Audyt obecności firmy w internecie, wyeliminowanie negatywnych aspektów wizerunkowych i technicznych, które wpływają na wizerunek firmy, pozyskiwanie, utrzymywanie i odzyskiwanie klientów.

Parametry usługi
1800 - 97200

Cena netto (zł)

+ 23% VAT

od 1 do 3

Czas realizacji

(miesiące)

-

Rating

75%

Dofinansowanie

Opis usługi
Kompleksowa usługa polega na wykonaniu audytu i wyeliminowaniu negatywnych aspektów oraz wdrożeniu proponowanych działań:

- Obecność firmy w wyszukiwarce Google i Mapach Google - sprawdzenie pozycji strony w wyszukiwarce, indeksowania strony przez roboty, poprawności i jakości zaczytanych danych (pod względem marketigowym, seo jak i technicznym) jak title i znaczników meta w tym linków kanonicznych meta tagów OG, sprawdzenie ilości źródeł i jakości backlinków. Weryfikacja poprawności i jakości wizytówki Google My Business oraz Google Posts w wyszukiwarce jak i na mapie. Analiza zdjęć i ich parametrów alt i title dostępnych w wyszukiwarce.

- Obecności firmy w kanałach social media: Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin, itp. - weryfikacja jakości profilów: grafiki, zdjęcia, treści, poprawności typu danych jak i wprowadzonych informacji, linkowania między źródłami z przekierowaniem na cel np. sprzedaż, odwiedzenie lokalu, itp. (definiowane przez klienta)

- Zewnętrzne serwisy - sprawdzenie obecności informacji o firmie w zewnętrznych serwisach, które mają wpływ na rozpoznawalność, jakość obecności w internecie, pozycjonowanie i ocenę strony przez Google (backlinks). Weryfikacja spójności danych twardych i unikalności danych miękkich, weryfikacja materiałów graficznych jak logo, produkty, wizerunek firmy. Analiza informacji publikowanych przez użytkowników za pomocą systemów skanujących internet na podstawie zadanych słów lub fraz.

- Jakości strony internetowej firmy pod względem wizerunkowym i technicznym - realizacji strony zgodnie z zasadami UX/UI, czytelności strony i dostępności na różnych urządzeniach, szybkości ładowania, bezpieczeństwa (certyfikat ssl, GSB) poprawności kodowania i wykorzystania elementów związanych z pozycjonowaniem SEO jak odpowiedniego stosowania nagłówków, akapitów, a w efekcie ilości treści w stosunku do kodu, prawidłowego wykorzystania mikrodanych, ilości zduplikowanego kontentu jak i dostępności strony dla robotów skanujących zaszytych w plikach .htaccess, sitemap.xml czy robots.txt.

- Prowadzonych działań marketingowych i PR online i offline przez firmę - spójność przekazu, jakość materiałów, kosztów związanych z produkcją i dystrybucją - weryfikacja usługodawców.

- Zachowań klientów firmy (opinie, oceny, generowany ruch na stronie i w social media, doświadczenia z marką),

a następnie:
- wyeliminowaniu zidentyfikowanych negatywnych aspektów obecności w internecie tj. poprawa techniczna strony internetowej - elementów, które odpowiedzialne są za dane wyświetlane w wyszukiwarce jak i na stronie. Poprawę jakości wizualnej, poprzez dostosowanie strony do zasad UX/UI (analiza zachowań użytkowników poprzez hotjar). Poprawa treści (zastosowanie słów kluczowych i pogrubień w unikalnych tekstach) i materiałów graficznych poprzez optymalizację. Współpracy z Google i Lokalnymi Przewodnikami, dzięki którym, można efektywnie wyeliminować błędne opinie i materiały z wyszukiwarki, a także złośliwe i obrażające opinie i komentarze. Poprawa materiałów, treści, w serwisach społecznościowych i zewnętrznych - odzyskiwanie utraconych kont i usunięcie danych lub wprowadzenie prawidłowych.
- opracowaniu dedykowanej strategii działania,
- wdrożeniu usprawnień pozwalających na efektywny rozwój firmy - narzędzi automatyzujących, optymalizujących i audytujących wraz z krótkim instruktażem jak używać narzędzia i interpretować statystyki m.in. Google Search Console, Google Tag Manager, Google Analytics, Pixel Facebook Business, Brand, Hotjar, itp.

Usługa kończy się raportem końcowym zawierającym rezultaty audytu, wprowadzonych zmian i zalecanych dalszych działaniach.

Usługa może być zrealizowana częściowo - na życzenie klienta realizujemy wybrany audyt i wyeliminowanie aspektów zdefiniowanych podczas audytu.
Przeprowadzenie audytu wiąże się z realizacją wdrożenia.

Usługa nie polega na sprzedaży środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
Wartość dodana usługi dla sektora MŚP
Firma korzystająca z naszych usług otrzyma następujące korzyści:
- Ujednolicenie wizerunku firmy w internecie,
- Wyeliminowanie negatywnych aspektów wizerunkowych i technicznych,
- Wzrost konkurencyjności firmy,
- Wzrost widoczności firmy w internecie,
- Wzrost rozpoznawalności firmy,
- Podniesienie efektywności działań marketingowych,
- Obniżenie kosztów marketingowych,
- Podniesienie jakości oferowanych usług (customer service).
Aby skorzystać z tej usługi musisz się zalogować. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta możesz je założyć klikając tutaj.
Dodane przez
MARKOFANI Dariusz Kopyto

8652422725

gen. L. Okulickiego 101, Stalowa Wola 37-450

PowerLAB marka należąca do firmy MARKOFANI Zadbamy pod każdym względem o Twój wizerunek i prawidłową obecność w internecie. Zapewnimy widoczność Twojej firmy w wyszukiwarce Google i na Mapach Goo...

Wizytówka

Ta strona korzysta z plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z regulaminem.