Lico Mix Sp. z o.o. Zapytanie nr 3847

Wybrana oferta firmy: FiM Consulting Sp. z o.o.
Jest to jedyna oferta do zapytania która spełniła wszystkie wymagania formalne.
Opis usługi
Specjalistyczna usługa rozwojowa, która będzie polegała na przeprowadzeniu analizy oraz doradztwie w zakresie rozwoju sprzedaży poprzez optymalizację pracy działu handlowego oraz system motywacyjny MBO wspierający realizację planów i strategii sprzedaży Firmy Nabywcy.

Zamawiający jest sklasyfikowany jako średnie przedsiębiorstwo, zatrudnia około 50 osób, zajmuje się produkcją (własny zakład produkcyjny) i dystrybucją (sprzedaż poprzez dział handlowy w różnych kanałach oraz posiada własne oddziały w kilku lokalizacjach) chemii budowlanej.

Zakres usługi doradczej:
1.Optymalizacja pracy działu sprzedaży
•Budowa procesów sprzedaży, dopasowanie pracowników do procesu
•Ustalenie wielkości działu i ról poszczególnych pracowników, ustalenie priorytetów w obszarze rozwoju sił sprzedaży oraz zdefiniowanie wpływu poszczególnych działań na realizację celów
•Zdefiniowanie docelowych grup klientów
•Dokonanie charakterystyki klientów oraz decydentów, opracowanie argumentacji sprzedażowej oraz skuteczne niwelowanie wszystkich obiekcji
•Dostarczenie zespołowi wyselekcjonowanej wiedzy i umiejętności, które wspierają efektywność realizacji wypracowanych procesów sprzedaży
2.Efektywne planowanie sprzedaży
•Wizja i strategia w planowaniu sprzedaży
•Analiza dla przygotowania efektywnego planu
•Przygotowanie planu sprzedaży – etapy, elementy przygotowania budżetu
•Komunikacja w górę i w dół – wybór metody – znaczenie wyboru dla procesu przygotowywania planu sprzedaży/budżet
•Zagrożenia uproszczeń i statystyk w procesie estymacji i planowania
•Odpowiedzialność za podane liczby
•Interpretacja danych zawartych w raportach sprzedażowych
•Incremantal. analiza wydatków poniesionych w związku z realizacją planu/budżetu
•Zarządzanie – wyznaczanie zadań i delegowanie w ramach budżetu i planu sprzedaży oraz monitoring rozliczeń
•Wpływanie na klienta w celu osiągnięcia zamierzonych korzyści finansowych
•Realizacja planu sprzedaży
3.Strategia realizacji planu sprzedażowego
•Analiza obecnej sytuacji Przedsiębiorstwa Nabywcy
•Wyznaczenie jasno zdefiniowanych i mierzalnych celów sprzedażowych
•Określenie założeń strategii sprzedażowej
•Sposób monitorowania realizacji wyznaczonego planu sprzedażowego
4.Sposoby motywowania zespołu sprzedażowego- usługa doradcza z zakresu:
•Skutecznego motywowania jako klucza do efektywności
•Definiowania pełnionej roli przez pracownik w Firmie Nabywcy
•Skutecznego rozpoznawania spadku motywacji u pracowników
•Odpowiedniego i skutecznego motywowania zespołu
•Sposobu budowania zaangażowania pracownika
•Skutecznych metod motywowania pracowników
•Skutecznego sposobu wpływania na wzrost zaangażowania i odpowiedzialności pracownika
•Budowania technik motywacji do pracy
•Efektywności przeprowadzenia rozmowy motywującej
•Zarządzania kompetencjami w Firmie – efektywne planowanie szkoleń
•Skutecznych i sprawdzonych narzędzi zarządzania wspomagających działanie systemu motywacyjnego
•Sposobu wypracowania nowoczesnego systemu premiowo – motywacyjnego – MBO
5.Nadzór sprzedaży
6.Mistrz sprzedaży – doradztwo z zakresu skutecznej i rentownej sprzedaży:
•Doradztwo jak skutecznie sprzedawać
•Doradztwo jak osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe
•Doradztwo jak budować relacje, by wykreować status Partnera, a nie jedynie dostawcy
•Doradztwo z zakresu skutecznej negocjacji swojej ceny
•Doradztwo z zakresu skutecznego zbijania obiekcji klientów
•Doradztwo skutecznego domknięcia sprzedaży
•Doradztwo z zakresu skutecznych metod wpływania na decyzje Klienta.

Do produktów jakie otrzyma Przedsiębiorstwo Nabywcy w wyniku realizacji usługi należą:
- opracowany raport wskazujący na kierunki rozwoju, wdrożenie usprawnień, uefektywnienie procesów sprzedażowych i około sprzedażowych, unowocześnienie i uwspółcześnienie strategii oraz profilu Przedsiębiorstwa, jak również organizacja działu sprzedaży, budowa bazy klientów i procesów sprzedaży, wyznaczenie celów do realizacji. Efektem usługi jest wdrożenie, czyli rozwój rentowej sprzedaży poprzez optymalizację pracy działu handlowego oraz system motywacyjny MBO wspierający realizację planów i strategii sprzedaży Firmy Nabywcy.
Usprawnieniem w ramach zrealizowanej usługi będzie nowy system organizacji pracy działu sprzedaży oraz poprawa efektywności pracy działu sprzedaży poprzez optymalizację procesów oraz nowy system premiowo-motywacyjny.

Na etapie opracowania usprawnienia Zamawiający powinien otrzymać raport z audytu/analizy działu sprzedaży wraz ze strategią rozwoju oraz rekomendacjami zmian w obszarze działu sprzedaży.

Etap wdrożenia usprawnienia będzie polegał na reorganizacji działu sprzedaży według opracowanej strategii oraz rekomendacji zmian.

Usługa rozwojowa ma za zadanie wskazanie sposobu prawidłowego i świadomego zarządzania działem sprzedaży. Przedsiębiorstwo Nabywcy będzie budować skuteczny zespół sprzedażowy, dowie się jak zwiększać rentowną sprzedaż przez dobre ułożenie i wykorzystanie potencjału zasobów. Managerowie będą mogli świadomie kreować politykę cenowo-rabatową dopasowaną do potrzeb oraz strategii rozwoju Firmy. Przedsiębiorstwo Nabywcy zacznie skutecznie planować sprzedaży, co będzie miało wpływ na skuteczniejsze zarządzanie biznesem, wzrost motywacji zespołu sprzedażowego i wzrost biznesu. Dodatkowymi korzyściami dla Przedsiębiorstwa z sektora MSP są:
•Poznanie i otrzymanie scenariuszy socjotechnicznych wpływania na klientów
•Prawidłowe planowanie działań i zarządzanie kontaktami
•Przedsiębiorstwo nauczy się lepiej rozpoznawać potrzeby klientów
•Uzyska narzędzia doprowadzenia rozmów i prezentacji handlowych
•Nauczy się lepiej konstruować ofertę handlową
•Zwiększy efektywność działań handlowych oraz motywację uczestników procesu sprzedaży
•Dowie się jak zbijać obiekcje i zastrzeżenia klientów oraz reagowania na stres
•Pozna modele budowania relacji z klientem

Szacowany czas realizacji usługi w roboczo dniach, tj. 52 roboczo-dni (312 roboczo-godz.).
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego), przy czym Oferent ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.

Oferta musi zawierać:
-Nazwę i adres Oferenta,
-Datę sporządzenia Oferty,
-Szacunkową liczbę roboczodni oraz roboczogodzin potrzebną na wykonanie usługi.
-Cenę całkowitą netto i brutto
-Termin ważności Oferty
-Datę i podpis osoby (osób) upoważnionych do podpisania Oferty w imieniu Wykonawcy

Lista kluczowych warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania znajduje się w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Brak dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienia każdego z warunków będzie powodował odrzucenie oferty.

Do Oferty Oferent powinien dołączyć wypełnione Załączniki nr 3, 4, i 5 do Zapytania Ofertowego oraz dodatkową dokumentację umożliwiającą weryfikację posiadanej wiedzy, doświadczenia oraz zasobów ludzkich zdolnych do wykonania zamówienia. Brak dostarczonych załączników będzie powodował odrzucenie oferty.

Zamawiający oczekuje od oferentów, że wraz z ofertą cenową Oferent przedstawi w załączeniu do oferty koncepcję analizy, która zawierała będzie plan realizacji zamówienia, a także syntetycznie opisany zakres. Brak załączonej koncepcji powodował będzie odrzucenie oferty. Weryfikacja tego punkty będzie się odbywać zerojedynkowo.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość nie podpisania umowy z wyłonionym wykonawcą.
Kryteria oceny oferty wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty

Kryterium 1

Opis kryterium:
Cena oferty musi zostać określona w PLN. Wykonawca może podać tylko jedną cenę łączną bez możliwości proponowania rozwiązań wariantowych. Cena podana w ofercie będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia i wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia, w szczególności podatek VAT.

Waga punktowa / procentowa
Cena oferty musi zostać określona w PLN. Wykonawca może podać tylko jedną cenę łączną bez możliwości proponowania rozwiązań wariantowych. Cena podana w ofercie będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia i wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia, w szczególności podatek VAT.

Opis sposobu przyznawania punktacji
1.jeżeli cena oferty jest najkorzystniejsza lub równa cenie oferty najkorzystniejszej – otrzymuje maksymalną liczbę punktów równą wadze kryterium
2.jeżeli wszystkie ceny ofert są równe – wszystkie otrzymują maksymalną liczbę punktów równą wadze kryterium
3.jeżeli złożona oferta posiada cenę wyższą niż oferta najkorzystniejsza jej wartość punktowa obliczana jest w sposób następujący:
Kx = (Cmin / Cx) * 100 pkt
gdzie:
Kx – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena brutto za realizację całego zamówienia,
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację zamówienia,
Cx – cena brutto oferty ocenianej złożonej na realizację zamówienia.

Termin składania oraz otwarcia ofert: 2021-09-03 09:30:00
Sposób składania oraz otwarcia ofert: Oferty należy składać poprzez dedykowany Moduł Zamówień w stronie Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu (obowiązkowo i niezależnie od ceny usługi)
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Dodane przez
Lico Mix Sp. z o.o.

6842443988

Al. Jana Pawła II, 4, Krosno 38-404

2021-08-23 13:00:15

2021-09-03 09:30:00

Osoba do kontaktu ws. usługi

Dawid Kutowicz

519537519

lp.xim-ocil@zciwotuk.d

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.