show/44/zmiana-regulaminu-msp-ppwb .
Kryteria oceny oferty wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

Kryterium 1

Opis kryterium:
1. Cena netto

Waga punktowa / procentowa
1. Cena netto

Opis sposobu przyznawania punktacji
Całkowita cena netto za realizację przedmiotu zamówienia liczona zgodnie ze wzorem:

Cena = najniższa oferowana cena netto za realizację przedmiotu zamówienia / cena oferty ocenianej netto za realizację przedmiotu zamówienia x 50 punktów

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 50 punktów.


Kryterium 2

Opis kryterium:
2. Czas realizacji usługi

Waga punktowa / procentowa
2. Czas realizacji usługi

Opis sposobu przyznawania punktacji
Całkowity czas liczony w dniach na realizację przedmiotu zamówienia liczony zgodnie ze wzorem:

Czas realizacji usługi = najkrótszy czas w dniach realizacji przedmiotu zamówienia / czas realizacji w dniach ocenianej oferty x 30 punktów.

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 30 punktów.


Kryterium 3

Opis kryterium:
3. Zagwarantowana ilość godzin na doradztwo i wdrożenie

Waga punktowa / procentowa
3. Zagwarantowana ilość godzin na doradztwo i wdrożenie

Opis sposobu przyznawania punktacji
Ilość godzin którą oferuje oferent do dyspozycji zamawiającego.


Zagwarantowana ilość godzin na doradztwo i wdrożenie = zagwarantowana ilość godzin na doradztwo i wdrożenie ocenianej oferty / największa zagwarantowana ilość godzin na doradztwo i wdrożenie x 20 punktów

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 20 punktów.


Termin składania oraz otwarcia ofert: 2022-05-05 01:00:00
Sposób składania oraz otwarcia ofert: Oferty należy składać poprzez dedykowany Moduł Zamówień w stronie Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu (obowiązkowo i niezależnie od ceny usługi)
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy)
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w zakresie terminów oraz zakresu jej
wykonania w następujących okolicznościach:
a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany
przepisów prawa;
b) wystąpienia siły wyższej (siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie
niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości
zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie
mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą
starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) –
w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych;
c) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których
nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i
doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, w zakresie
dostosowania do celu zmiany;
d) wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i/lub poszczególnych etapów – w
zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią
spowodowanych.
2. Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez
Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.
Informacja o możliwości składania ofert częściowych (o ile zamawiający taką możliwość przewiduje)
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny (jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie)
Nie przewidziano możliwości składania ofert wariantowych. Oferty wariantowe zostaną odrzucone.
Informacja o planowanych zamówieniach, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5 Wytycznych, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone (o ile zamawiający przewiduje udzielenie tego typu zamówień) .
Zamawiający nie przewiduje udzielenia tego typu zamówień.
Dodane przez
"AIR-PARTNER" KASPRZAK ROBERT

8171291126

Wojska Polskiego, 3/H22, Mielec 39-300

2022-04-26 13:17:22

2022-05-05 01:00:00

Osoba do kontaktu ws. usługi

Robert Kasprzak

601836468

ue.rentrap-ria@oruib

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.