Tank Wash sp. z o.o. Zapytanie nr 3872

Wybrana oferta firmy: AGENCJA REKLAMOWA ROXART
Oferta spełnia wszystkie kryteria oraz wymagania i jest najbardziej atrakcyjna.
Opis usługi
Usługa rozwojowa polegająca na na przeprowadzeniu audytu działań marketingowych firmy wraz z opracowaniem i wdrożeniem kampanii marketingowych online.

Zamawiający: Tank Wash sp. z o.o., Wola Cicha 150, 36-060 Głogów Małopolski, NIP: 5170358890
Wielkość przedsiębiorstwa: małe

Opis działalności firmy: główną działalnością są usługi mycia cystern, tank kontenerów, silosów, chłodni, izoterm, pojemników IBC oraz wykonywanie specjalistycznych dezynfekcji po produktach chemicznych i spożywczych. Tank Wash Group to ważny partner w łańcuchu dostaw na Słowacji, Czechach jak i w Polsce.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi rozwojowej polegającej na przeprowadzeniu audytu działań marketingowych firmy wraz z opracowaniem i wdrożeniem kampanii marketingowych online.
Działania do zrealizowania:

Etap I. Opracowanie usprawnień - czas realizacji do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy:

Wykonawca usługi opracuje usprawnienia/działania na podstawie wniosków z przeprowadzonych audytów.

Wykonawca ma za zadanie przeprowadzić następujące audyty marketingowe:
> audyt strony internetowej SEO
> audyt działań marketingowych - w zakresie prowadzonych działań marketingowych
> audyt działań w Social Media - w zakresie prowadzonych działań w Social Media

Na podstawie powyższych audytów Wykonawca ma opracować wnioski oraz działania jakie nasza firma powinna mieć wdrożone. Wskazać czynności jakie należy wykonać, co należy zmienić w kampaniach marketingowych oraz na naszej stronie internetowej.

Na podstawie wniosków z audytów Wykonawca ma określić działania na poniższych obszarach tj.
- budowanie nowej strony internetowej
- kampanie Facebook oraz Google ADS
- prowadzenie mediów społecznościowych jak również potrzebne do tych celów realizacje projektów graficznych oraz animacje, filmy promocyjne i zdjęcia.
- pomoc przy webinarach

Etap II. Wdrożenie działań - czas realizacji 4m od zakończenia etapu I:

1. Budowa nowej strony internetowej w celu poprawienia wizerunku firmy. Strona będzie też jednym z miejsc, do którego prowadzony będzie ruch z kampanii reklamowych.
Efektem realizowanych działań będzie nowa strona internetowa.
Na realizację strony internetowej składa się:
- opracowanie makiety
- projekt graficzny oraz wdrożenie strony
- strona RWD
- strona zbudowana na CMS Wordpress
- strona w j. polskim
- podstawowa optymalizacja SEO
- przeniesienie strony na wskazany hosting i domenę

2. Kampania leadowa Facebook oraz Google ADS, której celem będzie pozyskanie nowych klientów b2b. Kampania kierowana będzie do kierowców oraz spedytorów.
Do realizacji działań wykorzystane zostaną narzędzia: Facebook oraz Google.
Efektem realizowanych działań promocyjnych będzie wygenerowanie leadów, tj. kontaktów do osób potencjalnie zainteresowanych współpracą z Tankwash.
Okres prowadzenia kampanii Facebook 3-4 miesiące
Okres prowadzenia kampanii Google Ads 3-4 miesiące

3. Prowadzenie mediów społecznościowych, których celem będzie budowanie świadomości marki.
Efektem realizowanych działań będą posty publikowane na profilu firmowym w mediach społecznościowych oraz docieranie z postami do szerokiego grona odbiorców.
Ma być publikowane ok. 8 postów/miesięcznie wraz z pełną obsługą w zakresie Social Media (publikowanie treści, odpowiadanie na komentarze, prowadzenie kampanii promocyjnych)
Okres prowadzenia kampanii przez 3-4 miesiące.

4. Tworzenie materiałów potrzebnych do prowadzenia Social Media, np. filmy promocyjne (prezentujące pracowników przy pracy). Efektem realizowanych działań będą materiały wideo oraz foto, które zostaną wykorzystane do postów publikowanych w mediach społecznościowych. Przygotowane materiały mogą też zostać wykorzystane do budowy nowej strony internetowej.
Należy opracować co najmniej 1 wideo (czas trwania filmu od 30 sekund do 1,5 minuty) oraz minimum jednej sesji zdjęciowej (zawierającej 15-25 zdjęć), jednak dokładna ilość powinna wynikać z wniosków na podstawie przeprowadzonych audytów.

5. Realizacja projektów graficznych oraz animacji, które zostaną użyte w komunikacji Social Media.
Efektem realizowanych działań będzie przygotowanie różnego rodzaju projekty graficzne oraz animacji do mediów społecznościowych.
Wykonawca ma za zadanie przygotować materiały do mediów społecznościowych w ilości adekwatnej do ilości publikowanych postów - zgodnie ze strategią socjal media która będzie wynikała z przeprowadzonych audytów.

6. Pomoc w przygotowaniu webinarów np.: wspólne opracowanie tematu do webinarów, przygotowanie prezentacji na podstawie otrzymanych materiałów czy uruchomienie kampanii w mediach społecznościowych, wspólne opracowanie tematu do webinarów.
Pomoc przy min. 1 webinarze.
Celem webinarów będzie pozyskanie kontaktów do potencjalnych klientów firmy.
Efektem realizowanych działań będzie zrealizowanie webinaru oraz wysyłanie mailingu do potencjalnych klientów. W rezultacie wygenerowane zostaną kontakty do osób potencjalnie zainteresowanych współpracą z firmą Tankwash.

Firma Tankwash działa w wąskiej branży, na określonym obszarze, dlatego działania marketingowe muszą być dobrane w odpowiedni sposób.
Z uwagi na pandemie COVID-19 firma ma wzmożona potrzebę pozyskiwania nowych, stałych klientów do współpracy.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien posiadać wiedzę, doświadczenie i potencjał w zakresie:
- zasobów kadrowych (eksperckich), organizacyjnych i aktywów niematerialnych, które zostaną zaangażowane do realizacji zadań na rzecz Zamawiającego,
- posiadać uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – wydruk z CEIDG lub KRS lub inne potwierdzające uprawnienia jeśli są wymagane.

Warunki udziału w postępowaniu:
1. Oferent jest agencją marketingową lub reklamową, która posiada wieloletnie doświadczenie w działaniach marketingowych:
- może potwierdzić swoje doświadczenie i realizacje poprzez referencje od swoich Zamawiających. Wymagane przedstawienie referencji od firm z sektora MŚP - min. 10 referencji od różnych Zamawiających. Referencja ma dotyczyć realizacji minimum 1 usługi z przedmiotu zamówienia czyli np: strona internetowa, działania w zakresie Social Mediów, Kampanii Google Ads, Kampanii Facebook Ads, wideo, zdjęć, projektów graficznych.

2. Oferent posiada odpowiednie zasoby ludzkie do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) posiada co najmniej 2 koderów z minimum 2-letnim doświadczeniem - wymagane dołączenie CV
b) posiada co najmniej 2 grafików z minimum 2-letnim doświadczeniem - wymagane dołączenie CV
c) posiada co najmniej 1 grafika specjalizującego się w tworzeniu animacji z minimum rocznym doświadczeniem - wymagane dołączenie CV
d) posiada co najmniej 1 specjalistę od Mediów Społecznościowych z minimum 2 letnim doświadczeniem - wymagane dołączenie CV
e) posiada co najmniej 1 specjalistę Google Ads z minimum rocznym doświadczeniem - wymagane dołączenie CV
f) posiada co najmniej 1 specjalistę Facebook Ads z minimum 2 letnim doświadczeniem - wymagane dołączenie CV
g) posiada co najmniej 1 Project Managera z minimum 2 letnim doświadczeniem - wymagane dołączenie CV
h) posiada co najmniej 1 Operatora Kamery z minimum rocznym doświadczeniem - wymagane dołączenie CV
i) posiada co najmniej 1 fotografa z minimum rocznym doświadczeniem - wymagane dołączenie CV
W celu spełnienia tego kryterium należy też do oferty dołączyć zestawienie kadry która będzie brała udział w przedmiocie zamówienia - przykład takiego zestawienia znajduje się w załączniku nr 1.

3. Oferent posiada odpowiednie zasoby techniczne do realizacji przedmiotu zamówienia - oferent posiada własne studio fotograficzne oraz sprzęt do realizacji zdjęć i video - w celu potwierdzenia wymagane jest podpisane i opieczętowane oświadczenie Oferenta zawierające adres studia oraz zapis „Posiadam własne studio fotograficzne oraz sprzęt do realizacji zdjęć i video”

4. Oferent w ramach realizacji usług będzie polegał na własnych zasobach, w usłudze nie wystąpi niedopuszczalne w regulaminie podwykonawstwo, zakup środków trwałych oraz inne koszty niekwalifikowane - w celu spełnienia tego warunku do oferty należy dołączyć popisane i opieczętowane oświadczenie o treści:
„W usłudze nie wystąpi niedopuszczalne w regulaminie podwykonawstwo, zakup środków trwałych oraz inne koszty niekwalifikowane”

5. Sposób przygotowania oferty przez Oferenta:

a) oferta powinna być opatrzona pieczęcią Oferenta, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez osoby upoważnione do działania w imieniu Oferenta

b) w przypadku gdy osoba podpisująca ofertę nie jest upoważniona do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy do Oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo dla tej osoby

c) oferta powinna zawierać cenę netto, podatek VAT i cenę brutto

d) cena powinna być podana w PLN

e) cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności świadczonych przez okres i na warunkach określonych
f) do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające warunki/kryteria
Kryteria oceny oferty wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

Kryterium 1

Opis kryterium:
Cena

Waga punktowa / procentowa
Cena

Opis sposobu przyznawania punktacji
Cena - punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena = (Cn:Co) x 100 x 33 %
gdzie:
Cena - oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium cena oferty brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), 1 % = 1 pkt

Cn - oznacza cenę brutto najtańszej z ofert

Co - oznacza cenę brutto ocenianej oferty


Kryterium 2

Opis kryterium:
Gwarancje - oferent na wykonywaną stronę internetową daje gwarancję

Waga punktowa / procentowa
Gwarancje - oferent na wykonywaną stronę internetową daje gwarancję

Opis sposobu przyznawania punktacji
Oferent na wykonaną stronę internetowa daje gwarancje:
Okres gwarancji 12 miesięcy - 67 pkt
Brak takiej gwarancji - 0 pkt
Oferent w ramach swojej działalności na wykonywane strony internetowe daje 12 miesięczną gwarancje w ramach której zobowiązujemy się bezpłatnie usuwać awarie strony internetowej wynikające z winy Wykonawcy.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy do oferty dołączyć oświadczenie Oferenta z zapisem „Na wykonaną stronę internetową dajemy gwarancję w ramach której zobowiązujemy się bezpłatnie usuwać awarie strony internetowej, wynikające z winy Wykonawcy w okresie 12 miesięcy - licząc od dnia przekazania przedmiotu Umowy” - oświadczenie musi być opieczętowane i podpisane przez osobę upoważnioną.

Termin składania oraz otwarcia ofert: 2022-09-19 23:59:00
Sposób składania oraz otwarcia ofert: Oferty należy składać poprzez dedykowany Moduł Zamówień w stronie Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu (obowiązkowo i niezależnie od ceny usługi)
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy)
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania w zakresie wydłużenia terminu realizacji usługi w wyniku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych. Każdorazowo ostateczna decyzja dotycząca zgody na wydłużenie terminu realizacji umowy lub braku takiej zgody leży po stronie Zamawiającego.
Informacja o możliwości składania ofert częściowych (o ile zamawiający taką możliwość przewiduje)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny (jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie)
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Oferta powinna być opatrzona pieczęcią Oferenta, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez osoby upoważnione do działania w imieniu Oferenta.
W przypadku gdy osoba podpisująca ofertę nie jest upoważniona do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy do Oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo dla tej osoby.
Oferta powinna zawierać cenę netto, podatek VAT (jeśli jest wymagany) i cenę brutto.
Cena powinna być podana w PLN.
Cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności świadczonych przez okres i na warunkach określonych w ofercie.
Informacja o planowanych zamówieniach, o których mowa w pkt 7 lit. g podrozdziału 6.5 Wytycznych, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone (o ile zamawiający przewiduje udzielenie tego typu zamówień) .
nie dotyczy
Dodane przez
Tank Wash sp. z o.o.

5170358890

150, WOLA CICHA 36-060

2022-09-09 12:32:16

2022-09-19 23:59:00

Osoba do kontaktu ws. usługi

Tomasz Mrozek

606 400 422

ue.hsawknat@kezormt

Załączniki

BRAK PLIKÓW

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.